بیوگرافی بازیگران سریال زخم قلب

بیوگرافی بازیگران سریال زخم قلب
00.05.02

ایران از جمله کشورهایی است که بازار سریال‌ها و فیلم‌های ترکیه‌ای با ژانرهای مختلف نظیر کمدی، خانوادگی، درام و… همچنان در آن داغ است، به گونه‌ای که حتی برخی از سریال‌های موفق چندین دفعه بازپخش شده‌اند و هنوز هم بیننده‌های خاص خود را دارند. سریال زخم قلب نیز یکی از سریال‌های ترکی می‌باشد که داستانی تقریبا کلیشه‌ای دارد، اما ستارگان پرطرفدار و دوست داشتنی، داستانی رمانتیک اما خصمانه، محیطی شاد و البته پرتنش سبب موفقیت این سریال شده است. اگر شما نیز جزء بیننده‌های سریال زخم قلب هستید، در این مقاله از ام تی سی هوم با ما همراه باشید تا بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال را برای‌تان شرح دهیم.

بیوگرافی بازیگران اصلی سریال پربیننده زخم قلب

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بازیگران اصلی سریال پرطرفدار زخم قلب آشنا خواهید شد:

1- گوکهان آلکان

گوکهان آلکان یکی از بازیگران محبوب و معروف ترکیه است که در عرصه‌های مختلف دیگری نظیر صداپیشگی، ترانه ‌نویسی، خوانندگی، ورزشی و خواندن و نوشتن نت‌های موسیقی نیز فعالیت دارد. او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده است، اما در سریال‌های ضربان قلب و خانوده همسرم توانست توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند و به شهرت برسد. گوکهان در سال 1987 در استانبول به دنیا آمده و تنها فرزند خانواده است.

گوکهان آلکان

او در رشته مهندسی خودرو از دانشگاه کوجالی و در رشته تجارت و بازاریابی خارجی از دانشگاه آنادولو فارغ‌التحصیل شده است. گوکهان قبل از بازیگری در دوره‌ کوتاهی از زندگی خود در شغل مهندسی و معلمی مشغول به فعالیت بود، اما همزمان در گروه‌های تئاتر شرکت می‌کرد و در اجراهای زنده‌ موسیقی نیز شرکت داشت. شایان ذکر است که گوکهان اخیرا با نسرین جوادزاده به وسیله سریال سیب ممنوعه آشنا شده و رابطه عاشقانه‌ای را برقرار کرده‌اند.

2- مروه چاییران

از دیگر بازیگران نقش اصلی و محبوب سریال زخم قلب می‌توان به مروه چاییران اشاره کرد که در سال 1992 در شهر بالیکسیر متولد شده و از 18 سالگی مقابل دوربین ظاهر شده است. پس از تولد مروه خانواده وی به ازمیر مهاجرت کرده و کودکی او در شهر زیبای ازمیر سپری شده است. البته ناگفته نماند که پدر و مادر مروه زمانی که او فقط چهار سال سن داشت از هم جدا شدند و مروه در نهایت در سن 19 سالگی به استانبول، نزد مادرش نقل مکان کرد و در مرکز هنری 35.5 ثبت نام کرده و دوره‌های بازیگری را در آن‌جا گذرانده است.

مروه چاییران

او در سریال‌های زیادی نظیر تک ترکیه، Cagiran، Kacak gelinler و… نقش‌های کوچکی را بازی کرد و سرانجام توانست با سریال دروغگوهای کوچولوی خوشگل نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد و سپس در سریال عشق حرف حالیش نمیشه به شهرت و محبوبیت برسد. هم‌اکنون نیز در سریال زخم قلب در نقش هانده ظاهر شده است. مروه در سال 2017 با علی بوراک جیلان وارد رابطه شده بود که پس از مدتی به دلیل مشکلات شخصی و اختلاف از هم جدا شدند. او اخیرا با اسماعیل حاجی اوغلو که در سریال بچه همبازی بودند، رابطه عاشقانه‌ای را برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین بازیگران ترکیه را می‌شناسید؟

3- یاگمور تانریسوسین

یاگمور تانریسوسین یکی دیگر از بازیگران نقش اصلی سریال زخم قلب است که اغلب مردم او را برای بازی در سریال‌هایی نظیر دو دروغگو، فریحا، در انتظار آفتاب و… می‌شناسند. او در سال 1990 در شهر مرسین به دنیا آمده است و فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد. یاگمور در رشته ساخت شیشه و سرامیک از دانشکده هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شده است. او علاوه بر آن در کلاس‌های بازیگری چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون ترکیه نظیر مروه تاشکان، ملتم کومبول، اومیت چیراک، بهار کرمی اوغلو و بتول آلگاناتای نیز شرکت کرد و در نهایت برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی به نام «هفت کثیف» مقابل دوربین رفت.

یاگمور تانریسوسین

یاگمور هم‌اکنون نیز در سریال پرطرفدار زخم قلب نقش عایشه را مقابل گوکهان آلکان ایفا می‌کند و به طور قابل توجهی به محبوبیت خود افزوده است. او در سال 2014 در سریال در انتظار آفتاب با همبازی‌اش کرم بورسین آشنا شد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و طی مدت زمان کوتاهی از هم جدا شدند و سپس از سال 2015 تاکنون با ترکاوغوزهان کوچ، خواننده و بازیگر ترکی رابطه دارد.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از ام تی سی هوم بیوگرافی بازیگران نقش اصلی سریال زخم قلب را در اختیارتان قرار دادیم. اگر به سینمای ترکیه علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب «بیوگرافی بازیگران سریال سقف‌های شیشه‌ای» و «بیوگرافی بازیگران سریال عشق، منطق، انتقام» دیدن کنید.

خرید خانه در ترکیه با ام تی سی هوم

همچنین اگر تمایل به خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور را دارید، کافی‌ست با مشاوران ما در ام تی سی هوم تماس بگیرید تا شما را برای اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه و روش‌های مهاجرت به این کشور راهنمایی کنند.