خبر بازگشایی موزه مدرن استانبول

خبر بازگشایی موزه مدرن استانبول

طبق خبر منتشر شده از سوی منابع رسمی، شانزدهم ژوئن (مطابق با 27خردادماه) موزه.مدرن استانبول برای اولین بار و بعد از.دوران تعطیلی های عمومی کرونا، بازگشایی خواهد شد. این موزه یکی از محبوب‌ترین موزه های استانبول به شمار می‌رود و سالانه گردشگران بسیار را به خود جلب می‌کند. در ادامه با ام تی سی هوم همراه باشید تا با جزییات بازگشایی موزه مدرن استانبول آشنا شوید.

چرا موزه مدرن استانبول خاص است؟

موزه مدرن استانبول موزه ای خاص و جالب که توانسته.در مقیاس جهانی شهرت و محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند. موزه‌ی هنرهای مدرن استانبول در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در سال ۲۰۰۴ در بی‌اوغلوی.استانبول (نزدیک میدان تاکسیم)، برای نمایش آثار هنرمندان معاصر ترکیه با مراسم زیبایی افتتاح شد و در سال‌های اخیر پنج مجموعه‌ی دائمی و چندین مجموعه‌ی خصوصی.در این نمایشگاه دائمی در معرض دید.عموم قرار گرفته ‌است .اگر اهل بازدید از آثار هنری هستید و می خواهید در استانبول با هنر و فرهنگ معاصر ترکیه آشنایی خوبی پیدا کنید، و در کنار آثار مشهور موزه، مشغول عکاسی شوید، حتما یک.روز کامل خود را به دیدن این موزه ارزشمند، اختصاص دهید.

موزه مدرن استانبول بعد از کرونا

وبسایت موزه شرایط ویژه ای را برای بازدید حضوری به تمام مخاطبان متذکر شده است از جمله اینکه :

  • تمام بلیت های موزه برای.رعایت بیشتر اصول بهداشتی بصورت.آنلاین از طرق لینک قابل خرید است.
  • تمام بازدید کنندگان قبل از ورود، مورد آزمایش تب سنجی قرار گرفته و در صورتیکه.بدنشان وضعیت.حرارت نورمال 37.5 درجه را نشان داد، امکان ورود به موزه را خواهند داشت.
  • فقط هفتاد نفر اجازه بازدید حضوری را در کل محوطه و ساختمان موزه دارند و بیش از هفتاد نفر امکان بازدید داده نمی شود.
  • فقط کسانی اجازه ورود دارند که تمام مدت بازدید، از ماسک استفاده.نمایند و از ورود افراد بدون ماسک و یا متخطی، جلوگیری خواهد شد.

در خصوص این ساختمان خاص باید گفت یکی از این جاذبه هایی که.توریست های خارجی اهل علم و هنر را بسوی استانبول.جذب می کند، قطعا موزه مدرن استانبول است.

ساعت کاری موزه مدرن استانبول چه ساعاتی است؟

  • ساعات.کار این موزه  از 10 صبح الی- 6 عصر میباشد.

……………………………………………………………………………………………………….

منبع خبر: وبسایت رسمی موزه مدرن استانبول

https://www.istanbulmodern.org/en/im-digital-platform/istanbul-modern-reopens-on-june-16_2496.html

 

Telefon

0 (212) 334 73 00

Fax
0 (212) 243 43 19

Address
Asmalımescit Mahallesi Meşrutiyet Caddesi No:99 34430 Beyoğlu/İSTANBUL