نمایندگی مک دونالد در ترکیه

نمایندگی مک دونالد در ترکیه
01.05.13

آیا مایلید با مک‌دونالد، یکی از بزرگ‌ترین برندهای زنجیره‌ای فست‌فود در جهان آشنا شوید؟ اگر سرمایه کافی دارید و می‌خواهید کار تضمینی انجام دهید، این مقاله برای شما مناسب است. گردش مالی این شرکت که در سرتاسر دنیا نمایندگی دارد فراتر از تصور شماست! برند فست‌فود مک‌دونالد دارای مشتریان بالقوه است. در این مقاله‌ی ام تی سی هوم، شما را با این برند آشنا خواهیم کرد، همچنین شرایط اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه را بررسی می‌کنیم.

مک‌دونالد چیست؟

مک‌دونالد بزرگ‌ترین فست‌فود زنجیره‌ای همبرگر در جهان است که در حدود 120 کشور غذا سرو می‌کند. این شرکت در سال 1940 توسط دو برادر به نام‌های ریچارد مک‌دونالد و موریس مک‌دونالد تأسیس شد. امروزه، قیمت منوی مک‌دونالد بسیار رقابتی با بقیه صنعت فست‌فود است. مک‌دونالد انواع مختلفی از غذاها از جمله همبرگر، سیب‌زمینی سرخ کرده، مرغ، چیزبرگر، نوشابه و سالاد را به فروش می‌رساند. آنها همچنین دارای یک منوی ارزش هستند که محصولات را تنها با قیمت 1 دلار به فروش می‌رساند.
مک‌دونالد بیش از 34 هزار امتیاز رستوران با نزدیک به 2 میلیون کارمند در سراسر جهان دارد. این نام تجاری به سرعت به رشد خود ادامه می‌دهد و در شهرها و کشورهای سراسر جهان شعبات خود را تأسیس می‌کند، به این منظور، مک‌دونالد به دنبال سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است.

بیشتر بخوانیدآشنایی با معروف‌ترین رستوران های زنجیره ای ترکیه

نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه

مک‌دونالد ترکیه یکی از بهترین فست‌فودهای زنجیره‌ای ترکیه برای صرف غذا است که انواع غذاها را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. مک‌دونالد ترکیه در سرو برگر و فست‌فود تخصص دارد. اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه در سال 1986 توسط علی واردار صورت گرفت. اولین رستوران مک‌دونالد ترکیه در منطقه تکسیم استانبول، افتتاح شد، از آن زمان به بیش از 88 رستوران در سراسر کشور ترکیه گسترش یافته است.

نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه کجاست؟

نمایندگی‌های مک‌دونالد در ترکیه را در بسیاری از نقاط می‌توانید ببینید. مک‌دونالد در شهر استانبول در اکثر مراکز خرید معروف و خیابان‌های توریستی شعبه دارد، همچنین اکثر شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول، آنکارا، ازمیر، اسکی شهیر و آنتالیا موفق به اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه شده‌اند.
منو مک‌دونالد
مک‌دونالد یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های فست‌فود در جهان است. منوی مک‌دونالد شامل بسیاری از اقلام ارزان قیمت است، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد. در ادامه لیست غذاهایی که در منوی مک‌دونالد ترکیه دیده می‌شود را مرور می‌کنیم.

  • برگر
  • مرغ و ساندویچ
  • ناگت‌ها
  • سالاد
  • دسر و شیک
  • وعده‌های غذایی شاد شامل سیب‌زمینی سرخ کرده کودکان، سالاد و نوشیدنی
  • نوشیدنی‌های مک کافه
  • بشقاب‌های صبحگاهی
منو مک دونالد
تنوع غذایی در رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد

شرایط اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه

آیا مایلید با مک‌دونالد، یکی از بزرگ‌ترین برندهای زنجیره‌ای فست‌فود در جهان کار کنید؟ چنین چیزی با خرید فرنچایز مک‌دونالد و اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه برای ایرانیان امکان‌پذیر است! زمانی که تصمیم به خرید فرنچایز از برند مک‌دونالد دارید که به عنوان هشتمین برند ارزشمند دنیا انتخاب شده است، باید سرمایه مشخصی داشته باشید. البته برای کار با این برند بزرگ باید هزینه اولیه و هزینه سرمایه‌گذاری را پرداخت کنید. مک‌دونالد با شما سرمایه‌گذار قراردادی ده ساله امضا می‌کند. حال اگر می‌خواهد بدانید چگونه حق امتیاز مک‌دونالد را دریافت کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
اگر تمایل به اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه دارید، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • هزینه سرمایه‌گذاری بسته به نوع و اندازه رستوران از 250000 تا 400000 دلار + مالیات بر ارزش افزوده متغیر است.
  • قرارداد 10 ساله با نامزد اپراتور منعقد می‌شود. یک کارفرمای احتمالی مک‌دونالد هزینه اولیه 30000 دلار + مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت می‌کند.
  • اپراتور باید سرمایه‌گذاری را با سهام خود پوشش دهد.
  • در طول دوره مجوز، اپراتور سهم تبلیغات و درصد مشخصی از هزینه توسعه و حق امتیاز را در فروش خالص ماهانه پرداخت می‌کند.

سرمایه‌گذاری که کاندید اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه می‌شود، می‌بایست این ویژگی‌ها را داشته باشد :

  • شما باید یک برنامه آموزشی را تکمیل کنید که 6 تا 8 ماه طول می‌کشد.
    ش فرایند حق رأی دادن مک‌دونالد با تکمیل فرم درخواست و ارسال آن به مک‌دونالد به همراه رزومه شما در وب سایت آغاز می‌شود.
  • برنامه‌هایی که معیارهای مدیریتی را برآورده می‌کنند مطابق با برنامه‌های سرمایه‌گذاری مک‌دونالد ارزیابی می‌شوند.

بیشتر بخوانیدهمه چیز درباره‌ی فرانچایز در ترکیه

شرایط اپراتورهای مک‌دونالد

این شرکت می‌گوید موفقیتش به دلیل مهارت‌های برتر اپراتورهایش است. به همین دلیل، نامزدهایی را که می‌خواهند مدیر کسب و کار شوند، به طور دقیق ارزیابی می‌کند. شرایط فرانشیز مک‌دونالد به شرح زیر است:

  • مک‌دونالد می‌خواهد با کارآفرینان موفق و کارآفرین کار کند.
  • برای مک‌دونالد داشتن رزومه و تجربه موفق در این زمینه مهم است. آنها با نامزدهایی که فکر می‌کنند در مدیریت انسانی و مالی خوب هستند ادامه می‌دهند.
  • به دنبال نامزدهایی هستند که بتوانند تمام وقت خود را به مدیریت رستوران اختصاص دهند.
  • اگر می‌پرسید چگونه می‌توانید نمایندگی مک‌دونالد را دریافت کنید، باید بدانید که این شغل باید تنها شغل شما باشد. تنها شغل فردی که اپراتور خواهد بود باید مک‌دونالد باشد. اگر مشغول کار دیگری هستید و به فکر افتتاح فروشگاه هستید، در اشتباهید.
  • حق امتیاز مک‌دونالد فقط به شخص داده می‌شود. فرد نمی‌تواند با کسی وارد مشارکت شود و نمی‌تواند با شرکت‌ها توافق کند.
  • شخصی که نمایندگی را خریداری می‌کند، تجارت را از راه دور مدیریت نمی‌کند. او به محل کار می‌رود و هر روز به طور منظم به کار خود می‌پردازد.
  • مجوز اعطا شده به اپراتور فقط برای یک رستوران است. هیچ امتیاز منطقه‌ای وجود ندارد.
  • کاندیداهای اپراتور را که می‌توانند هزینه سرمایه‌گذاری و هزینه اولیه را پرداخت کنند، ارزیابی می‌کند. بنابراین برای تبدیل شدن به یک فرنچایز باید از نظر مالی واجد شرایط باشید. شما باید سرمایه‌گذاری را از سهام خود پوشش دهید.
  • پس از اخذ مجوز، اپراتور سهم تبلیغات، حقوق نام‌گذاری و هزینه توسعه را از فروش ماهانه پرداخت می‌کند.

روند بازگشایی نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه چگونه است؟

با اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه شما می‌توانید حق امتیاز مک‌دونالد را داشته باشید و به عنوان یک منبع درآمد و یک عملیات تجاری خوب از آن استفاده کنید. جدا از موفقیت فروشگاه شما، مک‌دونالد همیشه از اپراتورهای خود پشتیبانی می‌کند. به لطف برنامه‌های آموزشی مک‌دونالد، می‌توانید مجوز داشته باشید. بنابراین، شما حق دارید تحت نام مک‌دونالد فعالیت‌های تجاری انجام دهید. هنگامی که مک‌دونالد با شما قراردادی را برای فرانچایز امضا می‌کند، پشتیبانی لازم را برای افتتاح رستوران فراهم می‌کند. به عنوان مثال، اجازه می‌دهد تا مکان باز شدن رستوران را تنظیم کنید. راحت‌ترین فروشگاه را در راحت‌ترین مکان دریافت می‌کند.
پس از مشخص شدن مکان رستوران، کار ساخت و ساز آغاز می‌شود. هیچ کاری برای این مرحله لازم نیست انجام دهید. این شرکت پشتیبانی لازم را برای دکوراسیون و تجهیزات انجام می‌دهد. محصولات رستوران شما توسط مک‌دونالد در اختیار شما قرار می‌گیرد. نگران نحوه عرضه محصولات نباشید. مک‌دونالد قبل از باز شدن رستوران به شما و کارکنانتان آموزش می‌دهد. بنابراین، رستوران شما توسط افرادی که این تجارت را می‌شناسند مدیریت می‌شود.

هزینه اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه

اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه، مزایای بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین فرصتی برای داشتن یک کسب‌وکار موفق در نتیجه آموزش‌ها و حمایت‌هایی که دریافت می‌کنید، به همراه خواهد داشت. اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه به این معنی است که شما صاحب کسب‌وکار خود هستید و در عین حال تخصص و تجربه مک‌دونالد را همراه خود می‌برید، بنابراین خطرات خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهید.
از آنجایی که شما با یکی از بزرگ‌ترین برندهای دنیا کار خواهید کرد، باید یک سرمایه اولیه داشته باشید. با این حال، به زودی پس از شروع به کار، به لطف گردش مالی که به دست آورده‌اید، می‌توانید سرمایه خود را دوباره به دست آورید. بسیاری از موقعیت‌ها مانند شهر، منطقه، مکان و اندازه فروشگاه می‌تواند قیمت فروشگاه را تغییر دهد. بنابراین، در اینجا به اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه با قیمت متوسط اشاره می‌شود.
هزینه شروع توسط مک‌دونالد 30000 دلار + مالیات بر ارزش افزوده برای سال 2022 تعیین شده است. علاوه بر هزینه حق امتیاز مک‌دونالد، برای افتتاح فروشگاه شما هزینه سرمایه‌گذاری نیز لازم است. هزینه سرمایه‌گذاری بین 250,000 تا 400,000 دلار + مالیات بر ارزش افزوده متغیر است.

بیشتر بخوانیدشرایط اخذ نمایندگی استارباکس در ترکیه چگونه است؟

سخن پایانی

مک‌دونالد به عنوان هشتمین برند با ارزش جهان شناخته شده است، مک‌دونالد یک فست‌فود زنجیره‌ای است که در بیشتر کشورهای دنیا شعبه دارد. در این مقاله، شما را با مک‌دونالد ترکیه آشنا خواهم کرد و به شما خواهم گفت که چگونه می‌توانید حق امتیاز مک‌دونالد را دریافت کنید. اگر سرمایه کافی دارید و می‌خواهید کار تضمینی انجام دهید، این مقاله برای شما مناسب است!