مراحل خرید ملک با ام‌تی‌سی هوم

مراحل خرید ملک با ام‌تی‌سی هوم
02.06.24

گروه مشاوره‌ی املاک mtc Home، با حضور کارشناسان خبره و با تجربه‌ سال‌هاست در زمینه‌ی خرید و مشاوره‌ی املاک در ترکیه، سرمایه‌گذاری و خدمات حقوقی و مالی فعالیت دارد. بخش مشاوره و فروش املاک ام‌تی‌سی هوم با متخصصان مجرب با خدماتی گسترده‌‌ای در خدمت ایرانیانی‌ست که برای سرمایه‌گذاری در ترکیه اقدام می‌کنند. در این مقاله به معرفی مراحل گام به گام خرید ملک در ترکیه با همراهی ام تی سی هوم خواهیم پرداخت.

مراحل خرید ملک با ام‌تی‌سی هوم

گام اول: مشاوره‌ی خرید ملک در تهران

ام تی سی هوم دو دفتر فعال در شهرهای تهران و رشت دارد. در صورت تمایل برای خرید ملک در اولین گام لازم است با مشاوران و متخصصان ما تماس بگیرید و جلسه‌ی حضوری داشته باشید.

در این جلسه علاوه‌ بر آشنایی، مشاوران ام‌تی‌سی هوم پروژه‌های در دست فروش و روش‌های سرمایه‌گذاری را به دقت شرح خواهند داد. در عین حال خریدار ضمن آشنایی با قوانین مالی و حقوقی خرید ملک در ترکیه، برای ارزیابی‌های لازم فرصت مناسبی‌ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

گام دوم؛ آماده‌ی سفر شوید

برای خرید ملک در ترکیه با همراهی گروه ام‌تی‌سی هوم لازم است به شهر استانبول سفر داشته باشید. پس از خرید بلیط و رزرو هتل، اطلاعات سفرتان را در اختیار کارشناس مربوطه قرار دهید تا گروه مستقر در استانبول به استقبال شما در فرودگاه بیایند.

روز اول و در فاصله‌ی بین فرودگاه تا هتل، گشت‌ کوتاهی در استانبول خواهید داشت، تا با فضای این شهر بیشتر آشنا شوید. سپس تا محل اقامت‌تان برای استراحت همراهی می‌شوید.

گام سوم؛ جلسه‌ی آشنایی در دفتر ام‌تی‌سی هوم

پس از استراحت، بسته به زمان حضورتان در شهر استانبول جلسه‌ی حضوری‌ای با کارشناسان ام‌تی‌سی هوم خواهید داشت. در این جلسه شما فضای کاری گروه را از نزدیک خواهید دید و با کارشناسان و مدیران ام‌تی‌سی هوم از نزدیک آشنا خواهید شد. و البته مهم‌ترین بخش ملاقات حضوری، دریافت اطلاعات تکمیلی خریدار در این روز صورت خواهد گرفت.

گام چهارم؛ مراجعه به اداره‌ی مالیات

برای دریافت کیملیک کارت یا هر نوع فعالیت اقتصادی پیش از هر کاری باید شماره‌ی مالیاتی دریافت کرد. به همین منظور در اولین اقدام عملی برای خرید ملک در ترکیه، خریدار به همراه یکی از کارشناسان گروه‌ ام‌تی‌سی باید به اداره‌ی مالیات مراجعه کنند تا کد مالیاتی را دریافت نمایند.

مدارک لازم در این مرحله شامل اصل پاسپورت و فرم‌های مربوطه با راهنمایی کارشناس mtc Home تکمیل خواهد شد و از این نظر جای هیچ‌گونه‌ نگرانی باقی نخواهد ماند.

گام پنجم؛ افتتاح حساب بانکی

دومین اقدام برای خرید ملک در ترکیه افتتاح حساب ارزی در یکی از بانک‌های این کشور می‌باشد. در این مرحله هم کارشناس ام‌تی‌سی هوم همراه شما خواهد بود. این حساب ارزی در یکی از شعب بانک زراعت ترکیه برای شما ایجاد خواهد شد.

گام ششم؛ مشاهده‌ی پروژه‌ها از نزدیک

در این مرحله طبق قرار قبلی پروژه‌های پیشنهادی طی دو روز به شما نشان داده می‌شود و توضیحات تکمیلی هر یک به صورت مجزا به شما ارائه خواهد شد.

نوع پروژه و مدت زمان بازدیدتان بسته به اطلاعاتی که به مشاوران ام‌تی‌سی هوم ارائه کرده‌اید می‌تواند متفاوت باشد.

خرید ملک در ترکیه با ام تی سی هوم
دو روز استراحت و گشت در مناطق دیدنی استانبول

گام هفتم؛ زمانی برای استراحت و تفکر

پس از تماشای پروژه‌های ام‌تی‌سی هوم زمان لازم برای تصمیم‌گیری و انتخاب برای شما در نظر گرفته شده. ام‌تی‌سی هوم برای این 2 روز شما هم برنامه‌ریزی‌های لازم را دارد.

2 روز گشت در شهر استانبول، بازدید از مناطق توریستی، مراکز خرید و محله‌های شهر بخشی از این برنامه‌ی مفرح است. در این زمان شما فرصت لازم برای بررسی پروژه‌های بازدیدی را خواهید داشت. ضمن آن‌که با فضای استانبول از نزدیک آشنا می‌شوید.

گام هشتم؛ انتخاب ملک و امضای قرارداد

بعد از آن‌که بررسی‌های لازم و انتخاب ملک مورد نظر خود، نوبت به مرحله‌ی بعد می‌رسد. در این مرحله شما کارشناسان ام‌تی‌سی هوم را در جریان انتخاب خود می‌گذارید تا مقدمات عقد قرارداد فراهم شود.

برای این منظور قرار ملاقاتی بین شما و فروشنده‌ی ملک ترتیب داده خواهد شد. کارشناسان ما طی این جلسه تمام تلاش خود را برای خرید ارزان و با بالاترین تخفیف انجام می‌دهند. خیال شما از نظر قیمت خریدتان کامل راحت باشد.

در پایان این مرحله قرارداد اولیه به صورت کتبی بین طرفین امضا خواهد شد و شما باید برای گام بعدی خود را آماده کنید.

گام نهم؛ مراجعه به اداره‌ی تاپو

برای آن‌که خود را صاحب ملکی در ترکیه بدانید، باید سند رسمی و محضری داشته باشید؛ پس باید به همراه فروشنده و کارشناسان ام‌تی‌سی هوم به دفتر تاپو یا همان دفتر اسناد رسمی مراجعه کنید.

اگر برای ماندن طولانی‌تر در ترکیه مشکل دارید نگران نباشید، می‌توانید در همین روز وکالت‌نامه‌ی قانونی را ثبت کند تا وکیل بدون حضور شما فرآیند‌های اداری و قانونی دریافت شهروندی ترکیه را پیگیری نماید.

گام دهم؛ بدرقه تا فرودگاه با خیال آسوده

بعد از ثبت سند در دفتر تاپو، می‌توانید با خیال راحت ترکیه را ترک کنید و خود را آماده‌ی مهاجرت به ترکیه نمائيد. گروه ام‌تی‌سی هوم ضمن تلاش برای گذراندن اوقات خوش در ترکیه، شما را تا فرودگاه بدرقه خواهد کرد.

گام آخر؛ آماده‌ی مهاجرت شوید

سه ماه بعد از خرید ملک در ترکیه و انجام مراحل قانونی اقامت‌تان در این کشور شما می‌توانید پاسپورت خود را از دفتر تهران ام‌تی‌سی هوم دریافت کنید و با خیال راحت آماده‌ی سفر به خانه‌ی جدیدتان شوید.

خرید ملک در ترکیه با مشاوران املاک ام تی سی هوم
جدیدترین پروژه‌های مسکونی و تجاری در گروه مشاوران ام‌تی‌سی هوم

بیشتر بخوانید:

سخن پایانی

خرید ملک در ترکیه کار دشواری نیست، اما برای ورود به پروسه‌ی خرید ملک باید اطلاعات کافی در مورد روندهای اداری و قانونی این کشور داشته باشیم. گروه ام‌تی‌سی هوم ضمن شرح دقیق جزئيات املاک پیشنهادی و مراحل گوناگون خرید، از صفر تا 100 خرید با کارشناسان مجرب خود در کنار شما هستند.

در پایان گروه ام تی سی هوم آماده ارائه خدمات خرید ملک در آنکارا، استانبول و سایر شهرهای ترکیه به شما عزیزان است. با مشاوران ما در تماس باشید.