در کدام ساحل استانبول ویلا بخریم؟

در کدام ساحل استانبول ویلا بخریم؟
00.12.07

استانبول با داشتن طبیعت زیبا، آب‌وهوای معتدل، سواحل آرام و مناظر جذابی که از تنگه معروف بسفر ارائه می‌دهد، به‌عنوان زیباترین مقصد گردشگری ترکیه شهرت دارد. سواحل استانبول از طبیعتی زیبا و خیره‌کننده برخوردارند که با آرامش خود هر بازدید کنند را محو تماشای خود می‌کنند. این سواحل، استانبول را به یکی از مهم‌ترین مناطق سرمایه‌گذاری تبدیل کرده‌اند. اگر به دنبال خرید ملک در ترکیه با ویو دریا هستید، مناطق شیله، فلوریا و ببک بهترین انتخاب برای خرید ویلای ساحلی استانبول است. این مناطق با سواحل خنک و لوکس از زیباترین سواحل استانبول و اولین انتخاب سرمایه‌گذاران هستند. در این مقاله‌ی ام تی سی هوم با معروف‌ترین سواحل استانبول که افراد محلی و گردشگران زیادی را برای خرید ویلا به سمت خود جذب می‌کنند، آشنا می‌شویم.

ساحل ببک در استانبول

ببک (Bebek)، یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین محله‌های استانبول است که با کافه‌ها و رستوران‌های لوکس شبیه یک منطقه تفریحی به نظر می‌رسد. به دلیل قیمت بسیار بالای املاک و مستغلات، این محله موردعلاقه سرمایه‌داران است. ساحل ببک یکی از سواحل پرطرف‌دار نه‌تنها در استانبول بلکه در ترکیه است، ساحلی است که می‌توانیم آن را علاوه بر محبوبیت، لوکس بدانیم.

ویلاهای ساحلی ببک از لوکس‌ترین ویلای ساحلی استانبول هستند که در کنار زیبایی دریا و آسمان، ببک را مجلل کرده‌اند. یکی از دلایل معروف شدن ساحل ببک این است که بسیاری از تجار مشهور و ثروتمند در این ساحل زندگی می‌کنند. این ساحل، یکی از زیباترین سواحل استانبول است و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از گوشه‌های نادر استانبول توصیف کرد.

بیشتر بخوانیدبهترین محله های استانبول برای خرید ویلا را بشناسید

ساحل فلوریا در استانبول

فلوریا نام محله‌ای در منطقه باکرکوی استانبول است. فلوریا، بعد از سال 2000 شروع به توسعه بیشتر کرد و امروزه یکی از مناطقی است که بیشترین ویلای ساحلی استانبول را داراست. در این منطقه علاوه بر ویلاها، مجتمع‌هایی با بالکن‌های بزرگ، باغ‌های بزرگ و استخر وجود دارد. همچنین، استادیوم شنلیک کوی، محل برگزاری مسابقات باکیرکوی اسپور و امکانات فلوریا متین اوکتای، متعلق به گالاتاسرای نیز در این محله قرار دارند.

ساحل فلوریا (Florya Plajı) استانبول، یکی از قدیمی‌ترین سواحل استانبول است و با 800 متر طول گوشه‌ای خنک برای استانبولی‌ها در تعطیلات است. فلوریا یکی از سواحلی است که مصطفی کمال آتاتورک در آن به دریا رفته است. این ساحل که در 26 کیلومتری شهر استانبول واقع‌شده است، به منطقه باکرکوی متصل است. در ساحل فلوریا، می‌توانید به دیدن جاذبه‌های نزدیک ساحل مانند پارک فلوریا استانبول، آکوا فلوریا، آکواریوم معروف استانبول بروید یا می‌توانید برای خوردن غذاهای فوق‌العاده ترکی به رستوران‌های ساحلی سر بزنید.

بیشتر بخوانیدراهنمای جامع تنظیم اجاره نامه در ترکیه

ساحل شیله استانبول

شیله (Şile) در شمال شرقی استانبول آسیایی و در ساحل دریای سیاه واقع‌شده است. این شهر به دلیل زیبایی، جذابیت طبیعت، کوه‌های مرتفع و قرار گرفتن در معرض دریای سیاه، به مقصد شماره یک گردشگران تبدیل‌شده است. شیله دارای 60 کیلومتر خط ساحلی است که با سواحل تمیز، آرام و کم‌عمق به گردشگران فضای زیادی برای لذت بردن از شنا و دیگر ورزش‌های آبی به همراه خانواده ارائه می‌دهد. به همین دلیل مکانی بسیار مناسب برای خرید ویلا در ترکیه است.

شیله دارای 60 کیلومتر خط ساحلی است که با سواحل تمیز، آرام و کم‌عمق است
منطقه شیله یک منطقه توریستی عالی با آب‌وهوای معتدل و سواحل جذاب مناسب برای خرید ویلا است

ساحل کیلیوس در استانبول

کیلیوس (Kilyos) یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌ها در 10 کیلومتری منطقه سارییر (Sarıyer) است. این منطقه 30 کیلومتر با استانبول فاصله دارد و در قسمت اروپایی واقع‌شده است. خرید ویلای ساحلی استانبول در کیلیوس یکی از ترجیحات اصلی کسانی است که می‌خواهند بدون دور شدن از استانبول از تعطیلات خود لذت ببرند. همچنین این منطقه با سواحل و مکان‌های دیدنی و بناهای تاریخی یکی از محبوب‌ترین مناطق برای خرید خانه در استانبول با ویو دریا است. جایی که با کافه‌ها، رستوران‌ها، مناطق پیک‌نیک و مراکز ورزش‌های آبی، مقصد محبوب فصل تابستان است.

سواحل کیلیوس به‌عنوان بزرگ‌ترین و تمیزترین خط ساحلی استانبول شناخته‌شده است. ساحل کیلیوس یکی از نقاط شنای استانبول است و به‌اندازه ساحل شیله در ماه‌های گرم تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد. این منطقه خوش آب‌وهوا، بهترین ساحل برای ورزش‌های آبی است و برای موج‌سواری در دریا بسیار ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با خانه های ویلایی در استانبول

ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن (Golden Plajı) استانبول در تنگه بسفر، در نزدیکی پل سلطان سلیم اول واقع‌شده است و یکی از بهترین سواحل برای تجربه غواصی در ترکیه است. ساحل گلدن، دارای خلیج‌های خصوصی و یک دریاچه دلربا است که زیر نور خورشید می‌درخشد. از میان تمامی سواحل اطراف استانبول، ساحل گلدن، انزوا و آرامش بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به دنبال تعطیلات در کنار ساحل هستید، ساحل گلدن یک مقصد عالی است، ساحل خلوت با خانه‌های ییلاقی چوبی و هتل بوتیک‌ها به شما نوید ​​استراحت و آرامش را می‌دهد. همچنین می‌توانید از غذاهای لذیذ ترکی در رستوران کلاب که یک‌بار پر جنب‌وجوش نیز دارد، لذت ببرید.

ساحل بیلیکدوزو

منطقه بیلیکدوزو (Beylikdüzü) ، در ساحل دریای مرمره و در سمت اروپایی استانبول، واقع‌شده است. این منطقه، تقریباً 40 کیلومتر از مرکز شهر استانبول فاصله دارد. بیلیکدوزو یکی از مهم‌ترین مناطق استانبول ازنظر ارزش اقتصادی است و با افزایش مکان‌های لوکس و گزینه‌های حمل‌ونقل، به یک منطقه مسکونی محبوب تبدیل‌شده است. ویژگی بارز این منطقه ویلاهای لوکس با حریم خصوصی و چشم‌اندازهای زیبای دریا بر نواحی خط ساحلی و محله‌های حومه‌ای منظم است. این ویژگی‌ها باور اینکه این منطقه به شلوغ‌ترین شهر ترکیه یعنی استانبول تعلق دارد، را سخت می‌کند.

بیلیکدوزو با ساحل 12 کیلومتری خود به‌طور مداوم پذیرای مهاجرت است زیرا شریان‌های اصلی بزرگراه E5 را در خود جای‌داده است. پروژه مارینا غرب استانبول که در منطقه بندر واقع‌شده است، چهره منطقه را تغییر داده و با گنجاندن مکان‌های خاص مانند قایق بادبانی و باشگاه قایقرانی موفق شده به یک مرکز جذاب تبدیل شود. این منطقه با قایق‌های خود در غرب مارینا، به ساکنان استانبول و گردشگران داخلی و خارجی این امکان را می‌دهد که قایق تفریحی اجاره کنند و با قایق سفر کنند.

محله گورپینار، واقع در بخش غربی منطقه؛ میزبان ویلاها و ساختمان‌های مدرن با باغ است. این محله به‌عنوان مکانی ایده‌آل با فضاهای جدید برای زندگی و آب‌وهوای تازه و تمیز خود متمایز است، و سرمایه‌گذاران را جذب می‌کند.

بیشتر بخوانیدچگونه با خرید ملک در ترکیه اقامت بگیریم؟

بیلیکدوزو با ساحل 12 کیلومتری خود به‌طور مداوم پذیرای مهاجرت است
بیلیکدوزو دارای ویلاهای لوکس با چشم‌اندازهای زیبای دریا و نواحی خط ساحلی است.

سخن پایانی

استانبول با موقعیت متمایز خود بین دو قاره، به خاطر محیط‌های تابستانی جذاب که مشرف‌به دریاها و خلیج‌های زیادی است، شهرت دارد. مناطق ساحلی استانبول هرساله هزاران گردشگر را جذب می‌کند که از محیط ساحلی، آب‌خنک و مناظر زیبای ساحل لذت می‌برند. برای خرید ویلا ساحلی ترکیه، ویلاهای ساحلی استانبول بهترین گزینه هستند. ویژگی اصلی خرید ویلای ساحلی استانبول نزدیک بودن به شهر استانبول در کنار زندگی در آرامش این سواحل همراه با امکانات تفریحی هیجان‌انگیز است. در این مقاله به معرفی بهترین مناطق ویلایی در سواحل استانبول پرداختیم. همچنین شما را با منطقه ببک با ویلاهای لوکس، منطقه شیله یک منطقه توریستی عالی با آب‌وهوای معتدل خوب و سواحل جذاب، منطقه کیلیوس یکی از بهترین آدرس‌ها برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی استانبول دور شوند اما به خارج از استانبول نروند، منطقه فلوریا جایی که استانبولی‌هایی که می‌خواهند خنک شوند، به آنجا سرازیر می‌شوند آشنا کرده‌ایم.