معرفی پروژه‌ های استانبول که معروف شده‌اند

معرفی پروژه‌ های استانبول که معروف شده‌اند
00.11.04

امروزه بسیار از افراد به دنبال سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی همچون ترکیه و یا مهاجرت به آن‌ها هستند. یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشور ترکیه، استانبول است که توانسته مهاجران و مسافران بسیاری را به‌سوی خود جذب نماید. اگر به دنبال خرید ملکی در استانبول هستید و می‌خواهید با بزرگترین پروژه‌ های استانبول آشنا گردید و یا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید، این مطلب ام تی سی هوم  را تا انتها بخوانید.‌

پروژه‌ های لوکس استانبول

شاید اولین سوالی که ذهن یک خواننده را به خود درگیر کند این باشد که پروژه ‌های لوکس استانبول دارای چه ویژگی‌هایی هستند و چرا به این نام شهرت دارند؟
یکی از دلایل مهمی که بسیاری از پروژه‌ های استانبول را در لیست پروژه‌های لوکس این کشور قرار داده، زیبایی منحصربه‌فرد و امکانات بی‌نظیر آن‌هاست. این املاک با امکانات فراوانی که دارند، می‌توانند آرامش و امنیت را به‌تمامی صاحبان خود هدیه دهند. امکانات املاک این پروژه‌ها همچون هتل‌های ۵ ستاره است و این موضوع می‌تواند برای خریداران بسیار حائز اهمیت و جذاب باشد.
علاوه بر موارد بیان‌شده، نزدیکی و دسترسی آن‌ها به امکانات حمل‌ونقلی یا فروشگاه‌های بزرگ می‌تواند یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این املاک باشد که آن‌ها را از سایر مجموعه‌های دیگر متمایز نموده است. نمای ظاهری و داخلی این پروژه‌ها توسط بهترین طراحان و معماران طراحی گشته است به‌نحوی‌که چشمان هر فردی را به خود خیره می‌نماید. در ادامه قصد داریم تا توضیحات بیشتری در خصوص انواع پروژه‌های غرب استانبول و بخش‌های آسیایی آن ارائه دهیم.

بیشتر بخوانیدبا بلندترین بناهای تاریخی استانبول آشنا شوید

پروژه‌های غرب استانبول

غرب استانبول یکی از بهترین مناطق این شهر است که در آن پروژه‌های زیبای بسیاری احداث گشته است. اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارد، به  بهترین پروژه‌های منطقه غرب این شهر نیز نگاهی بیندازید. از شما دعوت می‌کنیم این بخش را تا انتها خوانید.

بیشتر بخوانیدآشنایی با 7 تا از لوکس‌ترین محله‌های استانبول برای یک زندگی رویایی

پروژه اسکای ‌لند استانبول

ازجمله زیباترین و به‌روزترین پروژه‌های موجود در استانبول، پروژه اسکای لند است. ‌پروژه اسکای لند در منطقه ساریر استانبول واقع‌شده است. از طرفی این پروژه دارای امکانات رفاهی بی‌نظیری است ازجمله آن‌که در بخش پایینی آن مرکز خرید اسکای لند قرار دارد. علاوه بر آن امکانات ملک‌های این پروژه در حد هتل‌های بسیار لوکس ۵ ستاره است و این مسئله می‌تواند حس بی‌نظیری را به صاحبان ملک القا نماید.
از دیگر مواردی که می‌توان در مورد این برج بیان کرد این است که در فاصله‌ای بسیار نزدیک و کمتر از ۲۰ دقیقه از فرودگاه استانبول قرارگرفته است و دسترسی به اتوبان و پل دوم این شهر دارد.

پروژه ‌های ماسلاک استانبول

از دیگر پروژه‌ های استانبول، پروژه‌های ماسلاک این شهر است که در منطقه‌ی ساری‌یر – ماسلاک و در میان جنگل‌های زیبای استانبول واقع گشته است. این مجموعه از واحد‌های مسکونی در متراژهای مختلف از ۵۴ متر تا ۳۶۰ مترمربع تشکیل‌شده است.
از دیگر امکانات رفاهی پروژه‌های ماسلاک می‌توان به مراکز خرید بزرگ، سالن‌های آمفی‌تئاتر، دانشگاه، رستوران‌های معروف، مراکز ورزشی، واحدهای تجاری، استخرهای روباز، سالن‌های ماساژ، فیتنس، سونا، و … اشاره نمود.
در میان برج ‌های پروژه‌ های ماسلاک، خیابان‌هایی زیبا با نورگیری عالی وجود دارد. ازجمله مزایای این مجموعه اینکه در فاصله‌ای بسیار نزدیک به متروی ماسلاک قرار داشته و دارای سرویس رایگان از بخش‌های این مجموعه به مترو می‌باشد.
از طرفی امنیت تمامی مناطق و بخش‌های این پروژه بالاست و درون برج‌های آن از پیشرفته‌ترین سیستم‌های هوشمند امنیتی استفاده‌شده است.

ویژگی‌های پروژه‌ی ماسلاک:

  • این پروژه در خوش‌ آب‌و‌هواترین بخش استانبول واقع شده است.
  • دسترسی عالی به نقاط مختلف شهر دارد.

بیشتر بخوانیددر کدام محله‌های استانبول سرمایه‌گذاری کنیم؟

پروژه استانبول در غرب
تپه‌های سبز غرب استانبول فرصت خوبی برای ساخت پروژه‌های مدرن و شیک در این شهر را فراهم کرده است.

پروژه وادی استانبول

شهرک وادی استانبول را می‌توان ازجمله بزرگ‌ترین ، زیباترین و بهترین مجموعه‌ها و شهرک‌های موجود در شهر استانبول دانست که شامل واحدهای مسکونی، تجاری و اداری بسیاری است.
به‌طورکلی مجموعه شهرک وادی استانبول را می‌توان متشکل از سه مجموعه مجزا به نام‌های وادی استانبول پارک، وادی استانبول تراس و وادی استانبول بلوار دانست. هر یک از این بخش‌های نام برده شده شهرک وادی مساحتی بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع دارند.
اگر بخواهیم این بخش‌ها را به‌صورت مجزا موردبررسی قرار دهیم می‌توان بیان کرد که دارای هشت بلوک با واحدهایی از یک تا ۵ خوابه و در حدود ۱۸۰۰ مترمربع فضا برای پارکینگ می‌باشد.
وادی بلوار استانبول نیز دارای ۹ واحد اداری در فضای خود می‌باشد و بیش از ۶۰۰۰ مترمربع فضای مرکز خرید دارد. از طرفی ۲۵ هزار مترمربع آن را هتل‌های مجلل و بسیار شیک و بیش از ۱۰ هزار مترمربع آن را فضای پارکینگ تشکیل داده است.
سومین بخش شهرک وادی، وادی استانبول پارک است که بیش از ۷۰ هزار مترمربع مساحت دارد و متشکل از ۸۰۰ واحد تجاری و اداری است.
ازجمله ویژگی‌های این شهرک می‌توان به مواردی مانند دسترسی به طبیعت و جنگل بلگراد، دسترسی عالی به بزرگراه‌های اصلی همچون E5، بزرگراه مارماری شمال، TEM، دسترسی به ایستگاه‌ها و حمل‌ونقل عمومی، وجود رستوران‌های بزرگ، هتل‌های مجلل و لوکس ۵ ستاره، ویتامین بار، باشگاه ورزشی، پارکینگ، سالن‌های کنسرت، مهدکودک، سونا و جکوزی، مراکز خرید بسیار، پارک‌ها، فضای سبز و رودخانه ، فونیکولار و … می‌باشد.
علاوه بر آن، این پروژه دارای امکاناتی ازجمله موارد زیر است:

  • کتابخانه
  • سینما
  • کافی‌شاپ‌ها
  • واحدهای تجاری
  • ترن هوایی متصل به خط اصلی متروی استانبول
  • اولین ریل خصوصی هوایی در ترکیه
  • وجود رودخانه سعدآباد در این شهرک

زندگی کردن در مجموعه وادی استانبول باوجود بخش‌های رفاهی و سرگرمی‌های فراوان آن می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. به همین دلیل است که این مجموعه مورد طرفدار بسیاری از افراد قرارگرفته است.

ویژگی‌های پروژه وادی:

  • این پروژه جنگل بلگراد بنا شده و دورتادور پروژه فضای سبز است.
  • فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای تا فرودگاه جدید استانبول.
  • خرید ملک و زندگی در این پروژه، تجربه‌ای رویایی و جدید از زندگی در استانبول را به دست می‌دهد.

بیشتر بخوانیدچگونه با خرید ملک در ترکیه اقامت بگیریم؟

پروژه دنیز استانبول

پروژه دنیز استانبول را می‌توان تنها پروژه ساحلی استانبول دانست که در محله مرمره یا مارمارا قرارگرفته است. پروژه دنیز استانبول در محدوده‌ای به مساحت ۱۵۰۰ هکتار است و متشکل از تعداد بسیاری واحدهای آپارتمانی و ویلایی زیبا می‌باشد.
واحدهای پروژه دنیز دارای چشم‌اندازی رو به جنگل و دریای مرمره است و این ویژگی توانسته تا این مجموعه به یکی از زیباترین مجموعه‌ها و پروژه‌ های استانبول تبدیل گردد.
ازجمله امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به مواردی همچون دسترسی عالی به مترو، کشتی‌های مسافربری و سایر حمل‌ونقل عمومی، نزدیکی به فرودگاه استانبول، نزدیکی به راه‌های اصلی جاده‌ای و بزرگراه‌ها و … اشاره نمود.
ساکنین این مجموعه دارای سرویس‌های حمل‌ونقلی رایگان برای جابه‌جایی در داخل شهرک دنیز می‌باشند و می‌توانند از دیگر امکاناتی همچون رستوران‌ها و فروشگاه‌های مجلل با برندهای مختلف، مهدکودک و مدارس در مقاطع مختلف، هتل ۵ ستاره، بیمارستان و …استفاده نمایند. استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن ماساژ، سونا، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، باشگاه اسب‌سواری و … از دیگر نقاط مثبت این مجموعه می‌باشد.

ویژگی‌های پروژه‌ی دنیز استانبول:

  • تنها پروژه‌ی ساحلی استانبول محسوب می‌شود.
  • بزرگترین پروژه‌ی مسکونی ساحلی اروپا است.
  • شرایط فروش ویژه با اقساط 7 سال خرید ملک در آن را آسان کرده است. متقاضیان تنها باید 25 درصد مبلغ را پرداخت نمایند تا سند به نام خریدار را دریافت نمایند. قسط‌بندی مبلغ باقی‌مانده نیز بسیار انعطاف‌پذیر و با انتخاب خریدار تدوین می‌شود.

 

بیشتر بخوانیدآشنایی با 7 تا از لوکس‌ترین محله‌های استانبول برای یک زندگی رویایی

پروژه‌های قسمت آسیایی

در شرق استانبول که به‌عنوان‌ منطقه‌ی آسیایی شناخته می‌شود نیز پروژه های استانبول که معروف شده‌اند، به چشم می‌خورد. در این بخش به معروف‌ترین پروژه‌ های آسیایی استانبول می‌پردازیم.

پروژه پارک رزیدنس استانبول

از دیگر پروژه‌ های استانبول و بخش آسیایی آن، پروژه پارک رزیدنس است که در جاده بغداد قرارگرفته است. شهرک دنیز از واحدهای مسکونی متعددی در متراژهای مختلف از ۱۰۰ تا ۳۵۰ مترمربع ساخته‌شده است و بسته به بودجه یا نیاز خود می‌توانید واحدهای آن را خریداری نمایید.
ازجمله ویژگی‌ها و امکانات رفاهی آن می‌توان به دسترسی به جنگل و ساحل، فاصله‌ای ۲۰ کیلومتری تا فرودگاه صبیحا گوکچن، فاصله‌ای ۱۵ کیلومتری تا میدان تکسیم استانبول و … اشاره نمود.
ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرک رزیدنس می‌توان به مواردی همچون استخر روباز و سرپوشیده، سالن یوگا، سونا، سالن ماساژ، زمین‌های ورزشی والیبال، بسکتبال و تنیس، سالن فیتنس، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری برای ورزش، باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های تناسب‌اندام، محوطه‌هایی مخصوص برای بازی کودکان، سالن بیلیارد، پارکینگ و … اشاره نمود.
این شهرک نکات مثبت و ویژگی‌های دیگری نیز دارد همچون استفاده از جدیدترین سیستم‌های هوشمند و امنیت بالا، نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین‌های مداربسته و … . اگر به دنبال یکی از زیباترین مجموعه‌ها و پروژه‌ های استانبول هستید، قطع به‌یقین پروژه پارک رزیدانس استانبول می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

ویژگی‌های پروٰژه:

  • تنها پروژه مسکونی – اداری جاده‌ی بغداد
  • بزرگ‌ترین مرکز خرید برندهای پوشاک خارجی
  • تنها برج منطقه

بیشتر بخوانیدمدارک مورد نیاز برای خرید خانه در ترکیه چیست؟

پروژه عمار استانبول

یکی از بهترین پروژه‌های بخش آسیایی استانبول، عمار است. پروژه‌های عمار توسط شرکت سازنده‌ی بلندترین برج دبی طراحی و ساخته‌شده است. پروژه عمار استانبول واقع در منطقه اسکودار و در زمینی به وسعت ۱۵۰ میلیون مترمربع بنا شده و دارای امکانات رفاهی همچون مرکز خرید عمار اسکوئر، اقامتگاه‌های فراوان، واحدهای اداری و تجاری، هتل ۵ ستاره، آکواریوم و … می‌باشد.
این پروژه از فروشگاه‌ها و همچنین مراکز خریدی با برندهای مختلف تشکیل‌شده است و می‌تواند تجربه‌ی خریدی فوق‌العاده برای خریداران را فراهم نماید.

معرفی پروژه های استانبول
پروژه‌ی عمار در استانبول

سخن نهایی

بسیاری از مردم ایران به دنبال یک‌راه سرمایه‌گذاری در این شهر می‌باشند. یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای سرمایه‌گذاری، خرید ملک در بخشی از این شهر که علاوه بر سرمایه‌گذاری مالی فرصت خوبی برای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه را به افراد می‌دهد. انتخاب یک منطقه زیبا با امکانات رفاهی فراوان می‌تواند بسیار مناسب باشد. در این شهر، پروژه‌های بزرگ بسیاری تاسیس گشته است که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. در این مقاله به بیان توضیحاتی درخصوص ویژگی‌های این پروژه‌ها پرداختیم و هر کدام را به طور مفصل شرح دادیم.

اگر در زمینه پروژه های استانبول نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید از راهنمایی مشاوران و متخصصان ما بهره‌مند گردید.