تفریحات استانبول؛ تور کشتی استانبول

تفریحات استانبول؛ تور کشتی استانبول
01.12.28

استانبول تنها شهر جهان است که توسط تنگه بسفر به دو قاره اروپا و آسیا تقسیم شده است و ترکیبی مسحورکننده از باستان و مدرن به وجود آورده است. یکی از تفریحات شهر استانبول، تور کشتی استانبول است. می‌توانید برخی از شگفت انگیزترین مناظر این شهر را در تور کشتی استانبول ببینید و در عظمت شهری که شرق و غرب در آن قرار می‌گیرد غرق شوید! تور کشتی استانبول شما را با مناره‌های سر به فلک کشیده، مساجد، کلیساها و کاخ‌های تابستانی که سلاطین در آن تاب می‌خوردند آشنا می‌کند. از دیگر امکانات این تورها می‌توان به سرو نهار، شام، انواع نوشیدنی‌ها و اجرای خواننده‌های معروف ایرانی یا خارجی اشاره کرد. در این راهنما شما را با انواع تور کشتی استانبول و جزئیات بهترین تورها آشنا می‌کنیم، با ام تی سی هوم همراه باشید.

تور کشتی ایرانی استانبول

تور کشتی‌های ایرانی در استانبول از نظر هزینه نسبت به تور کشتی‌های بین المللی قیمت مناسب‌تری دارند. علاوه بر این تمامی برنامه‌های سرگرم کننده، خواننده و موزیک زنده، با زبان فارسی و برای ایرانیان در تور کشتی ایرانی اجرا می‌شود، از این رو شرکت‌کنندگان در این تورها عموماً هم‌وطنان ایرانی هستند. کشتی‌های ایرانی اغلب چند شب در هفته تورهای شب بسفر برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانیدیک هفته سفر به استانبول چقدر هزینه دارد؟

تور کشتی بین المللی استانبول

تور کشتی استانبول بین المللی یا اینترنشنال توسط شرکت‌های بین المللی اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن از کشورهای مختلف هستند. برنامه‌های کشتی‌های بین المللی رقص‌های گروهی و اجرای برنامه‌های شاد و موزیک‌های خارجی است که قیمتی در حدود 60 تا 90 دلار دارد.

تور کشتی سوداتور استانبول

کشتی سوداتور یکی از بهترین تورهای کشتی ایرانی استانبول است که 4 روز در هفته در تنگه بسفر برنامه اجرا می‌کند و میزبان خواننده‌های ایرانی در استانبول است. این کشتی سه طبقه دارای جایگاه‌های اکونومی، نرمال، VIP و VVIP است که بسته به مکان قرارگیری میز و سرویس‌دهی متمایز می‌شود. قیمت این کشتی با توجه به جایگاه انتخابی متفاوت است.

با شرکت در تور کشتی سوداتور شما یک شب فراموش نشدنی را در یک قایق مجلل تجربه خواهید کرد در حالی که از مجموعه‌ای شگفت انگیز از غذاهای ایرانی و جهانی لذت می‌برید، رقص‌های محلی و رقص‌های بین المللی را تماشا می‌کنید. تعدادی از شگفتی‌های معماری برتر استانبول، کاخ‌های نورانی، مساجد، و پل‌های بسفر را خواهید دید و از یک شب عالی لذت خواهید برد. محل سوار شدن به کشتی سوداتور اسکلة کاباتاش است.

تور کشتی ایرانی استانبول
سوداتور مجلل ترین کشتی تفریحی ایرانی در استانبول، یکی از مجریان تورهای اختصاصی در تنگه بسفر است.

تور کشتی تفریحی آرش استانبول

تور کشتی آرش نسبت به کشتی سوداتور از هزینه مناسب‌تری برخوردار است. این تور توسط ایرانیان داخل استانبول برای ثبت یک شب به‌یادماندنی در تنگه بسفر برگزار می‌شود. تور کشتی‌های ایرانی از ساعت 8 شب شروع و در ساعت 1 بامداد خاتمه می‌یابند. در طول سفر با کشتی شرکت‌کنندگان با موزیک ایرانی، رقص‌های محلی و عربی و برنامه‌های سرگرم کننده علاوه بر سرو شام و انواع نوشیدنی پذیرایی می‌شوند. این تور دارای ترنسفر رایگان از هتل تا اسکله و از اسکله تا هتل است.

بیشتر بخوانیدپنج هتل برتر منطقه تاریخی استانبول

تور کشتی بسفر

تور کشتی روز بسفر یکی از محبوب‌ترین، منحصربه‌فردترین و فوق‌العاده‌ترین سرگرمی‌ها در سفر شما به استانبول است. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای کشف و لذت بردن از زیباترین مناظر و صداهای شهر بر فراز دریا است. این تور کشتی استانبول یکی از پرفروش‌ترین سفرهای دریایی است که می‌توانید بسفر را کاوش کنید، از دیدنی‌های شهر، کاخ‌های تاریخی، قلعه‌ها لذت ببرید، عکس‌های شگفت‌انگیزی را با این تور قایق بسیار اقتصادی بگیرید.

تور شبانه بسفر

تور شبانه بسفر از محبوب‌ترین سفرهای دریایی بسفر است. در این تور کشتی استانبول با تماشای مناظر خیره کننده برخی از برترین جاذبه‌های استانبول مانند کاخ توپکاپی، مسجد آبی، کاخ دولما باغچه، کاخ بیلربی، برج دختر و پل بسفر، جادوی استانبول را در شب مشاهده خواهید کرد.

سفر دریایی شبانه بسفر با شام، نوشیدنی‌های غیرالکلی نامحدود و نمایش شبانه عالی ترکی است که توسط یک تیم حرفه‌ای اجرا می‌شود. همچنین می‌توانید در این سفر مناظر تماشایی از کاخ‌ها، مساجد و پل‌های بسفر که به زیبایی نورپردازی شده‌اند را ببینید و از یک شام خوشمزه با نوشیدنی‌های منتخب لذت ببرید.

تور کشتی جزیره پرنس

تور کشتی جزیره پرنس حدود 75 دقیقه با قایق تا جزیره بیوک آدا است. در این تور استانبول در حالی که یک سفر فوق العاده در بسفر دارید، می‌توانید از دیدن افق زیبای استانبول در عرشه کشتی و در هوای آزاد لذت ببرید. سپس در جزیره بیوک آدا پیاده شوید، به گشت و گدار بپردازید و بعد از اتمام گردش و صرف نهار با کشتی به اسکله بازگردید.

تور قایق بادبانی لوکس

تور قایق بادبانی لوکس بسفر یکی از بهترین سفرهای دریایی خصوصی بسفر در یک قایق تفریحی لوکس است و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک سفر دریایی خصوصی در امتداد بسفر داشته باشند و تمام مناظر زیبای شهر را تحسین کنند. این تور یک کروز جدید با قایق بادبانی است که در یک قایق تفریحی لوکس برای گروه‌های کوچک (حداکثر 15 نفر) باقیمت‌های بسیار مقرون به صرفه برگزار می‌شود. شما می‌توانید در حالی که شام ​​یا ناهار توسط خدمه حرفه‌ای سرو می‌شود، با یک قایق تفریحی مجلل خصوصی از زیبایی‌های استانبول لذت ببرید.

می‌توانید این تور کشتی استانبول را ظهر یا هنگام غروب آفتاب به مدت 2 ساعت کرایه کنید و با قایق سواری در بسفر بالا و پایین بروید، از کاخ‌های نمادین و مکان‌های تاریخی عبور کنید، مکان‌های دیدنی معروفی مانند کاخ دولما باغچه، مسجد اورتاکوی، پل بسفر و برج دوشیزه را از نزدیک ببینید. همچنین می‌توانید فرصتی برای شنا و استراحت داشته باشید در حالی که با آرامش از روز خود در قایق تفریحی لوکس لذت می‌برید. همچنین می‌توانید این تور را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید.

بیشتر بخوانیدراهنمای خرید کشتی و قایق در ترکیه

تور قایق بادبانی لوکس
با اجاره یک قایق تفریحی خصوصی در امتداد بسفر برای رویدادهای خاص خود مانند تولد، خواستگاری، عروسی، سالگرد و مهمانی برنامه‌ ریزی کنید.

چگونه یک قایق تفریحی خصوصی در استانبول رزرو کنیم؟

می‌توانید از اسکله‌های کاباتاس، بشیکتاش و امینونو، به صورت حضوری یا با رزرو آنلاین و یا از طریق آژانس مسافرتی خود یک قایق تفریحی خصوصی رزرو کنید. علاوه بر این با رزرو از طریق وب‌سایت، بهترین سفرهای خصوصی با قایق‌های تفریحی بسفر را به صورت آنلاین جستجو کنید، آنچه را که ارائه می‌دهند و نظرات مسافران را بخوانید و بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. بسیاری از رزروهای آنلاین با خدمات حمل و نقل رایگان از هتل شما همراه هستند.

برای تور کشتی استانبول چقدر باید بودجه داشته باشم؟

قیمت تورهای کشتی استانبول از 20 دلار برای هر نفر برای یک سفر 90 دقیقه‌ای که از قلعه‌ها، کاخ‌های تاریخی و پل بسفر عبور می‌کند شروع می‌شود. تورهای متعدد بین 20 تا 120 دلار هزینه دارند، قیمت تور کشتی استانبول بر اساس کیفیت و پذیرایی‌ها متنوع است. تورهای قایق خصوصی گران‌تر هستند، یک سفر 2 ساعته با قایق بادبانی 200 تا 300 دلار هزینه دارد، اما می‌توان آن را بین حداکثر 12 شرکت کننده در گروه تقسیم کرد.

تورهای کشتی استانبول از کجا حرکت می‌کنند؟

کشتی‌ها از چندین مکان در استانبول حرکت می‌کنند. تورهای کشتی معمولاً از اسکله کاباتاش (Kabatas Iskelesi)، اسکله امینونو (Eminonu) ، اسکله بشیکتاش (Besiktas) و اسکله روبروی مسجد دولماباغچه (Dolmabahçe) شما را سوار و پیاده می‌کنند. برخی از مجریان تورهای کشتی استانبول ترنسفر رایگان دارند و شما را از هتل خود تا اسکله رایگان ترنسفر می‌کنند و بعد از اتمام برنامه کشتی از اسکله سوار و مقابل درب هتل پیاده می‌کنند.

بهترین زمان برای شرکت در تور کشتی استانبول چه زمانی است؟

برای استفاده حداکثری از آب و هوای خوب، بهترین زمان برای شرکت در تور کشتی استانبول و سفر با کشتی در شهر از مارس تا می (بهار و تابستان) و بین سپتامبر و نوامبر (اوایل فصل پاییز) است. در طول این ماه‌ها میانگین دمای هوا خوب است و استانبول خیلی مملو از گردشگران نیست. همچنین بهتر است از سفر با کشتی در ماه‌های زمستان‌ که ممکن است بارانی و سرد باشد اجتناب کنید.

سفر با کشتی چقدر طول می‌کشد؟

کوتاه ترین تور کشتی استانبول یک ساعت طول می‌کشد در حالی که طولانی ترین آن یک روز است. البته سفرهای 2 ساعته و 4 ساعته نیز موجود است. سفر دریایی معمولی برای شام در بسفر حدود ساعت 8 شب شروع می‌شود و تقریباً 3 تا 4 ساعت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین پلاژهای استانبول

تورهای کشتی سواری در بسفر استانبول
تور تنگه بسفر استانبول یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین تفریحات استانبول است.

سخن پایانی

تنگه بسفر درست از قلب استانبول از دریای سیاه به دریای مرمره می‌گذرد و شکاف بین اروپا و آسیا را پر می‌کند. این تنگه از معروف ترین جاذبه های گردشگری استانبول است. گشت و گذار در تنگه بسفر یک تجربه اساسی برای بازدیدکنندگان استانبول است. تور کشتی استانبول یکی از محبوب ترین تفریحات استانبول در تنگه بسفر برای گردشگران است. این تورها بیشتر از سوی گردشگرانی که می‌خواهند جاذبه‌های منحصر به فرد استانبول را تجربه کنند انتخاب می‌شود. با شرکت در این تورها در حالی که در امتداد بسفر سفر می‌کنید و از غذای خود لذت می‌برید، با رقص محلی، دی جی زنده و دیگر نمایش‌ها سرگرم خواهید شد.