معروف‌ترین محله‌های ویلانشین ترکیه

معروف‌ترین محله‌های ویلانشین ترکیه
01.03.03

آیا علاقه‌مند به زندگی در محله‌های ویلانشین ترکیه هستید؟ ویلاهای ترکیه با ترکیب خاصی از فرهنگ، زیبایی طبیعی و زندگی اجتماعی پر جنب و جوش از شما استقبال می‌کنند. ترکیه با زیبایی‌های طبیعی، مناظر شگفت‌انگیز و مکان‌های تاریخی، مکانی است که می‌توانید از زندگی خود در یک ویلای پر زرق و برق لذت ببرید. بسیاری از مهاجران از سراسر جهان ترکیه را به دلیل نگرش خوب مردم نسبت به مهاجران سابق و تاریخ جذاب انتخاب می‌کنند. علاوه بر این، آب و هوا و جغرافیا امتیازی برای مزایای فراوان آن است، در ترکیه شاهد چهار فصل در سال خواهید بود.

در این مقاله ام تی سی هوم در مورد بهترین محله‌های ویلانشین ترکیه، مناطقی که برای خرید ویلا در ترکیه مناسب هستند، ویژگی‌های این مناطق و بسیاری اطلاعات مهم دیگر صحبت می‌کنیم.

معرفی محله‌های ویلانشین ترکیه

هر منطقه در ترکیه ویژگی‌های خاص خود را دارد. در این بخش به معرفی معروف‌ترین محله‌های ویلانشین ترکیه می‌پردازیم و ویژگی‌های هر محله را شرح می‌دهیم، با ما همراه باشید.

محله ویلایی بیلیک‌دوزو

منطقه بیلیک‌دوزو (Beylikduzu) به عنوان چهره جدید در حال توسعه استانبول در نظر گرفته می‌شود. این شهر در سمت اروپایی استانبول واقع شده است و با چشم‌انداز دریا از دریای مرمره و دریاچه بویوک‌چکمجه مشخص می‌شود. منطقه بیلیک‌دوزو شامل خدمات ضروری مانند مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز خرید مانند مارمارا پارک (Marmara Park Mall) ، مراکز تجاری و سرمایه‌گذاری و هم‌چنین حمل و نقل عمومی است که رفتن به تمام نقاط استانبول را برای شما آسان می‌کند.

امتداد خط ساحلی بیلیک‌دوزو به طول نزدیک به 13 کیلومتر و مناظر جذاب آن، به مقصدی مطلوب برای کسانی که مایل به اقامت یا سرمایه‌گذاری در املاک در استانبول هستند تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ویلایی در منطقه بیلیک‌دوزو پروژه مارمارا مارینا ویلا (Marmara Marina Villas) است که مشخصات لوکس و ارزش بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل منطقه بیلیک دوزو استانبول

محله ویلایی بویوکچکمجه

منطقه بویوک‌چکمجه (Buyukcekmece) از محله‌های ویلانشین ترکیه، در بخش اروپایی استانبول در ساحل دریای مرمره، یکی از زیباترین سواحل ترکیه واقع شده است. موقعیت منحصر به فرد در ساحل دریای مرمره و یک دریاچه متمایز به آن چهره گردشگری خاصی بخشیده است که گردشگران را از همه جا به خود جذب می‌کند. بویوک‌چکمجه به دلیل پروژه‌های مسکونی و سرمایه‌گذاری زیاد ساخته شده و در حال ساخت، از جمله آپارتمان‌ها و ویلاهایی با چشم‌انداز جذاب دریا، اولویت اصلی سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات است.

محله ویلایی سارییر

منطقه سارییر (Sariyer) در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و منطقه‌ای جذاب مشرف به تنگه بسفر است که مرکز گردشگری و سرمایه‌گذاری در استانبول است. سارییر به عنوان امن‌ترین منطقه در برابر زلزله و سومین منطقه مجلل و گران قیمت در بین محله‌های ویلانشین ترکیه طبقه‌بندی شده است.

همان‌طور که در امتداد تنگه بسفر قدم می‌زنید، قایق‌های تفریحی مجلل در کنار ساحل سارییر را خواهید دید که در کنار املاک لوکس و کاخ‌های تاریخی یا مدرن لنگر انداخته‌اند. این منطقه سکونتگاه افراد مشهور است، بنابراین سرمایه‌گذاران آن را به عنوان بهشت ​​سرمایه‌گذاری در استانبول می‌بینند.

خرید ویلا در ترکیه
منطقه سارییر در سواحل اروپایی تنگه بسفر میزبان لوکس‌ترین ویلاهای استانبول است.

محله ویلایی اوسکودار

منطقه اوسکودار (Üsküdar) در سمت آسیایی استانبول واقع شده است. یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای استانبول است. اوسکودار به خاطر جاذبه‌های توریستی‌اش معروف است، مانند برج دختر (Maiden’s Tower) ، مسجد چاملیجا (Çamlıca Camii)، بزرگ‌ترین مسجد ترکیه و تپه چاملیجا، باغ و جنگلی که می‌توانید بخش‌های آسیایی و اروپایی استانبول را از بالای آن به عنوان یک نقاشی زیبا ببینید.

بر روی شانه کانال مهم بسفر، مهم‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مالکیت در املاک استانبول و به طور کلی در محله‌های ویلانشین ترکیه، در منطقه شگفت‌انگیز اوسکودار واقع شده است. این منطقه به دلیل آب و هوای معتدل و منظره دریایی آن بر تنگه بسفر و دریای مرمره شناخته شده است و از یک محیط سبز دلپذیر با چشم‌اندازی استثنایی از سمت اروپایی شهر برخوردار است. شکی نیست که ارزش ملکی بالای این منطقه ارتباط تنگاتنگی با زیبایی استثنایی آن دارد، ویلاهای اوسکودار به دلیل وجود چاه، بالاترین ارزش بازار را در بین همتایان خود به دست آورده‌اند.

محله ویلایی باشاکشهیر

منطقه باشاکشهیر (Başakşehir) در سمت اروپایی استانبول واقع شده است و یکی از بزرگ‌ترین مناطق مسکونی استانبول است. باشاکشهیر با زیرساخت‌های باکیفیت بالا و در دسترس بودن حمل و نقل عمومی مانند خط جدید مترو شناخته شده است. هم‌چنین به فرودگاه جدید استانبول بسیار نزدیک است. باشاکشهیر یکی از مهم‌ترین مناطق سرمایه‌گذاری در محله‌های ویلانشین ترکیه است که تقاضای زیادی دارد و روز به روز در حال رشد است.

محله ویلایی سیلیوری

در غرب دریاچه بویوک‌چکمجه و شهرداری آن، در سمت اروپایی استانبول، شهرداری شگفت‌انگیز سیلیوری (Silivri) با زیبایی طبیعت خیره‌کننده و محیطی که ترکیبی از ویژگی‌های حومه شهر است، واقع شده است. در سیلیوری، تجمل زندگی در ویلاهایش مشرف به دریای مرمره، و باغ‌های زیبای آن، با آرامش متمایز آن ترکیب می‌شود و به این ترتیب به زیستگاه مهمی برای کسانی که مایل به خرید ویلا در استانبول با این مشخصات هستند، تبدیل شده است. سیلیوری به‌خاطر ویلاهای بزرگ پراکنده در نوار ساحلی، خانه‌های روستایی زیبا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه املاک شهرت دارد.

محله ویلایی چاتالجا

چاتالجا (Çatalca) در شمال غربی دریاچه معروف بویوک‌چکمجه، در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. این منطقه روستایی است که به دلیل فضاهای سبز وسیع، باغ‌های زیبا و مزارع اسب شناخته شده است. چاتالجا آرام و ساکت به دور از جمعیت و از محله ‌های ویلانشین ترکیه ارزان است. چاتالجا حدود 60 کیلومتر با مرکز استانبول فاصله دارد و یکی از بزرگ‌ترین شهرداری‌های استانبول به حساب می‌آید. از سمت شمالی خود با خط ساحلی طولانی با دریای سیاه مرز دارد. برای کسانی که به دنبال لذت اقامت در ویلاهایی با حس روستایی هستند، ویلاهای زیبای چاتالجا فرصتی واقعی برای زندگی در دامان طبیعت دست نخورده است.

محله ویلایی آرناووتکوی

آرناووتکوی (Arnavutkoy) در کنار دریای سیاه، در شمال غربی استانبول، به طور خاص در شمال شهرداری باشاکشهیر قرار دارد. آرناووتکوی به دلیل میزبانی از بزرگ‌ترین فرودگاه جهان، فرودگاه جدید استانبول، مشهور است که به یک مقصد جهانی تبدیل شده است و شرق و غرب جهان را به هم متصل می‌کند. یکی از امیدوارکننده‌ترین مناطق برای سرمایه‌گذاری و از نزدیک‌ترین محله‌های ویلانشین ترکیه به فرودگاه استانبول منطقه آرناووتکوی است.

جنگل‌های معروف بلگراد در مناطق وسیعی از شهرداری آرناووتکوی گسترش‌یافته است و شهرداری آن به دلیل املاکش بسیار محبوب است، به خصوص ویلاهایش که به مقصدی مناسب برای کسانی که به دنبال ویلاهایی در استانبول برای فروش با بهترین قیمت و بالاترین امکانات هستند تبدیل شده است.

محله ویلایی گوزل باغچه ازمیر

محله گوزل باغچه (Güzelbahçe) لوکس‌ترین منطقه ویلانشین شهر ازمیر است. این محله از شمال دارای ساحلی در دریای اژه است. فاصله گوزل‌باغچه، تا مرکز شهر تقریباً 28 کیلومتر است. این شهرک ویلایی تا فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس شهر ازمیر 30 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی خود از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است.

خرید ویلا در ازمیر
منطقه گوزل باغچه ازمیر یکی از لوکس‌ترین مناطق ویلانشین شهر ازمیر است.

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید در مورد ازمیر ترکیه بدانید

محله ویلایی آلاکاتی ازمیر

آلاکاتی (Alacati) به خاطر سواحل سفید، خانه‌های سنگی و سنت شراب‌سازی معروف است. با خرید ویلا در این منطقه از یک زندگی مجلل در آلاکاتی لذت ببرید، شهری جذاب که تابستان بی‌پایان به نظر می‌رسد. آلاکاتی از محله ‌های ویلانشین ترکیه قیمت مناسب است.

محله ویلایی بلک آنتالیا

منطقه بلک (Belek) یکی از مناطق رو به رشد جنوب ترکیه است و در سال‌های اخیر توانسته سرمایه‌گذاران زیادی را برای خرید ویلا جذب کند. منطقه بلک در شرق آنتالیا قرار دارد، این منطقه از ترافیک و شلوغی مرکز شهر دور بوده و فضای مناسبی برای اقامت دائم و تعطیلات دارد. این شهرک ویلایی بزرگ در سواحل دریای آکدنیز واقع شده و از تمامی امکانات تفریحی تشکیل شده است. سرمایه‌گذاران پس از خرید ویلا در این مجموعه می‌توانند برای شهروندی ترکیه اقدام کرده و پس از مدت کوتاهی پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. هر ویلا دارای استخر اختصاصی و باغ اختصاصی است. یک مجموعه ورزشی بزرگ در شهر وجود دارد. مجموعه ورزشی در بلک شامل زمین فوتبال، زمین بسکتبال، زمین تنیس، زمین والیبال، سالن بدنسازی مجهز و زمین گلف است.

محله ویلایی کالکان آنتالیا

کالکان (Kalkan) این شهر کوچک مدیترانه‌ای به داشتن ویلاهای بزرگ و خصوصی که روی تپه‌ها پراکنده شده‌اند مشهور است. بیشتر ویلاهای منطقه کالکان از مناظر کامل دریای مدیترانه با استخر خصوصی بهره می‌برند. با توجه به موقعیت لوکس کالکان، ویلاهای اجاره‌ای در این‌جا بازدهی بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین مناطق برای خرید ملک در آنتالیا

محله ویلایی یالیکاواک بدروم

یالیکاواک (Yalikavak) از محله‌ های ویلانشین ترکیه برای زندگی است و در شبه جزیره بدروم واقع شده است که در ویلاهای لوکس برتری دارد. برخی از ویلاهای یالیکاواک به قیمت یک میلیون پوند یا بیشتر به فروش می‌رسند. موقعیت معتبر این منطقه از دارا بودن اسکله محلی، به دست آمده است. یالیکاواک یکی از معدود مقاصد دریای اژه که می‌تواند قایق‌های بزرگ و ثروتمند و معروف را در خود جای دهد.

مزایای خرید ویلا در ترکیه

خرید ویلا فراتر از خرید ملک است. در کل زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت. این روش زندگی شما را تغییر می‌دهد و بر لذت شما می‌افزاید. بر خلاف آپارتمان‌ها، شما هرگز مجبور نخواهید بود با سر و صدای همسایگان دست و پنجه نرم کنید. ویلاها دارای ترتیبات زندگی مجلل و بزرگ با حریم خصوصی بی‌نظیر هستند. به همین دلیل است که انتخاب ویلا ممکن است دشوار باشد. با این حال، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین ملک را برای خود و لذت خود انتخاب کنید.

زندگی در ترکیه مزایای زیادی مانند هزینه‌های کم زندگی، دیدن مکان‌های تاریخی و مکان‌های شگفت‌انگیز تعطیلات دارد. امکان خرید ویلا در ترکیه برای یک خارجی با تمامی مزایا اعم از اقامت، سرمایه‌گذاری و یا اخذ تابعیت ترکیه بدون هیچ محدودیتی امکان‌پذیر است. اگر ویلای خود را با قیمت بیش از 500000 دلار خریداری کنید، می‌توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:‌در کدام ساحل استانبول ویلا بخریم؟

قیمت ویلا در ترکیه

قیمت ویلاها در محله‌های ویلانشین ترکیه ‌ای تقریباً از 180000 دلار شروع می‌شود و در موارد نادر تا 8 میلیون دلار افزایش می‌یابد. اما به طور کلی بین 600000 تا 1500000 دلار است.

قیمت ویلا در ترکیه
اغلب ویلاهای لوکس ترکیه در شهر استانبول و مناطق ساحلی این شهر قرار دارند.

شرایط خرید ویلا در ترکیه

شاید فکر کنید خرید ویلا در ترکیه مستلزم استرس، کاغذبازی و زمان زیادی است. با این حال، آسان است. گاهی اوقات خریداران خارجی به دلیل این‌که قصد دارند در کشوری که نمی‌دانند چگونه خانه بخرند، پول زیادی خرج کنند، سردرگم می‌شوند. این قابل درک است، اما به عنوان یک مشاور املاک در ترکیه، ما با موفقیت به بسیاری از خریداران کمک کرده‌ایم تا ویلای رؤیایی خود را پیدا کنند، سند مالکیت خود را دریافت کنند و به ترکیه مهاجرت کنند.

اگر هدف شما از خرید ویلا در ترکیه زندگی در آن باشد، تعریف واضح هدف مالکیت، کار را برای شما بسیار آسان می‌کند. باید در نظر داشته باشید که ارزش مالی آن برای شما مهم‌ترین چیز نیست، بلکه مهم‌ترین چیز برای شما انتخاب مکان مناسب است.

اما اگر هدف شما فقط سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است، پس بودجه خود را بر اساس قیمت و پایین بودن آن بسازید و به دنبال ویلا در مکان‌های حیاتی ترکیه باشید و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید و همیشه ارزان‌ترین و بهترین‌ها را از نظر موقعیت مکانی انتخاب کنید. از نظر سرمایه‌گذاری بهترین خواهد بود.

همچنین به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنیم که ویلاهایی را در نزدیکی مناطق معروف گردشگری جست‌وجو کنند که گردشگران زیادی را به صورت دائمی جذب می‌کند، زیرا این امر با اجاره یا عرضه آن برای فروش نقش ‌برجسته‌ای در سرمایه‌گذاری خوب ویلا دارد. شکی نیست که ویژگی‌های ویلا و منظره آن به دریا فرصت‌های زیادی را در زمان تصمیم‌گیری برای فروش به سرمایه‌گذار می‌دهد.

مراحل خرید ویلا در ترکیه با ام‌تی‌سی هوم

اگرچه تعداد افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند بسیار زیاد است، اما تعداد کسانی که نمی‌دانند از کدام راه در این زمینه شروع کنند نیز بسیار زیاد است. در این زمینه، بهتر است پس از تهیه پیش‌نویس برنامه بودجه با متخصصان سرمایه‌گذاری مشورت کنید. ما با سرمایه‌گذاری و مشاوران حقوقی خود بودجه شما را برنامه‌ریزی می‌کنیم و به خواسته‌های شما اهمیت می‌دهیم. تیم ام‌تی‌سی هوم برنامه‌های شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. فراموش نکنید که از وب‌سایت ما دیدن کنید تا نمونه کارهای ما را در برجسته‌ترین مناطق ترکیه مشاهده کنید. در پایان مراحل خرید ویلا در ترکیه با ام‌تی‌سی هوم را مرور می‌کنیم:

مرحله اول: انتظارات خود را بنویسد

ابتدا بودجه خود را مشخص کنید. همچنین هزینه‌های خرید اضافی مانند مالیات، وکیل، مترجم و دفتر اسناد رسمی را نیز در نظر بگیرید که در مجموع حدود 8 درصد از قیمت خرید است. پس از اتمام، دقیقاً آنچه را که از ویلا می‌خواهید بنویسید. مواردی که باید در نظر بگیرید شامل تعداد اتاق خواب، حمام، فاصله تا سواحل و امکانات محلی مانند بانک‌ها، سوپرمارکت‌ها و شبکه‌های حمل و نقل است.

مرحله دوم: منطقه مورد نظر خود برای خرید ویلا را مشخص کنید

بیشتر شهرهای ترکیه و مناطق استانبول دارای مجموعه مناسبی از ویلاها برای فروش هستند، مجموعه ویلاهای فروش ما در همه این مناطق را مرور کنید. هر فهرست شامل همه چیزهایی است که باید بدانید، از جمله قیمت، مکان و ویژگی‌های ویلا. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. انتخاب مناسب موقعیت مکانی هنگام تصمیم‌گیری برای خرید ویلا در ترکیه به محل کسب و کار و فعالیت شما در ترکیه بستگی دارد، زیرا این موضوعی محوری است که به طور کلی در شهرهای بزرگ باید به آن توجه شود. هم‌چنین باید به خلوت مکان، حتی اگر نسبتاً، و نزدیک بودن سایت تا حدودی به مناطق گردشگری و تفریحی، علاوه بر در دسترس بودن حدود قابل قبول خدمات، توجه شود.

مرحله سوم: تاریخ ورود خود را به ما اطلاع دهید

پس از انتخاب ویلاها، تاریخ ورود خود را به ما اطلاع دهید. ما شما را در استراحتگاه ملاقات می‌کنیم، ویلاهای مختلف را نشان می‌دهیم و شما را به گشت و گذار در محله می‌بریم تا با مناطق آشنا شوید. هنگامی که ویلای رؤیایی خود را پیدا کردید، ما در مواردی مانند افتتاح حساب بانکی، دریافت شماره مالیات، گزارش‌های ارزش‌گذاری و تحویل تمام جزئیات مربوطه به وکیل شما کمک می‌کنیم. سپس با تأیید درخواست سند مالکیت شما را به اداره اسناد مالکیت خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: برای خرید خانه در ترکیه کدام ملک بهتر است؟

سخن پایانی

آن‌چه ترکیه را خاص می‌کند این است که گزینه‌های ملکی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری متفاوتی را ارائه می‌دهد، که شامل همه سبک‌ها و تمام اهداف است. بازار املاک و مستغلات ترکیه به شما این امکان را می‌دهد که یک آپارتمان یا ویلا متناسب با خواسته‌ها و نیازهای خود خریداری کنید. بدون شک، خرید ویلا در استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی ترکیه که قاره‌های آسیا و اروپا را به هم متصل می‌کند، یک موقعیت استثنایی است. محله‌های ویلا نشین ترکیه از بهترین مناطق برای خرید ویلاست. هنگام تصمیم‌گیری برای خرید ویلا در ترکیه نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در این مقاله به نکاتی می‌پردازیم که باید در نظر بگیرید تا در کدام مکان ویلا در ترکیه بخرید.