همه‌چیز درباره ترانسفر فرودگاهی ترکیه

همه‌چیز درباره ترانسفر فرودگاهی ترکیه
02.02.15

زمانی که به خارج از کشور سفر می‌کنیم مطمئناً دغدغه‌های زیادی از بابت سفرمان خواهیم داشت که در این حالت یکی از مواردی که ذهن ما را مشغول خواهد کرد چگونگی رسیدن به مقصد و هتل است. در کشوری که ارز و زبان آن با ما متفاوت است و ما هیچ آشنایی با مسیرهای آن کشور نداریم احتمالاً اگر بخواهیم به مقصد برسیم دچار سردرگمی خواهیم شد. در این حالت است که ترانسفر فرودگاهی و رزرو آن قبل از سفر می‌تواند جابه‌جایی را برای ما آسان کند و ما را از استرس سفر رها کند. از این رو در این راهنمای ام تی سی هوم اطلاعاتی جامع درباره ترانسفر فرودگاهی ترکیه آماده کرده‌ایم تا شما را با چگونگی رسیدن به مقصد و هتل در کشور ترکیه آشنا کنیم.

فرودگاه جدید استانبول و ترانسفر فرودگاهی ترکیه

اگر قصد بازدید از یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه را دارید، به فرودگاه استانبول خواهید رسید. فرودگاه استانبول به طور متوسط، سالانه حدود 23 میلیون مسافر را اداره می‌کند. در این فرودگاه دو ترمینال مسافربری وجود دارد که پروازهای بین‌المللی و داخلی را ارائه می‌دهند. در این بخش شما را با خدمات ترانسفر فرودگاهی ترکیه در فرودگاه جدید استانبول بیشتر آشنا می‌کنیم.

1.      خدمات ترانسفر اتوبوس شاتل فرودگاهی استانبول

در هنگام ورود به فرودگاه استانبول (IST) می‌توانید از هزینه‌های بالای ترانسفر شخصی خودداری کنید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید و از سواری راحت در یکی از 105 اتوبوس جدید با صندلی‌های جدید، وای‌فای، شارژرهای USB و خدمات سریال‌های تلویزیونی لذت ببرید. اتوبوس‌های ایمن و مدرنه ترانسفر فرودگاهی ترکیه به Havaist مشهور هستند و از فرودگاه جدید استانبول به مناطق اصلی شهر و یا برعکس مسافرین را منتقل می‌کنند. از فرودگاه استانبول، از گیت ورود خارج شوید، به طبقه حمل و نقل -2 فرودگاه بروید، از کیوسک بلیت تهیه کنید و سوار اتوبوس شوید. در طبقه -2 فرودگاه جدید استانبول 5 خط سریع‌السیر به سمت سلطان احمد، تکسیم، سیرکچی، بیازیت و بشیکتاش برای خدمات ترانسفر فرودگاهی ترکیه برنامه‌ریزی شده‌اند.

بیشتر بخوانیدمعرفی کامل فرودگاه های استانبول

اتوبوس فرودگاه استانبول
Havaist یک سرویس ترانسفر فرودگاهی است که با اتوبوس فاصله بین فرودگاه و نقاط مختلف استانبول را پوشش می دهد.

2.      خدمات ترانسفر تاکسی‌های فرودگاه استانبول

ممکن است خبرهای زیادی در مورد تاکسی‌های محلی شنیده باشید که در فرودگاه‌های استانبول، قیمت‌های بالای غیرمنصفانه را از مشتریان خود درخواست می‌کنند. خیلی طبیعی است که اگر توریست هستید، ممکن است نگران این موقعیت‌ها باشید. برای ورود یا خروج خود از فرودگاه استانبول (IST) می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاه استانبول که ارائه‌دهنده حمل و نقل زمینی قابل اعتماد و بدون دردسر هستند استفاده کنید. در نتیجه بجای استفاده از تاکسی‌های محلی غیر قابل اعتماد از خدمات ترانسفر تاکسی‌های فرودگاه استانبول استفاده کنید تا با انتقال تضمینی در تمام مناطق استانبول جابه‌جا شوید. بزرگ‌ترین مزیت سرویس ترانسفر فرودگاهی این است که دیگر مجبور نیستید مشکلات تاکسی‌های محلی را تجربه کنید.

خدمات ترانسفر تاکسی‌های فرودگاه استانبول با وسیله نقلیه منحصر به فرد شما و گروهتان را به راحتی مستقیماً به هتل، آپارتمان یا اقامتگاه خصوصی خودتان خواهند برد. این سرویس ترانسفر فرودگاهی ترکیه به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته هر زمانی که پرواز شما برای رسیدن یا حرکت برنامه‌ریزی شده باشد مطابق با نیازهای شما در دسترس است.

3.      خدمات ترانسفر خصوصی فرودگاه استانبول

در فرودگاه جدید استانبول می‌توانید اقامت خود را با ترانسفر فرودگاهی خصوصی و ماشین‌های مدیریتی آغاز کنید، این خدمات به وسیله ماشین‌های مدیریتی و لیموزین‌های با راننده ارائه می‌شود. این سرویس ترانسفر فرودگاهی ترکیه برای حمل و نقل بدون دردسر از فرودگاه استانبول و بنادر کروز به هتل‌های استانبول در مرکز استانبول ارائه می‌شود. در ضمن ترانسفر در جهت مخالف، از هتل‌های شهر به فرودگاه‌ها و بنادر کروز نیز در دسترس است. برای استفاده از خدمات ترانسفر با ماشین‌های مدیریتی فرودگاه استانبول نیازی به هدر دادن زمان و تلاش برای جستجوی تاکسی و مذاکره در مورد قیمت نیست، رزرو انتقال از قبل برنامه‌ریزی می‌شود و می‌توانید برای هر زمانی از روز، در هر روز هفته، حمل و نقل خود به فرودگاه استانبول یا ترمینال کشتی کروز را رزرو کنید.

خدمات ترانسفر خصوصی فرودگاهی برای مسافرانی که سفر را پر استرس می‌دانند، یا کسانی که چمدان‌های زیادی دارند و می‌خواهند راحت‌تر از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به مقصد برسند، راحت است. همچنین به ویژه برای مشتریانی که برای تجارت یا پذیرایی از مهمانان و افراد VIP سفر می‌کنند یا مشتریان با نیازهای خاص مانند مسافران معلول یا باردار مناسب است.

ترانسفر VIP فرودگاه استانبول
ترانسفر VIP فرودگاه استانبول با لوکس ترین خودروها به انتقال مسافر از فرودگاه به مقصد و یا از هتل به فرودگاه کمک می کند.

فرودگاه سابیحا گوگچن و ترانسفر فرودگاهی ترکیه

فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن یکی از دو فرودگاه بین‌المللی استانبول است. این فرودگاه در 35 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استانبول در سمت آسیایی واقع شده است و به عنوان قطب خطوط هوایی پگاسوس و خطوط هوایی ترکیه عمل می‌کند. اگر هواپیمای شما به استانبول در فرودگاه سابیها گوکچن (SAW) فرود آمد، نگران حمل و نقل از فرودگاه به مراکز شهر استانبول نباشید. ترانسفر فرودگاهی ترکیه در فرودگاه سابیها گوکچن با سرویس شاتل، اتوبوس، تاکسی فرودگاه و ترانسفر خصوصی به شما خدمات ارائه می‌کند. در این بخش شما را با خدمات ترانسفر فرودگاهی ترکیه در فرودگاه سابیحا گوگچن استانبول بیشتر آشنا می‌کنیم.

1.      خدمات ترانسفر اتوبوس شاتل فرودگاه سابیها گوکچن

راه‌های زیادی برای رفت و آمد به فرودگاه وجود دارد. در هنگام ورود به فرودگاه سابیها گوکچن یکی از راه‌های رسیدن به مقصد استفاده از اتوبوس‌های ترانسفر فرودگاهی ترکیه است، این اتوبوس‌ها که به Havash شناخته می‌شوند در محوطه بیرونی فرودگاه، در سطح پارکینگ باز فرودگاه در سراسر ورودی‌های ترمینال قرار دارند. در واقع تمام وسایل نقلیه عمومی و تاکسی‌ها در مقابل ساختمان ترمینال در سطح ورودی قرار دارند. اتوبوس‌های هاواش مجهز به صندلی‌های جدید، وای‌فای، شارژرهای USB و مانیتور برای پخش فیلم هستند.

2.      خدمات ترانسفر تاکسی فرودگاه سابیها گوکچن

اگر به دنبال ترانسفر از فرودگاه سابیها گوکچن به هتل، استراحتگاه یا ملک اجاره‌ای تعطیلات خود هستید و می‌خواهید از استرس‌های ناشی از استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی ناآشنا، زبان و فرهنگ متفاوت دوری کنید یا فقط به راحتی و آسایش نیاز دارید، ما به شما استفاده از تاکسی‌های فرودگاه سابیها گوکچن را پیشنهاد می‌کنیم. تاکسی‌های ترانسفر فرودگاهی ترکیه یک راه‌حل عالی برای کسانی است که به دنبال ترانسفر از فرودگاه سابیها گوکچن استانبول هستند.

بیشتر بخوانیدمعرفى فرودگاه آنكارا

3.      ترانسفر خصوصی فرودگاه سابیحا گوگچن

ترانسفر خصوصی فرودگاه سابیحا گوگچن یکی از بهترین خدمات ترانسفر این فرودگاه است. می‌توانید اقامت خود را در استانبول بدون استرس با ترانسفر خصوصی از فرودگاه استانبول به هتل‌های این شهر شروع کنید. هنگام فرود در فرودگاه از دردسر جستجوی تاکسی و مذاکره بر سر قیمت خودداری کنید و با خدمات ترانسفر تضمینی فرودگاه سابیحا گوگچن از سفر خود لذت ببرید. ترانسفر خصوصی فرودگاه هم از فرودگاه تا هتل‌های استانبول و هم از هتل‌های استانبول تا فرودگاه در دسترس است. در ترانسفر فرودگاهی ترکیه پس از اینکه از سیستم رزرو ترانسفر خود را رزرو کردید، پس از خروج از فرودگاه، راننده شما را در سالن ورود ملاقات کرده و از شما استقبال خواهد کرد. سپس می‌توانید در راحتی با یک ماشین مدیریتی یا لیموزین با راننده استراحت کنید و به هتل یا فرودگاه بروید. سرویس ترانسفر خصوصی فرودگاه سابیحا گوگچن در هر زمان از روز و در هر روز هفته در دسترس است. این سرویس از بنادر کروز سالیپازاری (Salipazari) وکاراکوی (Karakoy) نیز قابل رزرو و در دسترس است.

بیشتر بخوانیدچقدر ارز می‌توانید از ترکیه خارج کنید؟

سخن پایانی

استانبول نگاهی اجمالی به تاریخ و مدرنیسم به شما می‌دهد. این شهر نه تنها به قاره‌ها می‌پیوندد، بلکه فرهنگ‌ها و مردم مختلف را نیز به هم نزدیک می‌کند. همچنین برای تمدن‌های بسیاری مانند روم، بیزانس و عثمانی، همیشه مرکز سیاست جهانی بوده است. در استانبول می‌توانید از غنای تاریخی فرهنگ لذت ببرید و در شهر که قدمت آن به 7000 سال می‌رسد، پرسه بزنید. در سفر به ترکیه ممکن است یکی از دغدغه‌های شما چگونگی رسیدن به مقصد و هتل باشد، باید بدانید که خدمات ترانسفر فرودگاهی ترکیه سفر را برای گردشگران آسان و بدون استرس می‌کند. در این راهنما شما را با انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی ترکیه در فرودگاه‌های استانبول آشنا کرده‌ایم.

در پایان چنانچه قصد خرید ملک در ترکیه یا دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه را دارید، از شما دعوت می‌شود با مشاوران گروه ام تی سی هوم در تماس باشید.