راهنمای جامع خرید عمده از وان

راهنمای جامع خرید عمده از وان
00.05.15

با توجه به ظرفیت بالای پوشاک در شهر زیبای وان ترکیه ممکن است به این فکر افتاده باشید که برای فروشگاه یا مزون خود از این شهر به صورت عمده لباس بیاورید و بفروشید. خرید عمده از وان ایده خوبی‎ست، زیرا در خرید لباس به صورت عمده از شهر وان می‌توانید اجناس مورد نظر خود را با کیفیت بالا از برندهای شناخته شده نظیر زارا، پول اند بیر، اویشو، اوترکه و… با قیمتی کاملا مقرون به صرفه خریداری کنید. از این رو در این مقاله از ام تی سی هوم با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مراکز عمده فروشی شهر چشم‌نواز وان بپردازیم.

معرفی مراکز خرید عمده لباس در شهر وان ترکیه

به طور کلی فروشگاه‌های برشکا (Bershka) مهم‌ترین منبع خرید لباس در شهر زیبای وان به حساب می‌آیند، زیرا مجموعه‌ای از برندهای معروف لباس مانند زارا، ماسیمو دوتی و… را در خود جای داده‌اند و آن‌ها را به صورت تکی و عمده با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند. به علاوه شما می‌توانید از بازارهای محلی و مراکز خریدی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت نیز اجناس مدنظر خود را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده خریداری نمایید.

1- عمده فروش لباس وان ترکیه؛ مرکز خرید AVM

مرکز خرید AVM

AVM یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مرکز خرید شهر وان می‌باشد که در خیابان جمهوریت واقع شده است. این مرکز خرید پنج طبقه اجناس متنوعی را با برندهای مختلف در خود جای داده است. بنابراین اگر قصد خرید عمده لباس از برندهای معروف ترکیه را دارید در این مرکز خرید می‌توانید به آنچه که مورد نیاز شماست به صورت یکجا دست یابید و اجناس مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید. از جمله برندهای موجود در این مرکز خرید می‌توان به کوتون، کالینز، ال سی وایکیکی، پنتی، یو اس پولو، پانچو و… اشاره کرد. علاوه بر لباس شما می‌توانید برای خرید جواهرات، ساعت و عینک‌های با کیفیت از برندهای مطرح جهان نیز به مرکز خرید AVM مراجعه کنید. رستوران‌های متنوع، کافه‌ها، سالن سینما، مسجد، اتاق کودک و… نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید به شمار می‌روند.

2- مرکز خرید آیدین پریهان

مرکز خرید آیدین پریهان

آیدین پریهان، دومین فروشگاه بزرگ شهر وان است که در خیابان جمهوریت واقع شده و به تنهایی یک مرکز خرید به حساب می‌آید. معماری این فروشگاه آنچنان زیبا و پرزرق و برق است که چشم هر مشتری و خریداری را به خود خیره می‌کند. در این فروشگاه اجناس متنوعی از برندهای مختلف ترک نظیر لباس، اکسسوری، لوازم خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، کیف و کفش به فروش می‌رسند. بنابراین اگر در شهر وان به دنبال خرید عمده لباس هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به فروشگاه آیدین پریهان بزنید و اجناس مورد علاقه خود را خریداری کنید. البته ناگفته نماند که قیمت اغلب اجناس موجود در این فروشگاه ثابت هستند، بنابراین حتی اگر به صورت عمده خرید کنید از قیمت اجناس کم نخواهد شد. سالن سینما، کافی نت، سالن بولینگ، رستوران و کافه از دیگر امکانات مرکز خرید آیدین پریهان هستند که در صورت تمایل شما می‌توانید علاوه بر خرید از بازی و تفریح در این مجموعه نیز نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید وان را بشناسید

3- بازار محلی روس‌ها

بازار محلی روس‌ها

بازار محلی روس‌ها، بازار سنتی شهر وان در ترکیه است که کالاهای متنوعی را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند. از جاذبه‌های این بازار برای تجار ایرانی که قصد دارند به صورت عمده خرید کنند، می‌توان به مغازه‌های عمده فروشی اشاره کرد. در این بازار خبری از کالاهای برند نیست، بلکه اجناس غیر برند با قیمت‌های مقرون به صرفه و کیفیت‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. از کالاهای موجود در این بازار می‌توان به پوشاک، کفش، کیف، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و… اشاره کرد. رستوران‌ها و غذاهای محلی یکی دیگر از جاذبه‌های این بازار هستند که شما می‌توانید هنگام خرید کردن غذای محلی شهر وان را نیز نوش جان کنید و دلی از عزا درآورید.

4- خیابان جمهوریت

خیابان جمهوریت

خیابان جمهوریت علاوه بر مراکز خریدی که در آن جای گرفته‌اند، شامل بیش از 250 فروشگاه و مغازه است که کالاهای متنوعی را با قیمت‌های مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می‌کند. این خیابان در فصل حراجی به یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر وان تبدیل می‌شود و بهترین موقعیت برای خرید عمده لباس به حساب می‌آید. علاوه بر لباس، اگر به فکر خرید سوغاتی برای عزیزانتان هستید، در خیابان جمهوریت بهترین‌ها را پیدا خواهید کرد. از سوغاتی‌های معروف شهر وان می‌توان به شیرینی‌های متنوع و خوشمزه، پنیر و عسل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید عمده از استانبول

خرید اینترنتی از وان ترکیه

خرید اینترنتی لباس از وان ترکیه از طریق سایت‌های ایرانی که خدمات خرید اینترنتی از ترکیه را ارائه می‌کنند میسر است. برای پیدا کردن بهترین سایت‌های خرید اینترنتی از وان ترکیه کافی است به لیست‌های موجود در فضای وب نگاه کنید و با بررسی شرایط مختلف از جمله قیمت و سرعت ارسال خرید اینترنتی از وان ترکیه نسبت به خرید خود اقدام کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از ام تی سی هوم به معرفی برخی از مراکز عمده فروشی شهر وان پرداختیم. از دیگر عمده‌ فروشی‌های مهم و پرطرفدار شهر زیبای وان می‌توان به چاینا برندز، کاردم، ممتک، علی بابا، طاها گروپ و کلاب فشن اشاره کرد. در صورتی که تمایل دارید عمده‌ فروشی‌های شهر بزرگ استانبول را نیز بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم حتما وارد صفحه وبلاگ سایت ام تی سی هوم شوید و مقاله مدنظر خود را مورد مطالعه قرار دهید.