با بهترین هتل‌های استانبول آشنا شوید

با بهترین هتل‌های استانبول آشنا شوید
00.06.19

بدون شک استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که تمامی دیدنی‌ها و شگفتی‌ها را در خود جای داده و سالانه گردشگران بسیاری به ویژه ایرانیان را به سوی خود می‌کشاند. شما نیز می‌توانید با سفر به استانبول علاوه بر ماجراجویی و بازدید از بناهای تاریخی، پارک‌های آبی و… در بهترین هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید و نهایت لذت را ببرید. در این مقاله از ام تی سی هوم لیستی از بهترین هتل‌های ترکیه را در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا به اتفاق هم، هتل‌های معروف استانبول را از نظر امکانات، موقعیت مکانی و… مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی بهترین هتل‌های استانبول

در ابتدا لازم است بدانید که منظور از بهترین هتل های استانبول فقط هتل‌های لوکس و مجلل با قیمت‌های نجومی نیست، بلکه ما در این بخش از مقاله شما را با هتل‌های 2، 3، 4 و 5 ستاره استانبول آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با بررسی دقیق برای سفر احتمالی‌تان در آینده هتلی متناسب با شرایط خود در استانبول رزرو کنید.

1- هتل 5 ستاره مارمارا

هتل 5 ستاره مارمارا

هتل 5 ستاره مارمارا یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها در شهر زیبای استانبول است که در میدان تکسیم واقع شده و با ایستگاه تراموای کاباتاس چند قدم فاصله دارد. به علاوه این هتل 15 دقیقه تا کاخ دلمه باغچه، 20 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک و 2 دقیقه تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. در این هتل 388 اتاق وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، تی‌وی، مینی بار، تراس یا بالکن، سیستم تهویه مطبوع و… مجهز می‌باشند. از دیگر امکانات هتل مارمارا نیز می‌توان به فروشگاه، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، آرایشگاه، سرویس اتاق، خدمات بلیط، پذیرش تمام وقت، سالن ورزشی و بدنسازی، اجاره خودرو، خدمات اتاق VIP، اتاق سیگار ممنوع، WiFi رایگان، رستوران و کافه، پارکینگ رایگان، خشکشویی، مرکز تجارت و… اشاره کرد.

2- هتل 5 ستاره رادیسون بلو شیشلی

هتل 5 ستاره رادیسون بلو شیشلی

این هتل زیبا و مجلل یک هتل 5 ستاره است که در منطقه شیشلی قرار دارد و 291 اتاق دارد. در واقع هتل رادیسون بلو یکی از مراکز تجاری شهر استانبول نیز به حساب می‌آید. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به مینی بار، تی‌وی صفحه تخت و شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، قهوه ساز، صندلی نشیمن و وای فای رایگان می‌باشند. پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، استخر، سونا و جکوزی، بوفه، سالن ماساژ و اسپا، رستوران، کافه، سوییت‌های ویژه ماه عسل، سالن‌های ورزشی، اجاره خودرو، اتاق عایق صدا و… نیز از دیگر امکانات هتل هستند. این هتل لوکس 5 ستاره در فاصله 21 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است و از دسترسی بسیار آسانی به میدان تکسیم، عثمان بِی و نیشانتاشی برخوردار است.

3- هتل 5 ستاره پوینت باربرس

هتل 5 ستاره پوینت باربرس

هتل 5 ستاره پوینت باربرس استانبول نیز در لیست بهترین هتل‌های ترکیه قرار دارد و در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. در این هتل 202 اتاق وجود دارد که همگی آن‌ها دارای حمام اختصاصی، لپتاپ، اینترنت رایگان، تی‌وی صفحه تخت، پخش کننده CD و هاب برای اتصال بین تلویزیون هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، سالن‌های ماساژ، سونا و جکوزی، پذیرش تمام وقت، اجاره خودرو، استخر، رستوران، کافه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل در فاصله 6 کیلومتری از مرکز کنگره استانبول و 8 کیلومتری شهر قدیمی تاریخی قرار دارد که در صورت تمایل می‌توانید از این بنای تاریخی نیز دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید.

4- هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این گلدن هورن

هتل 4 ستاره هیلتون گاردن یکی دیگر از هتل‌های معروف استانبول می‌باشد که در میان گردشگران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. این هتل 210 اتاق دارد که تمامی اتاق‌ها به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، لپتاپ، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و… مجهز است. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به WiFi رایگان، اجاره خودرو، پارکینگ، فروشگاه، رستوران، تراس و فضای باز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: یک هفته سفر به استانبول چقدر هزینه دارد؟

5- هتل 4 ستاره آلکاوکلر کبان

هتل 4 ستاره آلکاوکلر کبان

این هتل 4 ستاره لوکس در فاصله 150 متری از میدان تکسیم و 22 کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک واقع شده است. به علاوه شما می‌توانید فقط با 2 دقیقه پیاده‌روی به خیابان استقلال و با 10 دقیقه پیاده‌روی به مرکز نمایشگاه لطفی کردار برسید. این هتل 84 اتاق دارد که تمامی اتاق‌ها نیز به تی‌وی صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی و… مجهز هستند و شما عزیزان می‌توانید هر روز با سفارش چای، قهوه، شیرینی، یک غذای بین‌المللی و یا سنتی ترکیه‌ای از خودتان در این هتل پذیرایی نمایید و نهایت لذت را ببرید. سونا و جکوزی، پذیرش تمام وقت، سوییت‌های ماه عسل، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، سالن‌های اسپا و ماساژ، رستوران، کافه، اتاق معلولین، اجاره خودرو و… نیز از دیگر امکانات هتل آلکاوکلر کبان به شمار می‌روند.

6- هتل 3 ستاره پرمیست

هتل 3 ستاره پرمیست

هتل 3 ستاره پرمیست در نزدیکی میدان تکسیم و در مرکز خیابان استقلال واقع شده است که بدون شک یک اقامت آرام، دلنشین و مدرن برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل به طور کلی 42 اتاق دارد که تمامی آن‌ها به امکاناتی همچون کمد لباس، مینی بار، تلویزیون کابلی، چای ساز و سیستم سرمایشی مجهز هستند. به علاوه هتل پرمیست به تمامی مسافران خود اینترنت رایگان و سرویس صبحانه ارائه می‌کند.

7- هتل 3 ستاره کایا

هتل 3 ستاره پرمیست

هتل کایا نیز به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره استانبول در میان گردشگران به محبوبیت خاصی دست یافته است. این هتل در محله فیندیک زاده قرار گرفته و از دسترسی بسیار آسانی به مرکز شهر، بازار بزرگ و ایاصوفیه برخوردار است. اتاق‌های هتل کایا به امکاناتی نظیر تی‌وی، تخت راحت، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی رایگان و… مجهز هستند. از دیگر امکانات اصلی این هتل نیز می‌توان به انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، تبدیل ارز، خدمات تور، اینترنت رایگان، اجاره ماشین، خشکشویی و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

8- هتل 3 ستاره تایتانیک کامفورت

هتل 3 ستاره تایتانیک کامفورت

از دیگر هتل‌های 3 ستاره برتر استانبول می‌توان به هتل تایتانیک کامفورت اشاره کرد که در میدان تکسیم در محله شیشلی قرار گرفته است. تمامی اتاق‌های این هتل به حمام اختصاصی، تجهیزات بهداشتی، تی‌وی، کتری برقی، تهویه مطبوع و… مجهز هستند و صبحانه نیز به صورت بوفه باز به مسافران عرضه می‌شود. این هتل با مرکز خرید فقط 700 متر فاصله دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل به آن‌جا نیز سر بزنید و با خرید سوغاتی برای عزیزانتان خاطرات سفر به استانبول را ماندگارتر کنید.

9- هتل 2 ستاره آرارات

هتل 2 ستاره آرارات

هتل آرارات هتلی دنج، کوچک و بسیار دوست داشتنی در استانبول است که در محله سلطان احمد واقع شده و از دسترسی بسیار آسانی به مرکز شهر و بناهای تاریخی استانبول برخوردار است. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و رستوران اشاره کرد.

10- هتل 2 ستاره سنترال

هتل سنترال نیز در محله سلطان احمد و در فاصله 700 متری از منطقه تاریخی استانبول قرار گرفته است و از طراحی داخلی مدرن و مجهزی برخوردار می‌باشد. جالب است بدانید که این هتل عنوان 15امین هتل مقرون به صرفه استانبول را از آن خود کرده و سالانه گردشگران بسیاری را از  نقاط مختلف جهان به سوی خود می‌کشاند. هتل سنترال نیز به امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت رایگان و… مجهز می‌باشد.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از ام تی سی هوم به معرفی بهترین هتل های استانبول پرداختیم. در صورتی که برای رزرو بهترین هتل‌های ترکیه و یا اطلاع از قیمت بهترین هتل‌های ترکیه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ سایت ام تی سی هوم شوید و مقاله‌های مرتبط را مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای پروسه سفر یا مهاجرت خود به ترکیه از طریق شماره 00902122587828 با مشاوران مجرب و حرفه‌ای ام تی سی هوم در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.