آشنایی با بهترین شهرک های استانبول برای زندگی

آشنایی با بهترین شهرک های استانبول برای زندگی
02.04.10

شهرک های استانبول عمدتاً منظره فوق‌العاده‌ای به دریا، دریاچه، باغ‌ها و فضای سبزهای بزرگ دارند. این مناطق مملو از امکانات خدماتی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و اماکن تفریحی هستند. همچنین بر اساس استانداردهای کیفی بین‌المللی، مقاومت در برابر زلزله و سیستم‌های هوشمند طراحی شده‌اند. از آنجایی که آپارتمان‌های شهرک های استانبول نوساز هستند، ارزش این نوع املاک به طور مداوم در حال افزایش است، به این معنی که فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه است. بنابراین برای آشنایی بیشتر با این مناطق در این راهنما به بررسی بهترین شهرک های استانبول برای زندگی می‌پردازیم.

ماسلاک (Maslak) از محبوب‌ترین شهرک های استانبول

ماسلاک یکی از زیباترین شهرک های استانبول است که در سمت اروپایی استانبول، در کلاسیک‌ترین منطقه شهر که از موقعیت استراتژیک منحصر به فردی در نزدیکی تنگه بسفر برخوردار است، واقع شده است. این منطقه به دلیل آسمان‌خراش‌هایش، که شامل آپارتمان‌های بسیار مجلل تجاری و مسکونی است شهرت دارد. خانه‌های ماسلاک چشم‌انداز معماری جدیدی را منعکس می‌کند و آن آسمان‌خراش‌ها استانبول را به مقصدی نمادین تبدیل می‌کنند که رؤیای زندگی همه در آن است.

این منطقه یکی از شهرک های استانبول  است که دارای آپارتمان‌هایی، با طراحی مدرن و بی‌نقص، ساخته شده با تکنولوژی پیشرفته، با انواع مختلف و فضاهای جادار، برای مطابقت با همه سلیقه‌ها است. سرمایه‌گذارانی که به دنبال آپارتمان برای فروش در مسلک استانبول هستند.

بیشتر بخوانیدرتبه بندی مناطق استانبول از نظر امکانات زندگی

ویژگی‌های متمایز ماسلاک

  • قیمت املاک در ماسلاک نسبت به دیگر شهرک های استانبول بالاتر است با این حال زندگی آرام و شیکی را برای ساکنان فراهم می‌کند.
  • ماسلاک میانجی بخش اروپایی و آسیایی است و به دلیل موقعیت حیاتی خود یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری استانبول است.
  • این منطقه دائماً سرمایه‌گذاران و فرصت‌های سرمایه‌گذاری عالی را به خود جذب می‌کند.
  • این منطقه بخشی از ناحیه معروف ساریر است که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از بسفر دارد.
  • فاصله ماسلاک از فرودگاه جدید استانبول 35 کیلومتری است.
  • در گذشته منطقه شاهزادگان و سلاطین بوده و توانسته جایگاه مهم خود را تا به امروز حفظ کند، از این رو شامل بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مانند پارک‌ها و کاخ‌های عثمانی است.
بهترین مراکز تفریحی و گردشگری استانبول در نزدیکی محله ماسلاک قرار دارد.

لونت (Levent)

محله لونت متعلق به منطقه بشیکتاش، در قسمت اروپایی استانبول است، که کمترین تعریف برای آن خیره کننده و شگفت‌انگیز است. این منطقه یکی از مدرن‌ترین شهرک های استانبول است. لونت شامل زیباترین آسمان‌خراش‌های استانبول و نشان دهنده توسعه شهری در این شهر است. از آنجایی که موقعیت منحصر به فردش نزدیک به بسفر است با بسیاری از مناظر جذاب توریستی شناخته می‌شود. به همین دلیل است که لونت شاهد تقاضای زیادی از سوی سرمایه‌گذارانی است که به دنبال خرید ملک در ترکیه و شهرک های استانبول هستند.

ویژگی‌های متمایز لونت

  • نزدیک بودن به شبکه حمل و نقل مدرن عظیمی که از آن عبور می‌کند، آن را به یک نقطه مهم در استانبول تبدیل می‌کند.
  • این منطقه تنها 35 دقیقه با فرودگاه جدید استانبول فاصله دارد.
شهرک لونت استانبول
منطقه لونت استانبول به زیبایی‌های بی‌نظیر و محلی برای گشت‌وگذار معروف است.

معروف ترین شهرک های استانبول ؛ وادی استانبول (Vadistanbul)

وادی استانبول یکی از شهرک های استانبول با امکانات رفاهی کامل، جذاب و لوکس است. این منطقه دارای اولین ریل هوایی خصوصی در کشور ترکیه است که این منطقه را به متروی استانبول متصل می‌کند. این منطقه علاوه بر واحدهای مسکونی، واحدهای اداری بسیار مجهزی نیز داراست تا علاوه بر زندگی آرام، کار و تجارت نیز در وادی استانبول، به بهترین و مدرن‌ترین شکل در جریان باشد.

ویژگی‌های متمایز وادی استانبول

  • وادی استانبول تمام نیازهای لازم برای داشتن یک زندگی آرام و مرفه را برای ساکنین خود فراهم می‌کند.
  • گذر رودخانه که آب دریا از تنگه بسفر درون آن جاری می‌شود، از میان این منطقه، به شهرک وادی استانبول جلوه و زیبایی خاصی داده است.
  • این منطقه یکی از شهرک های استانبول است که فضای سبز گسترده‌ای دارد که یکی از اهداف سازندگان این منطقه برای سازگاری این شهرک با محیط‌زیست بوده است.

بیشتر بخوانیدبهترین محله های استانبول برای خرید ویلا را بشناسید

بیلیکدوزو (Beylikduzu)

بیلیکدوزو یکی از مدرن‌ترین و توسعه‌یافته‌ترین شهرک های استانبول به حساب می‌آید و محبوبیت آن با گذشت زمان در حال افزایش است. این منطقه یکی از جذاب‌ترین شهرک های استانبول برای سرمایه‌گذاران به ویژه کسانی است که می‌خواهند به بخش سرمایه‌گذاری املاک در استانبول وارد شوند. قرار گرفتن در کنار دریای مرمره و زیرساخت‌های مدرن آن، عواملی است که به جلب توجه بزرگ‌ترین شرکت‌های ساختمانی، اعم از شرکت‌های بین‌المللی یا داخلی کمک کرده است. دلیل گسترش پروژه‌های مسکن و سرمایه‌گذاری در تمام منطقه بیلیکدوزو موقعیت منطقه است که آن را تبدیل به استراحتگاهی برای کسانی می‌کند که به دنبال آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب شهرک های استانبول هستند.

ویژگی‌های متمایز بیلیکدوزو

  • دارای موقعیت جغرافیایی استراتژیک در قسمت اروپایی شهر است.
  • منظره فوق‌العاده‌ای به دریای مرمره دارد و فضاهای سبز بزرگ زیادی در آن وجود دارد.
  • خدمات یکپارچه که نیازهای همه ساکنان را برآورده می‌کند.
  • نزدیک به مهم‌ترین پروژه‌های زیربنایی شهر (فرودگاه جدید استانبول) است.
  • پروژه‌های املاک آن به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر زلزله مقاوم باشد.
  • شبکه حمل و نقل وسیعی دارد و خط متروبوس از آن عبور می‌کند که ارزش سرمایه‌گذاری املاک را افزایش می‌دهد.
  • مجتمع‌های مسکونی سطح بالا مجهز به بالاترین سطح پیچیدگی و مدرنیته نسبت به سایر شهرک های استانبول دارد.
زندگی در شهرک بیلیک دوزو
از لحاظ استاندارد شهری، بیلیکدوزو یکی از ویژه ترین مناطق استانبول است.

باجیلار (Bagcilar)

مهم‌ترین عواملی که منطقه باجیلار را به یکی از بهترین شهرک های استانبول برای سرمایه‌گذاری املاک در استانبول تبدیل می‌کند، موقعیت جغرافیایی استراتژیکی است که این منطقه از آن برخوردار است. علاوه بر توسعه قابل توجهی که در املاک استانبول واقع در این منطقه مشهود است به طور قابل توجهی نسبت به مناطق مختلف همسایه برتری دارد. اکثر املاکی که در منطقه باجیلار واقع شده‌اند از جمله املاک لوکس شهرک های استانبول هستند، به خصوص وقتی صحبت از آپارتمان در استانبول می‌شود.

ویژگی‌های متمایز باجیلار

  • آپارتمان‌های منطقه باجیلار از مجلل‌ترین آپارتمان‌ها هستند و امکاناتی لوکس را فراهم می‌کنند، علاوه بر این، اکثر آنها دارای مناظر بسیار متمایز از مهم‌ترین بزرگراه‌های استانبول، از جمله Basin Express هستند.
  • منطقه باجیلار بهترین انتخاب برای کسانی است که مایل به خرید ملک در حومه شهر استانبول هستند.
  • به دلیل دسترسی زیاد حمل و نقل به لطف شبکه حمل و نقل مدرن موجود در آن از ویژگی‌های این منطقه است.

بیشتر بخوانیدمعرفی کامل معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول

شهرک های استانبول؛ باشاکشهیر (Basaksehir)

باشاکشهیر یکی از معروف‌ترین شهرک های استانبول و از مناطق سرمایه‌گذاری در استانبول به خصوص در بخش اروپایی شهر به حساب می‌آید. این منطقه در سال 2008 تأسیس شد و با وجود مدرن بودن، نام خود را در بین مناطق مهم و شهرک های استانبول به طور کلی حفظ کرده است. دولت ترکیه به دلیل درک اهمیت بسیار زیاد و استراتژیک، علاقه زیادی به محله باشاکشهیر در مورد بخش سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در استانبول، دارد.

ویژگی‌های متمایز باشاکشهیر

  • این منطقه در سمت اروپایی شهر واقع شده است.
  • مشخصه باشاکشهیر یک شبکه حمل و نقل توسعه‌یافته است که آن را با مناطق مختلف دیگر استانبول مرتبط کرده است.
  • یکی از نزدیک‌ترین شهرک های استانبول به فرودگاه جدید استانبول است.
  • به دلیل کثرت مردمی که آن را برای مسکن و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند، منطقه‌ای با قیمت‌های قابل توجه بالای املاک نامیده می‌شود.
  • دولت ترکیه در حال توسعه زیرساخت‌های خود که شامل بزرگ‌ترین بیمارستان در اروپا می‌شود در این منطقه است.
  • باشاکشهیر شامل یکی از مهم‌ترین مراکز خرید استانبول (Mall of Istanbul) است.
  • یکی از بهترین شهرک های استانبول برای خرید ملک است و مهم‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم می‌کند، زیرا پیشنهادات فراوان است.
شهرک باشاک شهیر
باشاک شهیر استانبول یکی از مناطق شمال شهر استانبول است.

زیتین برنو (Zeytinburnu)

منطقه زیتین برنو و در کنار منطقه فاتح واقع شده است و از شهرک های استانبول است که با موقعیت مرکزی و ساحل آبی مشخص می‌شود. در این منطقه آسمان، دریا و کشتی‌ها یک اثر هنری منحصر به فرد پر از آرامش می‌سازند. نزدیکی این منطقه به قنات درخشان والنس با طاق‌های باستانی، کاخ معروف تاپ کاپی، و مسجد فاتح و بسیار از مناطق باستانی دیگر است اهمیت آن را در میان دیگر شهرک های استانبول افزایش داده و سرمایه‌گذاران را به خرید آپارتمان در زیتین برنو، تشویق می‌کند.

زیتین برنو شامل پروژه‌های مسکونی مجلل و استثنایی در قلب استانبول و نزدیک به E-5 مهم‌ترین بزرگراه اصلی شهر است. این منطقه یکی از زیباترین شهرک های استانبول است که با طراحی منحصر به فرد معماری، میراثی جاودانه برای نسل‌های بعدی خواهد بود.

ویژگی‌های متمایز زیتین برنو

  • این منطقه ارزش واقعی سرمایه‌گذاری‌تان را به شما می‌دهد و شامل پروژه‌هایی با طراحی‌های نوآورانه و سیستم‌های محیطی به روز است.
  • برخی از پروژه‌های این منطقه نامزد جایزه گلد لید برای ساختمان‌های دوستدار محیط‌زیست هستند.
  • یکی از شهرک های استانبول با گزینه‌های نامحدود آپارتمان با فضاهای بزرگ و بهینه‌سازی، در کنار گزینه‌های فضای کاری و مرکز خرید است.

سخن پایانی

شهرک های استانبول مهم‌ترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در املاک استانبول هستند و ویژگی‌های متمایز خود را دارند. اما کدام مناطق برای سرمایه‌گذاری بهترین هستند؟ در این مقاله بهترین شهرک های استانبول را با هم مقایسه می‌کنیم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید. امیدواریم با مطالعه این راهنما ام تی سی هوم اطلاعات کافی درباره بهترین شهرک های استانبول برای زندگی به دست آوردید.