راهنمای جامع خرید عمده از استانبول

راهنمای جامع خرید عمده از استانبول
00.05.11

جاذبه‌های ترکیه، فقط به بازدید از بناهای تاریخی، مقاصد طبیعت‌گردی و پارک‌های آبی محدود نمی‌شود. از دیگر جاذبه‌های سفر به شهر دل‌انگیز استانبول می‌توان به خرید عمده پوشاک از بازار عمده ‌فروشان اشاره کرد. به طور کلی اینطور به نظر می‌رسد که استانبول از نظر قیمت نسبت به دیگر شهرهای ترکیه برای خرید عمده لباس مناسب نیست، اما مراکز خرید بسیاری در آن وجود دارد که شما می‌توانید پوشاک بچگانه، زنانه، مردانه و… را با قیمتی کاملا مقرون به صرفه خریداری نمایید. از این رو در این مقاله از ام تی سی هوم با ما همراه باشید تا بهترین مراکز عمده فروشی شهر توریست‌پذیر استانبول را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مراکز خرید عمده لباس در شهر زیبای استانبول

همان‌طور که می‌دانید خرید لباس به صورت عمده کاملا از خرید تکی متفاوت است و باید نکات قابل توجهی از قبیل قیمت، سالم بودن اجناس و… را به هنگام خرید مد نظر داشته باشید. اگر در شهر استانبول جاهای مناسبی را برای خرید عمده لباس نمی‌شناسید، در این بخش از مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید عمده فروشی آشنا کنیم.

1- بازار آکسارای

بازار آکسارای

آکسارای یکی از معروف‌ترین بازار لباس ترکیه است که در یکی از محله‌های قدیمی استانبول به همین نام واقع شده است. در این محله علاوه بازار عمده فروشی، بناهای تاریخی بسیاری نظیر ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و… نیز وجود دارد که همین امر سبب می‌شود گردشگران بسیاری در طول سال به این منطقه سفر کنند. شما می‌توانید در این بازار پوشاک بچگانه، مردانه و زنانه مورد علاقه خود را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا به صورت عمده خریداری نمایید. البته ناگفته نماند که در این بازار اجناس تقلبی از برندهای مطرح اروپایی نیز به چشم می‌خورد که تک فروشی آن‌ها از قیمت چندان مناسبی برخوردار نیست.

  • ساعت بازدید: 10 صبح تا 8 شب
  • آدرس: استانبول، فاتح، محله قدیمی آکسارای، خیابان تسدوت، بازار زیرزمینی آکسارای

2- بازار ماحموت پاشا

بازار ماحموت پاشا

بازار ماحموت پاشا شباهت بسیار زیادی به بازار بزرگ تهران دارد که از قدمتی چند صد ساله برخوردار است و شما می‌توانید اجناس باکیفیتی نظیر لباس زنانه، مردانه، بچگانه و… را به صورت عمده با قیمتی مناسب از این بازار خریداری کنید. از آنجایی که این بازار یک بنای تاریخی نیز به حساب می‌آید، در طول سال رفت و آمد به آن بسیار زیاد است و مکانی فوق‌العاده برای خرید و تفریح به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم هنگام بازدید از این بازار حتما از حمام قدیمی چند صد ساله، کوچه‌های بسیار زیبا با خانه‌های قدیمی و… نیز دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید.

  • ساعت بازدید: 9 صبح تا 9 شب
  • آدرس: استانبول، خیابان آتاتورک، خیابان اردو، بازار ماحموت پاشا

بیشتر بخوانید: 

3- بازار مرتر

بازار مرتر

مرتر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای استانبول است که اجناس متنوعی را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه به صورت عمده به مشتریان عرضه می‌کند. به علاوه این بازار یکی از برترین مراکز خرید عمده لباس به حساب می‌آید، به گونه‌ای که به آن قطب اصلی پوشاک استانبول گفته می‌شود. در این بازار می‌توانید به انواع لباس مردانه، زنانه، بچگانه، لباس شب و… در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع دست یابید و اجناس مورد نظرتان را به صورت عمده برای فروشگاه یا مزون خود خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم چند هفته قبل از سال نو میلادی به این بازار بروید تا بتوانید اجناس مورد علاقه خود را با تخفیفی قابل توجه خریداری نمایید.

  • ساعت بازدید: 10 صبح تا 8 شب
  • آدرس: استانبول، محله گنگورن، محمت اوزمان، خیابان تانر، بازار مرتر

4- بازار عثمان بی

بازار عثمان بی

از خیابان‌های قدیمی شهر استانبول می‌توان به عثمان بی اشاره کرد که در سال 1860 میلادی بنا شده است و امروزه کسانی که قصد خرید لباس‌های شیک و مدرن با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارند به این بازار می‌روند. شما نیز می‌توانید هنگام سفر به استانبول در کنار خرید عمده لباس از قدم زدن در این خیابان نهایت لذت را ببرید و هیجان سفرتان را دو چندان کنید.

  • ساعت بازدید: 10 صبح تا 10شب
  • آدرس: استانبول، میدان تقسیم، خیابان عثمان بی

5- بازار فاتیح

بازار فاتیح

در بازار بزرگ فاتیح نیز می‌توانید همانند دیگر بازارهای عمده فروشی اجناس بسیار با کیفیتی را با قیمتی مقرون به صرفه‌ خریداری کنید. به طور کلی این بازار نسبت به دیگر بازارها به ویژه در روزهای چهارشنبه بسیار شلوغ و پر جنب و جوش است. از این رو اگر قصد خرید لباس به صورت عمده از این بازار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در روزهای خلوت از آن بازدید به عمل آورید تا بتوانید در آرامش کامل اجناس مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر پوشاک می‌توانید خریدهای دیگری نظیر سبزیجات، ادویه جات، میوه، کفش، کیف و… را نیز انجام دهید.

  • ساعت بازدید: 9 صبح تا 7 شب
  • آدرس: استانبول، منطقه فاتیح، بازار فاتیح

 

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از ام تی سی هوم به معرفی مراکز خرید عمده لباس در شهر چشم‌نواز استانبول پرداختیم. در صورتی که قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ سایت ام تی سی هوم شوید و مقاله‌های مرتبط را مورد مطالعه قرار دهید تا به اطلاعات جامعی از این کشور دست یابید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. همچنین اگر قصد خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، با مشاوران ما در ام تی سی هوم تماس بگیرید تا شما را برای اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه راهنمایی کنند.