در سفر به آلانیا از کجا خرید کنیم؟

در سفر به آلانیا از کجا خرید کنیم؟

سواحل فیروزه‌ای آبی، شن‌های روان، طبیعت سرسبز با آب و هوای مطبوع تنها بخش کوچکی از جاذبه‌های آلانیا محسوب می‌شود. اگر اهل خرید باشید، مراکز خرید آلانیا هم جزو جاذبه‌هایش به حساب می‌آید. به جرات می‌توان گفت گردشگران زیادی برای دیدن جذابیت‌های طبیعی و تاریخی آلانیا به این شهر سفر می‌کنند و همین مساله بسیاری از برندهای مطرح ترکیه و دنیا را مجاب کرده است که نمایندگی‌ها و مراکز فروش اختصاصی خود را در این شهر راه اندازی کنند. با ام‌تی‌سی هوم همراه باشید تا با بهترین و مهم‌ترین مراکز خرید شهر آلانیا آشنا شوید.

مراکز خرید آلانیا

آلانیا شهر زیبا و پر ماجرایی‌ست که اگر در شبانه روز، بیست و چهار ساعته برای گشت و گذار در این شهر وقت بگذارید باز هم کم است. پس اگر قصد سفر به آلانیا را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر اطلاعات جامعی از مراکز خرید و مراکز تفریحی و توریستی این شهر به کسب کنید. این‌گونه می‌توانید در کمترین زمان بیشترین بهره را از آلانیا ببرید.
تنوع در مراکز خرید آلانیا زیاد است. بسیاری از برندهای مطرح دنیای مد و فشن فروشگاه‌های خرده فروشی خود را در آلانیا دارند. در این بازار داغ رقابت مارک‌های فشن ترک نیز دست به کار شده‌اند و آخرین طراحی‌های خود را در آلانیا برای فروش ارائه کرده‌اند.
فروشگاه‌های شیک، محصولات مد روز، با بالاترین کیفیت منجر به شکل‌گیری بازار رقابتی در آلانیا شده. بازاری که فروش کالا به قیمت مناسب را به برگ برنده‌ی تجار و صاحبان برندهای تبدیل کرده است.

پیش از آن‌که به سراغ معرفی مراکز خرید آلانیا برویم، بگذارید از شما بپرسیم که آیا قصد مهاجرت به ترکیه را دارید؟ در این صورت آیا می‌دانید خرید ملک در ترکیه از جمله آسان‌ترین راه‌ها برای اخد اقامت و پاسپورت ترکیه است؟ برای اطلاعات بیشتر کافی‌ست با مشاوران ام تی سی هوم تماس بگیرید.

مرکز خرید آلانیوم / Alanyum

مناسب برای خرید و تفریح

اگر بگوییم آلانیوم مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید آلانیاست پر بیراه نگفته‌ایم. آلانیوم بهترین مکان برای دسترسی به تعداد زیادی فروشگاه و برند است. 260 برند بین‌المللی در آلانیوم فروشگاه دارند و همین موضوع این مرکز خرید را به یک مرکز استقرار فروشگاه‌هایِ برندهای مطرح جهانی در آلانیا تبدیل کرده است.
از نظر تنوع کالا تنها می‌توان به این جمله بسنده کرد که هرآنچه که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در آلانیوم به راحتی پیدا می‌شود. از پوشاک، جواهرات و هدیه فروشی گرفته تا لوازم منزل و کالاهای دیجیتال. در طبقه‌ی اول آلانیوم به راحتی می‌توانید انواع شیرینی‌ها و خوارکی‌های ترکی را برای سوغاتی تهیه کنید.
این مرکز خرید همچنین امکانات تفرحی و رفاهی نظیرسینما و انواع کافه و رستوران را نیز شامل می‌شود. از نظر قیمت، اجناس در آلانیوم با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه می‌شود.

  • آدرس:
    Cumhuriyet, Keykubat Blv. No. 219, 07400 Alanya, Antalya, Turkey

 

مرکز خرید کوناکلی تایم / Konakli Time Center

مناسب برای خرید

اگر در یک جمله بخواهیم کوناکلی تایم سنتر را معرفی کنیم؛ باید بگوییم مهم‌ترین مرکز خرید برندهای ترکی و محلی محسوب می‌شود. برندهای مطرح ترک با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد.
برندهای معروف ال‌سی واکیکی LC Waikiki، دفکتو DeFacto، لوفیان Lufian صاحبان مهمترین فروشگاه‌های این مجموعه هستند. وجود زمین بازی برای کودکان، کافه و رستوران و نیز مراکزی مانند آرایشگاه از دیگر محسنات کوناکلی تایم محسوب می‌شود.
اما شاید مهمترین ویژگی این مرکز خرید نزدیکی آن به سواحل آنالیا باشد. شما می‌توانید در یک گردش ساحلی سری هم به این مرکز بزنید که این مرکز خرید در محله‌ی کوناکلی آلانیا قرار دارد. و حتی از شیرینی‌فروشیی‌های این مرکز، برای دوستان و خانواده‌ی خود سوغاتی بخرید.

  • آدرس:
    klı Mah, 100. Sokak 23/13, 07400 Alanya, Antalya, Turkey
بهترین مرکز
کوناکلی تایم بهترین مرکز خرید سوغاتی

قصد سفر به استانبول را دارید؟ مطلب مراکز خرید استانبول را از دست ندهید.

مرکز خرید نوا اوتلت / Neva Outlet

مناسب برای خرید

نوا اوتلت یکی از مراکز شلوغ خرید و فروش آلانیا محسوب ‌می‌شود. بسیاری از برندهای مطرح جهانی و ترکی در نوا اوتلت نمایندگی دارند. نکته جالب در مورد مرکز خرید نوا این است که بسیاری از هتل‌های آلانیا سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای آن دارند.
مهمترین ویژگی نوا اوتلت قیمت پایین اجناس آن است. و البته باید اضافه کرد در بسیاری از مناسبت‌ها فروشگاه‌های این مجموعه تخفیف‌های خوبی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

  • آدرس:
    Konaklı Mah. Saat Kulesi Karşısı, Çevre Yolu Cd. Üzeri, 07400 Alanya, Antalya, Turkey

 

مرکز خرید بوتیک بونوآ / Bounoa Boutique

مناسب برای خرید سوغاتی

اگر به دنبال یک مرکز خرید شیک در آلانیا هستید، بوتیک بونوآ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اجناس بوکس و آنتیک تنها بخشی از کالاهایی هستند که در این مرکز به فروش می‌رسند.
شال‌ها و روسری‌های ابریشمی، پوشاک به ویژه کیف و کفش‌های مارک و چرمی، لوازم تزئینی منزل، فروشگاه‌های مبلمان و در کنار محصولات عالی دیگر با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت عرضه می‌شود. تنوع محصولات مناسب برای هدیه، این مرکز را به عنوان گزینه‌ی خوبی برای خرید سوغاتی مطرح کرده است.
آدرس:
Saray Mahallesi Yunus Emre Caddesi, Elite Marine Residence No: 26/E, 07400 Alanya, Antalya, Turkey

 

مرکز خرید جواهرات سیفلار / sifalarjewellery

مناسب برای خرید انواع جواهرات

خرید جواهرات در آلانیا بسیار محبوب است. به همین دلیل بسیاری از گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند حتما به مهمترین مرکز تجارت جواهرت – سیفلار هم مراجعه می‌کنند. تعداد زیادی فروشگاه در این بازار مشغول به فعالیت هستند که طیف گسترده‌ای از محصولات مرتبط با جواهرات را پوشش می‌دهند.
وجود تعداد قابل توجهی طلافروشی، نقره فروشی، فروشگاه‌های سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی باعث شده تنوع محصولات و قیمت در سیفلار بسیار بالا باشد. در واقع هرکس با هر بودجه‌ای به این مرکز وارد شود دست خالی باز نمی‌گردد.

  • آدرس:
    Hürriyet Meydanı No: 4 TR 07400 Alanya / ANTALYA / TURKEY

 

مرکز خرید و فروش مگامال /Megamall AVM

مناسب برای خرید و تفریح

کناکلی آلانیا علاوه بر ساحل زیبا، مراکز تفرحی و رستوران‌های متنوع، مراکز خرید مهمی نیز دارد. یکی از این مراکز خرید مگامال بزرگ آلانیا ست.
مگامال علاوه بر تعداد زیادی فروشگاه برند محلی و جهانی، خدمات گسترده‌ای را به مراجعان خود ارائه می‌کند. این خدمات شامل رستوران، کافه، زمین بازی کودکان، اتاق نگهداری از کودک و حتا امکانات رفاهی ویژه معلولین می‌شود.
آدرس:
Konaklı Mah, 100. Sk. no:13/19, 07490 Konyaaltı/Antalya, Turkey

 

بهترین مراکز خرید برند در آلانیا
مراکز خرید برند در آلانیا

مرکز خرید مارکا میکس / Marka Mix

مناسب برای خرید سوغاتی

مارکا میکس مرکز خرید جدیدی در شهر آلانیا محسوب می‌شود. که به دلیل برخورد تخصصی در فروش کالا خیلی زود مطرح و پر فروش شد. این مرکز خرید در سال 2014 در شش طبقه شروع به فعالیت کرد. هر طبقه به صورت اختصصاصی به فروش و عرضه‌ی یک دسته‌ی کالای خاص می‌پردازد و این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که با طیف وسیعی از یک کالا هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مواجه شوند.
کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی، منسوجات، محصولات چرمی از جمله‌ی کالاهای هستند که در مارکا میکس به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که مارکا میکس جزو فروشگاه‌های ارزان قیمت آلانیا محسوب می‌شود.

  • آدرس:
    Sugözü, No:, Eski Antalya Cd. No:23, 07400 Alanya/Antalya, Turkey

 

فروشگاه چرم دنور / D’Enver Leather

مناسب برای خرید

صنایع چرم در ترکیه بسیار پرطرفدار هستند. بی‌راه نیست که در گذرمان به بازارهای آلانیا سری به فروشگاه تخصصی محصولات چرمی این شهر بزنیم.
برای خرید پیشنهاد می‌کنیم سری به دنور بزنید. انواع محصولات چرمی از کیف و کفش گرفته تا محصولات تزئینی را در فروشگاه دنور پیدا می‌کنید. به دلیل تمرکز این مرکز بر محصولات چرمی در صورت خرید مطمئن باشید بهترین قیمت‌ها به شما ارائه خواهد شد.

  • آدرس:
    Sugözü, Stad Cd., 07400 Alanya/Antalya, Turkey

 

بلوار آتاتورک / Ataturk street

مناسب برای خرید و گردش

علاوه بر وجود تعداد زیادی مرکز خرید و مال‌های متنوع، خیابان آتاتورک آلانیا مکان مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.
در خیابان آتاتورک یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های آلانیا ست؛ مراکز خرید زیادی وجود دارد. اگر زمان زیادی برای خرید ندارید، حتما به جای گشت‌زنی در گوشه و کنار شهر به بلوار آتاتورک مراجعه کنید. چرا که علاوه بر مرکز خرید، سرتاسر این خیابان پز مغازه‌های محلی و نیز فروشگاه‌های برند با قیمت مقطوع است.
در این خیابان همه چیز برای فروش عرضه می‌شود. از فروشگاه‌های سوغاتی و صنایع دستی گرفته تا جواهرات گرانقیمت و شیرینی. علاوه بر این شما می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های آتاتورک دقایقی را به استراحت و تفریح بگذرانید.

 

جمعه بازار آلانیا / Cuma Pazari

مناسب برای خرید سوغاتی و گشت و گذار

بازارهای محلی علاوه بر امکان خرید به صرفه، فرصتی برای تجربه زندگی بومی هر شهر و فرهنگی‌ست. جمعه بازار آلانیا از این منظر مکان مناسبی برای تجربه به حساب می‌آید. هر جمعه صبح از بندر تا مرکز شهر غوغای این بازار برپاست. محصولاتی که در جمعه بازار ارائه می‌شود از انواع خوراکی سنتی گرفته تا صنایع دستی، ادویه، پوشاک و کیف و کفش را شامل می‌شود.
اصل اساسی در جمعه بازار چانه‌زنی‌ست. قیمت‌ها به هیچ وجه مقطوع نیست و شما می‌توانید در ضمن چانه‌زنی بر سر قیمت با فرهنگ مردم آلانیا آشنا شوبد.

بازار آلانیا
جمعه بازار آلانیا

 

بازار بزرگ آلانیا

بازارهای اصلی هر شهر علاوه بر این‌که نبض تپنده‌ی اقتصاد آن است، جاذبه‌ی گردشگری ویژه‌ای هم قلمداد می‌شود. وجود بناهای سنتی و تاریخی علاوه بر فروشگاه‌های متنوع عرضه‌ی کالاها به صورت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی، روزانه تعداد زیادی گردشگر را به این بازارها می‌کشاند.
بازار سنتی آلانیا نیز به دلیل نوع محصولاتی که به فروش می‌رساند و نیز به دلیل معماری تاریخی زیبایش همیشه مد نظر گردشگران قرار داشته. گشت و گذار در این بازار فرصت مناسبی برای خرید سوغاتی‌های محلی محسوب می‌شود. قهوه‌ی ترک، ادویه‌جات، پارچه و صنایع دستی در کنار محصولات مد روز خرید از این بازار را لذت‌بخش کرده است.

 

تجربه‌ی خرید در آلانیا را دارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.