اقامتی خاص در هتل بوتیک استانبول

اقامتی خاص در هتل بوتیک استانبول
01.02.17

استانبول یک شهر باستانی با تاریخ امپراتوری است. امروزه شهر استانبول یک مرکز شهری مدرن و بین‌المللی مملو از صحنه مهمان‌نوازی پر جنب و جوش است. این کلان شهر الهام‌بخش هر ساله میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند، که هر یک مشتاق دیدن ساختارهای مذهبی نمادین، تجربه غذاهای لذیذ و لذت بردن از فضای منحصربه‌فردی هستند که فقط در استانبول می‌توانید پیدا کنید. این شهر دارای تعداد زیادی هتل‌های پر زرق و برق است. اما در این میان هتل بوتیک‌های زیادی هم در استانبول وجود دارند که فضای نوستالژی شهر را به شما القا می‌کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله ام تی سی هوم چند هتل بوتیک استانبول را به شما معرفی کنیم.

هتل بوتیک چیست؟

هتل بوتیک هتل کوچک شیکی است که معمولاً در یک مکان شهری واقع شده است. یک هتل بوتیک دارای شخصیت متمایز، طراحی و دکور عمدی و خدمات شخصی است. هر بوتیک هتل دارای یک موضوع منحصر به فرد است. برخی از آن‌ها تاریخی هستند، برخی بر آشپزی متمرکز هستند و برخی بر عناصر خاصی مانند یک کتاب، یک رنگ یا یک شخصیت معروف تمرکز می‌کنند. اتاق‌های هتل بوتیک معمولاً دارای دکوراسیون منحصربه‌فرد، امکانات دست‌چین شده و چیدمان‌های متنوعی هستند.

بیشتر بخوانید:‌ با بهترین هتل‌های استانبول آشنا شوید

هتل بوتیک سوماهان استانبول

هتل بوتیک سوماهان استانبول (Sumahan on The Water) در لبه تنگه بسفر واقع شده است و منظره بی‌نظیری را به هتل بخشیده است. این هتل بوتیک استانبول که در ساختمانی تاریخی مربوط به قرن نوزدهم قرار دارد، تجربه اقامتی مجلل و راحت را برای شما به یادگار می‌گذارد. هتل سوماهان در بخش آسیایی استانبول ، منطقه اسکودار (Üsküdar) و محله چینگلکوی (Çengelköy) قرار دارد.

فاصله هتل سوماهان تا جاذبه‌های استانبول

این بوتیک هتل در استانبول مشرف به تنگه بسفر است و ۵ دقیقه پیاده تا ترمینال کشتی‌های فرابَر چنگلکوی و ۱۴ کیلومتر تا ایاصوفیه و همچنین کاخ توپکاپی فاصله دارد. همچنین در 28 کیلومتری فرودگاه سابیحا‌گوگچن (Sabiha Gökçen) و 35 کیلومتری فرودگاه استانبول قرار دارد.

شرایط اتاق‌های هتل بوتیک سوماهان

سوماهان 13 اتاق و سوئیت را ارائه می‌دهد که همه آن‌ها سبک منحصر به فرد خود را دارند. اتاق‌ها شامل سوئیت‌های زیر شیروانی، سوئیت‌های خانوادگی و سوئیت‌های لوکس هستند. اگرچه در مقایسه با سایر هتل ها در این هتل اتاق‌های کمتری وجود دارد، اما اتاق‌هایی را ارائه می‌دهد که حس اقامت در زمان عثمانی را به شما القا می‌کنند.

اتاق‌های این هتل بوتیک استانبول هرکدام چیدمانی متفاوت دارند و به اینترنت، مینی‌بار و تلویزیون مجهزند و بسیاری از آن‌ها شومینه دارند. سوئیت‌ها دارای اتاق نشیمن مجزا با کاناپه‌اند و بعضی از سوئیت‌ها حمام خصوصی دارند. سرویس اتاق به‌صورت شبانه‌روزی در دسترس است.

امکانات هتل بوتیک سوماهان

هتل بوتیک سوماهان که در میان هتل‌های لوکس استانبول واقع شده است، علاوه بر منظره جذاب بسفر و گزینه‌های اقامتی راحت، لحظات لذت و آرامش را در مرکز اسپا به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در مرکز اسپا هتل سوماهان خدمات در قالب حمام، مرکز تناسب‌اندام و ماساژدرمانی ارائه می‌شود. یک رستوران روی آب در این ملک وجود دارد که در تمام وعده‌های غذایی روز، گزینه‌های خوشمزه‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند به دانستن بیشتر در مورد فرهنگ و تاریخ ترکیه هستید، سوماهان دارای یک کتابخانه 800 کتابی است که همه آنها بر فرهنگ ترک متمرکز شده‌اند و بیشتر به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند.

هتل بوتیک سوماهان استانبول
هتل بوتیک سوماهان استانبول در لبه تنگه بسفر واقع شده است و منظره بی‌نظیری دارد.

هتل برجر بوتیک استانبول

هتل برجر بوتیک استانبول (Berjer Boutique Hotel and Spa) در تکسیم قلب استانبول، با امکاناتی که از معماری معاصر و عثمانی با استفاده از سنگ‌های طبیعی فراهم شده است، خدماتی باکیفیت را به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل بوتیک در منطقه تجاری بی‌اوغلو قرار دارد.

فاصله هتل برجر بوتیک تا جاذبه‌های استانبول

فاصله هتل برجر بوتیک پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم 8 دقیقه، تا کاخ توپ‌کاپی 6 کیلومتر و تا فرودگاه 20 کیلومتر است. هم‌چنین ایستگاه مترو و ایستگاه‌های اتوبوس زیرزمینی در فاصله 300 متری هتل برجر با امکان حمل و نقل آسان به مکان‌های تجاری، خرید، تفریحی و تاریخی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: با مترو استانبول آشنا شوید

شرایط اتاق‌های هتل برجر بوتیک استانبول

اتاق‌های این هتل بوتیک استانبول دارای فضایی آرامش‌بخش با چشم‌انداز شهر هستند و مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون، گاوصندوق، فضای نشیمن، مینی‌بار و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. اتاق‌های درجه یک بالکن هم دارند.

امکانات هتل برجر بوتیک استانبول

امکانات هتل برجر بوتیک استانبول شامل رستوران‌های سبک بیسترو، اسپای دنج، دیوارهای سنگی بدون پوشش و استخری عمیق است.

هتل آرونا بوتیک استانبول

هتل آرونا بوتیک استانبول (aruna boutique hotel istanbul) هتلی جذاب در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول و در خیابانی فرعی و سنگ‌فرش‌شده است. آرونا در قلب سلطان احمد، شهر قدیمی، موقعیت ایده‌آلی را برای مهمانان خود که می‌خواهند به آسانی به مکان‌های تاریخی استانبول دسترسی داشته باشند، ارائه می‌دهد.

فاصله تا جاذبه‌های استانبول

این هتل ساده تنها 5 دقیقه پیاده‌روی تا مکان‌های دیدنی منطقه مانند مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، آب انبار باسیلیکا، هیپودروم و پارک گلهان فاصله دارد. هم‌چنین تا نزدیک‌ترین ایستگاه تراموا تنها یک کیلومتر فاصله دارد.

شرایط اتاق‌های هتل آرونا بوتیک استانبول

تمامی اتاق‌های این هتل بوتیک استانبول با تمام استانداردها برای رفع نیازها و راحتی شما آماده استفاده است. امکاناتی نظیر مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون با سیستم ماهواره‌ای، تلفن مستقیم، امکانات تهیه چای و قهوه رایگان، اینترنت بی‌سیم رایگان در سراسر هتل ارائه می‌شوند. اتاق‌ها دارای مبلمان زیبا و فرش‌های مجلل هستند.

امکانات هتل آرونا بوتیک استانبول

تراس بالای این هتل بوتیک استانبول منظره‌ای پانوراما از دریای مرمره، مسجد آبی و ایاصوفیه را ارائه می‌دهد. این هتل یک مرکز اسپا دارد، مرکز اسپای وسیع آرونا دارای سونا و طیف وسیعی از درمان‌های ماساژ بدن است. پس از یک جلسه حمام ترکی یا سونا آرامش‌بخش، استخر شوک تجربه‌ای با طراوت را فراهم می‌کند.

هتل آرونا بوتیک استانبول
هتل چهار ستاره آرونا در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: پنج هتل برتر منطقه تاریخی استانبول

هتل میلا بوتیک استانبول

هتل میلا بوتیک استانبول (Hotel Mila Boutique) یک هتل 2 ستاره است که در 1.6 کیلومتری منطقه سلطان احمد واقع شده است.

فاصله هتل میلا تا جاذبه‌های استانبول

با 15 دقیقه پیاده‌روی از این هتل بوتیک استانبول مرکز شهر استانبول، بازار بزرگ و میدان سلطان احمد را خواهید دید. مسجد آبی و ایاصوفیه نیز در 3 کیلومتری این هتل قرار دارند. این هتل تا ایستگاه مترو ینیکاپی (Yenikapi) 15  دقیقه پیاده فاصله دارد.

شرایط اتاق‌های هتل میلا استانبول

برخی از اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و وسایل اتو هستند. اکثر اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هستند.

امکانات هتل میلا استانبول

علاوه بر تلویزیون‌های با کانال‌های ماهواره‌ای، 9 اتاق مهمان دارای اینترنت رایگان و سرویس اتاق 24 ساعته هستند. امکانات دیگر اتاق‌های هتل یخچال، سر دوش ماساژور و آب بطری رایگان است. پارکینگ اختصاصی با قیمت 5 یورو در روز در نزدیکی هتل موجود است.

هتل بوتیک استار استانبول

هتل بوتیک استار استانبول (Butik Star Hotel Istanbul) واقع در قلب شهر قدیمی استانبول، منطقه سلطان احمد است. این هتل با مفهوم تخت و صبحانه (Bed and Breakfast) از مهمانان خود استقبال می‌کند. کافه هتل بوتیک استار در تراس روی پشت‌بام مشرف به بسفر و دریای مرمره با منظره پانوراما از شهر قدیمی است. اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در کنار عزیزانتان در موقعیت مرکزی استانبول سپری کنید، می‌توانید بلافاصله هتل استار تکسیم را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید‌: آشنایی با محله تکسیم استانبول

فاصله هتل بوتیک استار تا جاذبه‌های استانبول

در فاصله پیاده‌روی راحت بسیاری از باستانی‌ترین و مشهورترین مکان‌های تاریخی ترکیه از جمله مسجد آبی، ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ قرار دارند. این هتل بوتیک استانبول 2 کیلومتر تا مرکز منطقه بی اوغلو، 13 کیلومتر تا ترمینال اتوبوس Esenler و 40 کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد.

شرایط اتاق‌های هتل بوتیک استار استانبول

هتل استار تکسیم دارای 44 اتاق با چشم‌انداز بسفر است. این هتل دارای اتاق‌هایی است که مطابق با نیازها تزئین شده‌اند و اتاق‌های خاصی برای مهمانان معلول در نظر گرفته شده است. هتل بوتیک استار تکسیم با ارائه خدمات با مفهوم «تخت و صبحانه» به میهمانان خود با بردن صبحانه به اتاق‌ها خدمت‌رسانی می‌کند.

امکانات هتل بوتیک استار استانبول

هتل بوتیک استار دارای یک رستوران آلاکارته با رزرواسیون و یک رستوران اصلی با انواع غذاهای بین‌المللی است. کافه این بوتیک هتل استانبول دارای منوی کامل، مجموعه‌ای کامل از نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی و همچنین چای سنتی ترکی، چای سیب و قهوه ترکی در یک محیط سنتی راحت و غیررسمی است.

از دیگر امکاناتی که به میهمانان ارائه می‌شود عبارت‌اند از صرافی، خشک‌شویی، پارکینگ در محل، کرایه ماشین و دوچرخه، اجاره تلفن همراه، اتاق جلسات، ترانسفر فرودگاهی، سرویس دربان، خدمات نوکر، خدمات تور و بلیت، خدمات لیموزین، خدمات آرایشگاه و روزنامه است.

هتل اترنیتی بوتیک استانبول

هتل اترنیتی بوتیک استانبول (Eternity Boutique Hotel Istanbul) درست در قلب شبه‌جزیره قدیمی، جایی که تجمل مدرن و تکنولوژی، با شکوه باستانی استانبول ملاقات می‌کند، در میان بناهای تاریخی که قدرت مدیریتی امپراتوری عثمانی را توصیف می‌کند، واقع شده است. موقعیت مکانی هتل اترنیتی با چشم‌انداز عالی از بسفر که اروپا را به قاره آسیا متصل می‌کند، پذیرای شماست.

فاصله هتل اترنیتی بوتیک تا جاذبه‌های استانبول

اترنیتی هتل بوتیک استانبول در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است و از موقعیت مکانی عالی برخوردار است. این هتل 5 دقیقه پیاده تا ایاصوفیه ، 9 دقیقه پیاده تا مسجد آبی و میدان سلطان احمد و 11 دقیقه پیاده‌روی تا کاخ توپکاپی فاصله دارد. موزه باستان‌شناسی، آب انبار باسیلیکا، بازار آراستا در فاصله کمی از این هتل قرار دارند. همچنین از دیگر همسایگان هتل بوتیک اترنیتی می‌توان به بازار بزرگ، بازار ادویه مصر، هیپودروم و موزه اشیاء اسلامی ترکیه اشاره کرد. فرودگاه استانبول نیز در 55 کیلومتری این هتل بوتیک استانبول قرار گرفته است.

شرایط اتاق‌های هتل اترنیتی بوتیک استانبول

هتل اترنیتی بوتیک استانبول در قلب پایتخت امپراتوری‌های قرن‌ها واقع شده است و شامل 10 نوع اتاق با طراحی بزرگ است که می‌توانید از منظره و فضای محیط باستانی و تنگه بسفر لذت ببرید. باتوجه‌به دکوراسیون داخلی، اتاق‌های هتل اترنیتی با مبلمان چوبی و حمام شیشه‌ای با دوش باران مجهز شده‌اند. برخی اتاق‌ها به بالکن مشرف به بسفر و دریای مرمره باز می‌شوند، 10 اتاق با چشم‌اندازهای پانوراما است. اتاق‌ها مجهز به تهویة مطبوع، اینترنت رایگان ، پنجره‌های عایق صدا، یخچال، کتری و ظروف شیشه‌ای هستند.

امکانات هتل اترنیتی بوتیک استانبول

صبحانه بوفه هر روز ارائه می‌شود. هتل اترنیتی مکانی مناسب برای کودکان است که خدمات مراقبت از کودک و نگهداری از کودکان را ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از غذاهای اروپایی، خاورمیانه، مدیترانه‌ای و ترکی در تراس بابیلونیا گاردنس با 5 دقیقه پیاده‌روی لذت ببرند. لازم به ذکر است که هیچ آسانسوری در هتل وجود ندارد.

هتل نوا پلازا بوتیک استانبول

در طول سفر خود به استانبول، اگر قصد اقامت در مکانی را دارید که اقامت راحت در مرکز شهر را به شما ارائه دهد، می‌توانید هتل نوا پلازا بوتیک استانبول (Nova Plaza Boutique) را انتخاب کنید. این هتل در تکسیم مرکز استانبول با معماری خود جلب‌توجه می‌کند، امکانات خدماتی گسترده‌ای دارد و دارای واحدهای اقامتی مجلل و راحت است.

فاصله هتل نوا پلازا تا جاذبه‌های استانبول

این هتل بوتیک استانبول در منطقه بی اوغلو استانبول تنها در 3.3 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. این هتل در فاصله قابل‌توجهی از مکان‌های بسیاری مانند بندر فری جزایر پرنس، برج ساعت دولما‌باغچه و کلیسای سنت آنتونی پادوآ قرار دارد. با اقامت در هتل نوا 5 دقیقه با ماشین تا میدان تقسیم و 6 دقیقه تا کاخ دولما‌باغچه فاصله خواهید داشت. این هتل تا مسجد سلیمانیه 4.6 کیلومتر و تا بازار بزرگ 4.9 کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل بوتیک استانبول فرودگاه آتاتورک استانبول است که در 15.2 کیلومتری هتل قرار دارد، همچنین فرودگاه سابیحا گوگچن (Sabiha Gökçen) در 31 کیلومتری و فرودگاه استانبول در 32 کیلومتری این هتل قرار دارند.

شرایط اتاق‌های هتل نوا پلازا بوتیک استانبول

هتل‌های نوا پلازا با طراحی مجدد، واقع در قلب مناطق هیجان‌انگیز تکسیم، با سوئیت‌های جادار، پنت هاوس‌ها و اتاق‌های لوکس خود مشتاق پذیرایی از مهمانان گرامی هستند.

امکانات هتل نوا پلازا بوتیک استانبول

یکی دیگر از دلایل بازدید از هتل نوا پلازا بوتیک و اسپا، لذت بردن از غذاهای درجه یک جهانی این هتل است.

هتل سارنیک بوتیک استانبول

هتل سارنیک بوتیک استانبول (sarnıç hotel & sarnıç hotel) در قلب سلطان احمد در شبه‌جزیره قدیمی استانبول واقع شده است. برخلاف رسمی بودن هتل‌های بزرگ، کارکنان خوش‌برخورد هتل سارنیک با مهمان‌نوازی سنتی ترکی به استقبال شما می‌آیند. هتل سارنیک به‌عنوان یک عمارت متعلق به دوره عثمانی در سال 1927 ساخته شده است، ساختمان تاریخی هتل سارنیک به یک هتل لوکس و بوتیک تبدیل شد و به شکل اولیه خود باقی ماند و از سال 1999 به‌عنوان یک هتل خدمت می‌کند. نام این هتل از آب انبار بیزانسی گرفته شده است که درست پشت هتل در قرن پنجم ساخته شده است.

فاصله هتل سارنیک تا جاذبه‌های استانبول

این هتل بوتیک استانبول در منطقه فاتح در نزدیکی ایاصوفیه، ستون کنستانتین، ایا ایرنه قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه آتاتورک استانبول در 13.2 کیلومتری هتل واقع شده است. فاصله هتل تا مسجد کبود 2 دقیقه، تا ایاصوفیه 4 دقیقه، تا کاخ توپکاپی 10 دقیقه، تا بازار بزرگ 15 دقیقه، تا آب انبار باسیلیکا 5 دقیقه، تا موزه موزاییک 1 دقیقه است.

شرایط اتاق‌های هتل سارنیک استانبول

هتل سارنیک در ژوئن 2016 به طور کامل بازسازی شده است. پرده، تلویزیون، دوش، تشک، تخت و سایر جزئیات تغییر کرده است. این هتل دارای 44 اتاق در سه طبقه است. دکوراسیون اتاق‌ها به سبک سنتی است و از چوب در طراحی استفاده شده است.

امکانات هتل سارنیک استانبول

علاوه بر سالن اسپای مجهز دارای حمام ترکی و سونا نیز است که با پرداخت هزینه اضافی قابل‌استفاده هستند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و خدمات نگه‌داری از کودک از دیگر خدمات هتل سارنیک بوتیک استانبول است.

سخن پایانی

زمانی که ترجیح می‌دهید فضای اختصاصی خود را داشته باشید، دوست ندارید در خوابگاه بمانید، یا بودجه‌ای ندارید که برای هتل‌های 5 ستاره ولخرجی کنید، هتل بوتیک استانبول یک انتخاب مناسب و عالی است. هتل‌های بوتیک امکانات رفاهی عالی را با محدوده قیمتی مناسب‌تر از دیگر هتل‌ها ارائه می‌دهند.