مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا
99.12.07

شاید فکر کنید دید خیره‌کننده به دریای مدیترانه، سواحل آنتالیا و تفریحات دریایی دلیل اصلی سفر به این شهر باشد، انگیزه‌ی خرید را دست کم نگیرید؛ آن هم در بازارها و مراکز خرید آنتالیا.

پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفر به آنتالیا بخشی از بودجه خود را برای خرید کنار بگذارید، زیرا بدون شک با گشت و گذار در مراکز خرید بزرگ، خیابان‌هایی که محل خریدند و بازارهای محلی برای خرید کردن وسوسه خواهید شد. در این مقاله از ام تی سی هوم با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را برای خرید در این شهر شگفت‌انگیز در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی مراکز خرید بزرگ در آنتالیا

در مراکز خرید آنتالیا شما می‌توانید به انواع برندهای ترکی و جهانی دست یابید و اجناس مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. به طور کلی در پاساژهای آنتالیا برای طیف وسیعی از گردشگران یا مشتریان با سلیقه‌های مختلف، با هر بودجه و سنی یک مغازه مناسب وجود دارد که بتواند نیاز شما را برطرف کند. به علاوه گشت‌وگذار در مراکز خرید بزرگ و لوکس آنتالیا حتی اگر با خرید همراه نباشد نیز بسیار لذت‌بخش خواهد بود که در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین و بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

مرکز خرید تراسیتی

تراسیتی بزرگ‌ترین و زیباترین مرکز خرید آنتالیا، در سال 2011 در ساحل دریای مدیترانه در منطقه لارا تاسیس شده است و هم‌اکنون یکی از بی‌نظیرترین مراکز توریستی آنتالیا نیز به حساب می‌آید. این مرکز خرید نمایندگی محبوب‌ترین برندهای جهان را در خود جای داده است و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. در تراسیتی شما می‌توانید به هر آنچه که نیاز دارید نظیر لوازم آرایشی، پوشاک مردانه و زنانه، انواع وسایل و تجهیزات دست یابید.

همچنین شما می‌توانید ساعت‌ها در این مرکز خرید بدون این‌که خسته شوید به گشت و گذار بپردازید و از امکانات فوق‌العاده آن همانند سینما چند بعدی، 30 رستوران مختلف، زمین بازی کودکان، کافی شاپ، فودکورتی برای 1000 نفر، پارکینگ وسیع، سرویس بهداشتی و… نهایت استفاده را کنید و لذت ببرید. این مرکز خرید در تمامی روزهای هفته به جز شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب مشغول به فعالیت است.

مرکز خرید مارک

مرکز خرید مارک نیز در منطقه لارا در سال 2013 تاسیس شده که تقریبا حدود 5 هزار متر مربع وسعت دارد و یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌رود. جالب است بدانید این مرکز خرید که در حال حاضر به مقر برندهای جهانی تبدیل شده در گذشته محوطه یک ایستگاه اتوبوس بود. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به خرید محصولات با برندهای معروف و اصلی علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به مرکز خرید مارک سر بزنید. در این مرکز خرید علاوه بر لباس، لوازم آرایشی و… شما می‌توانید بهترین تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی را نیز خریداری کنید.

از جمله برندهایی که در مرکز خرید مارک نمایندگی دارند، می‌توان به دریموند، ایپکول، سرار، آلتینیلدیز و… اشاره کرد که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند اما خیالتان از نظر کیفیت و مقرون به صرفه بودن کاملا راحت باشد. سینما، پارکینگی وسیع، رستوران، کافی شاپ و… از دیگر امکانات این مجموعه است که همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب از گردشگران استقبال می‌کند.

مرکز خرید میگروس

حتی اگر قصد خرید ندارید، گشت‌وگذار در میگروس را به هیچ عنوان از دست ندهید. سالانه گردشگران فراوانی از نقاط مختلف جهان به آنتالیا سفر می‌کنند که بازدید از میگروس را نیز جزو برنامه‌های تفریحی خود قرار ‌دهند و نهایت لذت را می‌برند. این مرکز خرید در سال 2001 در مرات پاشا در بلوار آتاتورک تاسیس شده و تقریبا بیش از 130 برند معروف جهانی نظیر دیزل، تامی، مودو، زارا، بنتون، ال سی وایکیکی، لاگوست و… را در خود جای داده است.

به علاوه شما می‌توانید در میگروس به آثار هنری و صنایع دستی نیز دست یابید و در صورت تمایل از آن‌ها به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان خریداری کنید. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به زمین بازی کودکان، پارکینگ، هایپرمارکت، کافه، رستوران‌هایی با چشم‌انداز دریای مدیترانه، سینما و سرویس بهداشتی اشاره کرد. میگروس از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

مرکز خرید دیپو

دیپو، در نزدیکی فرودگاه آنتالیا با آن ساختمانی بیضی شکل‌اش ، همانند یک قلعه قرون وسطایی به رنگ نارنجی در سال 2004 طراحی شده است. اگر در سفر به آنتالیا به دنبال جایی برای خرید اقتصادی و ارزان قیمت هستید، حتما از دیپو بازدید به عمل آورید تا بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. در این مرکز خرید تقریبا حدود 90 فروشگاه وجود دارد که اجناس بسیار باکیفیت را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کنند.

مرکز خرید دیپو
مراکز خرید مدرن را ترجیح می‌دهید یا سنتی؟

از جمله برندهای دارای نمایندگی در مرکز خرید دیپو می‌توان به آدیداس، میس سیکستی، تامی، هوتیک، نایکی، جینز، ماوی، واکو، کالینز و کوتون اشاره کرد. پارکینگ، زمین یخی اسکیت، 5 سالن سینما، کارتینگ، 15 رستوران، زمین بازی کودکان و سرویس بهداشتی نیز از دیگر امکانات این مجموعه می‌باشد.

مرکز خرید اوزدیلک

درست است که اوزدیلک در دیگر شهرهای ترکیه نظیر ازمیر، بورسا، یالووا، افینکرهیسر و بورسا گجیت نیز شعبه دارد؛ اما این دلیل نمی‌شود که به اوزدیلک آنتالیا سر نزنید. چون در اوزدیلک آنتالیا تقریبا حدود 100 فروشگاه با برندهای معتبر مشغول به فعالیت هستند و بازدید از آن به کسانی که دنبال محصولات تکنولوژی و فناوری هستند، پیشنهاد می‌شود. خوب است بدانید هایپر مارکت‌های فراوانی نیز با نام تجاری اوزدیلک در شهرهای مختلف ترکیه وجود دارند. این مجموعه 7 سالن سینما، 20 رستوران، کافه، فودکورت ترکی، پارکینک سرپوشیده و روباز، هایپر مارکت، زمین بازی کودکان و سالن بولینگ دارد. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب از اوزدیلک بازدید به عمل آورید و نهایت لذت را ببرید.

معرفی خیابان‌های معروف برای خرید در شهر توریستی آنتالیا

علاوه بر مراکز خرید بزرگ و لوکس مردم آنتالیا از خیابان‌هایی نظیر خیابان ایشیکلار، جمهوریت، گوللوک و… نیز خرید می‌کنند. شما نیز می‌توانید در سفر به شهر زیبای آنتالیا از ساعت 10 صبح تا شب به این خیابان‌ها بروید و اجناس مدنظر خود را با قیمتی مناسب‌تر نسبت به مراکز خرید مدرن خریداری کنید. در این بخش از مقاله برخی از این خیابان‌های محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد تا با گشت و گذار در آن‌ها لحظات لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید و به خرید کردن بپردازید.

خیابان گوللوک

خیابان گوللوک در بافت قدیمی شهر توریستی آنتالیا واقع شده است که در آن شما می‌توانید لباس‌های زیبا و باکیفیتی را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. توجه داشته باشید که در نقشه‌ها یا اپلیکشن‌های مسیریابی این خیابان با نام Anfartalar نوشته شده است و گولوک نام قدیمی آن می‌باشد.

خیابان جمهوریت

از خیابان‌های اصلی و شناخته شده آنتالیا برای خرید می‌توان به خیابان جمهوریت اشاره کرد. این خیابان در نزدیکی مرکز خرید مارک واقع شده است و فروشگاه‌های مختلف فراوانی را با برندهای معروف که از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند در خود جای داده است.

خیابان شارامپول

شارامپول یکی دیگر از خیابان‌های محبوب خرید در بین اهالی آنتالیا می‌باشد که در آن می‌توان انواع لباس، کفش، کیف و… را با قیمت مناسب خریداری کرد.

خیابان ایشیکلار

خیابان ایشیکلار دقیقا در مرکز آنتالیا در نزدیکی محله‌ی تاریخی کاله‌ایچی قرار گرفته است که علاوه بر فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی نیز دارد.

معرفی بازارهای محلی در آنتالیا

در آنتالیا نیز همانند استانبول در محله‌های این شهر هر هفته بازارهای روزانه متفاوتی برپا می‌شود که تنوع اجناس و کالا در آن‌ها بسیار زیاد است و محصولات متنوعی نظیر کفش، لباس، انواع تره‌بار، ماهی، میگو، ظروف آشپزخانه و… را به مشتریان عرضه می‌کنند. بدیهی است که در این بازارها اجناسی با برندهای معتبر نظیر کوکوشنل، زارا و… به فروش نمی‌رسند، اما می‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب خریداری کنید و به هنگام خرید نیز از قدرت چانه‌زنی‌ استفاده کنید و تخفیف بگیرید. ممکن است در طول سال، محل این بازارهای هفتگی تغییر کند اما در حال حاضر می‌توانید در آدرس‌های زیر به این بازارهای محلی بروید و لذت خرید در آن‌ها را نیز تجربه کنید.

خرید از بازارهای محلی آنتالیا
چقدر اهل خرید از بازارهای محلی هستید؟
  • شنبه بازار: خیابان Tekelioglu، حوالی کوچه‌های 1939 و 1941
  • سه‌شنبه بازار: محله‌ی لارا، بین خیابان‌های لارا و متین، حوالی کوچه 1470
  • چهارشنبه بازار: تقاطع خیابان‌های Sukullu و Sarampol، پارکینگ متعلق به شهرداری
  • پنج‌شنبه بازار: روبروی هتل فالز، خیابان Hamidiye

خرید سوغاتی در آنتالیا

از دغدغه‌های مهم گردشگران در سفر به کشورهای خارجی می‌توان به خرید سوغاتی برای دوستان و نزدیکان اشاره کرد. اما نیازی به نگرانی نیست زیرا همان‌طور که مطالعه کردید شما می‌توانید در بازارها و مراکز خرید آنتالیا به کالا‌ها و اجناس متعددی با قیمت‌های مختلف دست یابید و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید. محصولاتی نظیر انواع پارچه، سفال‌های سنتی، فرش و جانماز، محصولات چرمی، پوشاک پنبه‌ای، منبت کاری، مرباهای محلی، شیرینی‌ و ادویه‌جات، محصولات ابریشمی و زیورآلات طلایی و مسی در بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار هستند که شما می‌توانید آن‌ها را از بازارهای آنتالیا خریداری کرده و به عنوان سوغات به عزیزانتان هدیه دهید.

سخن پایانی

در این مقاله از ام تی سی هوم ما به معرفی مراکز خرید آنتالیا پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید آنتالیا علاوه بر سواحل دل‌انگیز و هوای مطبوع مدیترانه‌ای، مراکز خرید متعددی دارد که گردشگران می‌توانند بهترین اجناس را با قیمت مناسب در بازارهای این شهر توریستی خریداری کنند. در صورتی که قصد سفر به شهر زیبای آنتالیایا مهاجرت به این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به خرید ملک در ترکیه جدی‌تر فکر کنید.

برای کسب اطللاعات بیشتر در زمینه اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه  می‌توانید از طریق شماره تماس واتس‌اپ 09129533230 با کارشناسان ام تی سی هوم در تماس باشید.