راهنمای خرید وسایل خانه در استانبول

راهنمای خرید وسایل خانه در استانبول
01.02.27

پس از مهاجرت به ترکیه و اقامت در این کشور، تجهیز خانه به وسایل مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است. بازارها و مراکز خرید بزرگ ترکیه به خصوص استانبول یک طبقه کامل را برای فروش انواع لوازم‌خانگی و برقی از قبیل ظروف آشپزخانه، مبلمان، دکوراسیون و … اختصاص می‌دهند. برای این‌که بتوانید هزینه‌های خود را در این فرایند مدیریت کنید و اقلامی با کیفیت بالا خریداری کنید، باید اطلاعات کلی در مورد مراکز خرید وسایل خانه در استانبول به دست آورید.

در این مقاله  ام تی سی هوم راهنمای کاملی برای هر آن‌چه که در مورد خرید وسایل خانه در استانبول باید بدانید را ارائه می‌دهیم، با ما همراه باشید.

معروف‌ترین برندهای لوازم‌خانگی و برقی ترکیه

  • برندهای ترک مانند بکو (Beko)، وستل (Vestel) آرچلیک (arçelik) در زمینه تولید لوازم برقی خانگی فعالیت می‌کنند.
  • برند مادام کوکو (Madame Coco) کریستال، منسوجات ظریف، ظروف سرو و انواع لوازم آشپزخانه را عرضه می‌کند.
  • برندهای یاتاش (Yataş) ، استکبال (Istikbal furniture) و آلفمو (Alfemo) مبلمان و اثاثیه منزل را ارائه می‌دهند.
  • برند چیلیک (çilek) ارائه‌دهنده مبلمان اتاق کودک است.

مرکز خرید مبل در استانبول

از آن‌جایی‌که افراد زیادی از سراسر جهان برای سکونت به استانبول می‌آیند، تقاضا برای مبلمان افزایش‌یافته است. فروشگاه‌ها و شرکت‌های زیادی در استانبول وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید و از آن‌ها مبلمان خود را خریداری کنید. از فروشگاه‌های محلی گرفته تا شرکت‌های بزرگ که بهترین مبلمان را ارائه می‌دهند. اگر در ترکیه هستید و نمی‌دانید مبلمان خود را از کجا بخرید، در این‌جا به شما کمک می‌کنیم تا خرید وسایل خانه در استانبول  را از بین بهترین مراکز خرید انجام دهید.

خرید مبلمان از ایکیا

نام ایکیا (IKEA) تقریباً برای همه در جهان آشناست. این شرکت در اصل سوئدی است اما شعبه‌های زیادی در سراسر جهان دارد. شعبه استانبول ایکیا یکی از فعال‌ترین شعبه‌هاست، به خصوص که بیشتر محصولاتی که تولید می‌کند، در واقع ساخت ترکیه هستند.

مبلمانی که در فروشگاه ایکیا پیدا می‌کنید مدرن، با کیفیت و کارآمد هستند. معروف‌ترین چیز در مورد مبلمان ایکیا استفاده آسان و انتقال آسان از مکانی به مکان دیگر است. به همین دلیل است که همه آن را دوست دارند حتی اگر گزینه‌های لوکس‌تر یا ارزان‌تر وجود داشته باشد. به طور کلی، خرید از ایکیا هزینه زیادی ندارد، اما با این وجود، می‌توانید گزینه‌های ارزان‌تری پیدا کنید که ممکن است با همان کیفیت باشند، اما قطعاً جابه‌جایی آن‌ها مانند مبلمان فروشگاه‌های ایکیا آسان نیست.

بازار اسکیجی

اسکیجی بازار (Eskidji bazaar) یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل خانه در استانبول به حساب می‌آید، این مکان شبیه یک مرکز خرید به نظر می‌رسد، اما از داخل مملو از فروشگاه‌های مبلمان مختلف است، از مغازه‌های متمرکز در اتاق‌خواب گرفته تا لوازم آشپزخانه و لوازم‌خانگی. اسکیجی بازار یک مکان شناخته شده است، زیرا فروشگاه‌های زیادی دارد که تمام نیازهای مشتریان خود را پوشش می‌دهد. به  همین دلیل همیشه بهترین انتخاب برای خرید است و می‌توانید مبلمان مناسبی را با قیمت ارزان خریداری کنید. اسکیجی بازار در سراسر استانبول شعبه دارد.

خرید مبل در استانبول
اسکیجی بازار یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل خانه در استانبول است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای استکبال

استکبال (Istikbal furniture) فروشگاه‌های زنجیره‌ای مبلمان ارزان قیمت در سراسر ترکیه است. این فروشگاه هم‌چنین دارای منسوجات خانگی، سوئیت‌های اتاق نشیمن، لوازم اتاق‌خواب و مبلمان باغ است.

آلفمو

آلفمو (Alfemo) فروشگاه مبلمان با تخفیف است که شعبه‌های زیادی در اکثر شهرها و شهرستان‌های ترکیه دارد. مبلمان اتاق‌خواب و ناهارخوری، یونیت دیواری، مبل و مبل تخت‌خواب شو از کالاهای قابل خرید در این فروشگاه هستند.

مبلمان تپه

مبلمان تپه (Tepe Home Mobilya) فروشگاه مبلمان لوکس متعلق به ترکیه با مغازه‌هایی در چندین شهر است و اجناسی مانند لوازم تزئینی، سوئیت‌های اتاق‌خواب و ناهارخوری، مبلمان و لوازم آشپزخانه، گل ابریشم، قفسه کتاب و میز را ارائه می‌دهد.

مرکز خرید لوازم الکترونیکی در استانبول

ترکیه در بسیاری از زمینه‌ها از جمله لوازم‌خانگی و برقی محصولات متنوعی دارد چرا که برندهای ترک از لوازم برقی گرفته تا مبلمان و دکوراسیون برای افرادی که به دنبال خرید لوازم‌خانگی و برقی در ترکیه هستند در دسترس است.

در استانبول خرید لوازم الکترونیکی از مغازه‌های خصوصی در محله‌های استانبول یا نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های معروف در مگامال‌ها امکان‌پذیر است. در مورد لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی آن، می‌توانید آن‌ها در بازار معروف امینومو (Eminonu)، شعب شرکت‌های مخابراتی در استانبول یا از طریق فروشگاه‌های نمایندگی رسمی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی در ترکیه

بهترین فروشگاه‌های فروش لوازم برقی در استانبول

مغازه‌های معروف زیادی برای خرید لوازم‌خانگی و لوازم برقی در ترکیه وجود دارد که اغلب در مراکز خرید بزرگ استانبول شعبه دارند. فروشگاه‌هایی مانند مدیا مارکت، فروشگاه‌های وطن، تکنوسا که شعبه‌های متعددی در استانبول دارند، محصولات زیادی متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای دارند. در این‌جا شما را با بهترین فروشگاه‌های فروش لوازم برقی در استانبول آشنا می‌کنیم.

فروشگاه‌های فاتح استانبول

فروشگاه‌های خیابان فاتح استانبول در امتداد خیابان فوزی پاشا و در کنار مسجد معروف فاتح قرار دارد و یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های فروش لوازم برقی محسوب می‌شود.

فروشگاه‌های لالالی در استانبول

در خیابان لالالی فروشگاه‌های زیادی برای خرید وسایل خانه در استانبول وجود دارد. فروشگاه‌های لالالی در استانبول یکی از معروف‌ترین بازارهای استانبول برای خرید لوازم برقی خانگی با قیمت مناسب و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ترکیه به حساب می‌آیند.

فروشگاه‌های عمده فروشی مارتر

فروشگاه‌های مارتر برای خرید محصولات لوازم برقی و اغلب برای نمایشگاه‌های سخت‌افزاری مشهور است. مغازه‌های این فروشگاه بهترین برند ابزار برقی ترکیه را با بهترین قیمت ارائه می‌دهند.

فروشگاه‌های عمده فروشی مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول (Mall of Istanbul) شامل بزرگ‌ترین سالن سرگرمی سرپوشیده اروپا است. این مرکز خرید دارای حدود 351 مغازه برند لوازم برقی خانگی است و برای کسانی که مایل به واردات لوازم‌خانگی هستند مکان مناسبی برای خرید وسایل خانه در استانبول است.

خرید لوازم آشپزخانه در استانبول

آشپزخانه که در آن آشپزی می‌کنید، با خانواده دور هم جمع می‌شوید یا در آن استراحت می‌کنید قلب خانه است. بنابراین خرید لوازم آشپزخانه جزء مهم‌ترین خریدهای هر خانه‌ای است. در این بخش شما را با بهترین مراکز خرید برای خرید لوازم آشپزخانه در استانبول آشنا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:  زیر و بم تحصیل در رشته آشپزی در ترکیه

فروشگاه ایکیا

در فروشگاه‌های ایکیا (IKEA) در ترکیه می‌توانید انواع لوازم برقی، دکوراسیون، مبلمان و لوازم آشپزخانه را خریداری کنید. قیمت این برند در مقایسه با سایر برندهای خارجی در ترکیه مناسب‌تر است. برای خرید وسایل خانه در استانبول از فروشگاه‌های ایکیا می‌توانید به صورت حضوری به شعب آن‌ها مراجعه کرده و یا در سایت ایکیا ترکیه به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. هم‌چنین با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید از آخرین قیمت لوازم‌خانگی و برقی در ترکیه مطلع شوید.

خرید لوازم آشپزخانه در استانبول
ایکیا یکی از بزرگ‌ترین برندهای فعال دنیا در حوزه لوازم خانه است.

مرکز خرید هدف

مرکز خرید هدف (Hedef AVM) در استانبول نیز یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است که در زمینه فروش انواع لوازم منزل، فرش، محصولات تزئینی، لوازم برقی و مبلمان فعالیت می‌کند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای کارفور و میگروس

علاوه بر فروشگاه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی مانند کارفور (carrefour) و فروشگاه زنجیره‌ای میگروس (Migros) در شهرهای مختلف ترکیه از جمله استانبول شعبه‌های زیادی دارند. این فروشگاه‌ها انواع لوازم‌خانگی و برقی را به فروش می‌رسانند.

خرید ظرف و ظروف در استانبول

ترکیه به دلیل زیبایی ظروف خانگی مانند فنجان، بشقاب، قاشق، چاقو و سایر ظروف مفید خانگی که هر خانه‌ای در استانبول به آن نیاز دارد، مرکزی محبوب برای خرید ظرف و ظروف است.  در استانبول برخی فروشگاه‌ها به طور  اختصاصی اقدام به فروش این ظروف می‌کنند و برخی از فروشگاه‌ها نیز ترکیبی هستند و در کنار فروش اقلامی مانند لباس، کفش و محصولات آرایشی چند فروشگاه حاوی ظروف و اقلام آشپزخانه نیز دارند.

خرید لوازم‌خانگی دست دوم در استانبول

بسیاری از مهاجرین ترکیه به خصوص افراد کم درآمد و متوسط ​​برای مدیریت هزینه‌های خود به دنبال خرید وسایل خانه در استانبول اما به صورت دست دوم هستند. در ادامه شما را با مکان‌های  خرید لوازم‌خانگی دست دوم در استانبول آشنا می‌کنیم.

خرید و فروش لوازم‌خانگی دست دوم در سایت‌های اینترنتی ترکیه

ترکیه دارای سایت‌های اینترنتی زیادی است که امکان خرید و فروش لوازم‌خانگی و برقی را در ترکیه به مشتریان ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین وب سایت‌های ترکیه می‌توان به Sahibinden و Letgo اشاره کرد. در این سایت‌ها می‌توانید لوازم‌خانگی دست دوم را بدون واسطه به صورت آنلاین خرید و فروش کنید. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از این سایت‌ها بین قیمت لوازم‌خانگی که می‌خواهید بخرید ارزیابی کنید.

خرید لوازم‌خانگی دست دوم در اسکیجی بازار

فروشگاه اسکیجی بازار عموماً دست دوم نیست، اما دارای چند شعبه فروش لوازم‌خانگی و برقی دست دوم است. فروشگاه اسکیجی بازار شعبه‌های متعددی در استانبول دارد، مجموعه‌ای بزرگ چند طبقه با میز تلویزیون، لوازم الکترونیکی، مبلمان، رستوران، کابینت‌های جانبی و انواع اثاثیه و لوازم منزل در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است. برخی از شعب این فروشگاه کالاهای خود را با گارانتی عرضه می‌کنند و ارسال و نصب رایگان نیز دارند. برای مدیریت هزینه‌ها می‌توانید بدون نگرانی اجناس دست دوم را از این فروشگاه خریداری کنید و مطمئن باشید که اجناس با کیفیت خریداری می‌کنید زیرا همه چیز با گارانتی همراه است.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید استانبول را بشناسید

سخن پایانی

استانبول بهشت ​​خرید است. این شهر میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است. برخی از آنها واقعاً بسیار بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید اروپا هستند. این مراکز خرید چند منظوره در استانبول به شما این امکان را می‌دهد که تمامی مایحتاج و وسایل ضروری زندگی را تهیه کنید. برندهای لوازم خانگی محبوب، ارزان یا با قیمت متوسط ​​زیادی در این مراکز خرید وجود دارند. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید برای خرید وسایل خانه در استانبول آشنا کردیم.