معرفی کامل محله قاضی عثمان پاشا آنکارا

معرفی کامل محله قاضی عثمان پاشا آنکارا
01.05.17

وقتی صحبت از زندگی در آنکارا می‌شود، ممکن است به کمک کمی نیاز داشته باشید. اگرچه کسانی که در آنکارا زندگی می‌کنند می‌دانند کجا زندگی کنند، بنابراین کسانی که آنکارا را به خوبی نمی‌شناسند نیازی به تحقیق ندارند، اجازه دهید محله قاضی عثمان پاشا آنکارا که یک منطقه آبرومند در قلب آنکارا است را به شما معرفی کنیم. از ویژگی‌های محله قاضی عثمان پاشا آنکارا زیبایی مردمان آن است. نهایت مدارا، احترام و ادب از لحظه ورود به محله احساس می‌شود. برای مردم آنکارا، قاضی عثمان پاشا مناسب‌ترین منطقه پایتخت است. این محله دارای ساختمان‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مانند شهرهای اروپایی است به همین جهت گزینه مناسبی برای خرید ملک در آنکارا است. برای آشنایی بیشتر با محله قاضی عثمان پاشا با ام تی سی هوم همراه شوید.

قاضی عثمان پاشا آنکارا کجاست؟

آنکارا که هر سال با مناطق زندگی خود رشد می‌کند، روز به روز تغییر می‌کند، اما محله قاضی عثمان پاشا (Gaziosmanpaşa) ، منطقه مورد علاقه پایتخت، سال‌هاست که از ارزش آن محافظت می‌کند. با رشد شهر و کاهش فضاهای زندگی با کیفیت در مرکز شهر، جاذبه و امتیاز محله قاضی عثمان پاشا در قلب شهر به همان سرعت افزایش می‌یابد.
محله قاضی عثمان پاشا آنکارا دارای هوای پاک، آرامش و سرسبزی است و هر از گاهی با لونت و نیشانتاشی استانبول مقایسه می‌شود. با این حال، بر خلاف آنها، قاضی عثمان پاشا ترکیه فضای منحصر به فردی دارد. این منطقه علاوه بر اینکه یک منطقه ریشه‌دار است، ساختاری دارد که دائماً خود را تجدید می‌کند و با تغییرات همراه است.
قدم زدن در خیابان‌های قاضی عثمان پاشا لذت زیادی به شما می‌دهد. یکی از این خیابان کوزا نام دارد که هر کسی آن را می‌بیند مجذوب آن می‌شود. به محض اینکه وارد کوزا، منحصر به فردترین خیابان منطقه می‌شوید، محبوب‌ترین مکان‌ها و مردم شاد پذیرای شما هستند. کافی است چند ساعت وقت بگذارید تا شبی بی‌نظیر را در این خیابان تجربه کنید.

بیشتر بخوانیدمحله کیزیلای قلب تپنده‌ی آنکارا

قیمت آپارتمان در قاضی عثمان پاشا آنکارا

شما می‌توانید با خرید خانه، ویلا و آپارتمان در محله قاضی عثمان پاشا آنکارا یک سرمایه‌گذاری مناسب انجام دهید. برای خرید یک واحد آپارتمان کوچک در قاضی عثمان پاشا آنکارا باید حداقل 300 هزار لیر در نظر بگیرید. در جدول زیر قیمت خرید آپارتمان در این محله گردآوری شده است.

  • قیمت هر مترمربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 13,009.43 لیر
  • قیمت هر مترمربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز 9,356.21 لیر

بیشتر بخوانیدمعرفی کامل محله چانکایا در آنکارا

اجاره خانه قاضی عثمان پاشا آنکارا

در ابتدای زندگی در قاضی عثمان پاشا، خرید ملک هزینه بالایی برای برخی از مهاجران خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است جهت کاهش هزینه‌ها اقدام به اجاره ملک نمایید. در جدول زیر قیمت اجاره آپارتمان برای زندگی در قاضی عثمان پاشا آنکارا گردآوری شده است.

  • آپارتمان (1 خواب) در مرکز شهر 3,752.00 لیر
  • آپارتمان (1 خواب) خارج از مرکز 2,338.45 لیر
  • آپارتمان (3 خواب) در مرکز شهر 6,281.25 لیر
  • آپارتمان (3 خواب) خارج از مرکز 4,083.33 لیر
خانه‌های مدرن در قاضی پاشا
محله قاضی پاشای آنکارا با خانه‌های مدرن یادآور زندگی در شهرهای اروپایی است.

مراکز خرید قاضی عثمان پاشا آنکارا

از بوتیک‌های لوکس، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ گرفته تا فروشندگان خیابانی و بازارهای هفتگی، آنکارا گزینه‌های زیادی را برای افراد معتاد به خرید در اختیار خریداران قرار می‌دهد، به این معنی که هر انتخابی که داشته باشید در این شهر زیبا خواهید یافت. اگر قصد سفر به پایتخت ترکیه را دارید، به مراکز خرید محله قاضی عثمان پاشا آنکارا سری بزنید.

مرکز خرید کاروم

مرکز خرید کاروم (KARUM ALIŞVERİŞ MERKEZİ) به عنوان یکی از اولین مراکز تجاری و خرید در ترکیه شناخته شده است. کاروم که به دلیل ساختار معماری و چشم‌اندازش مورد توجه است، با معماری زیبا در منطقه کاواکلیدره (Kavaklıdere) واقع شده است.

آنکا مال

در آنکا مال آنکارا (ANKAmall Ankara) که دومین مرکز خرید بزرگ ترکیه است، می‌توانید از میان گروهی از برندهای معروف در آنکارا خرید کنید، در این مرکز خرید نام‌های بزرگی مانند تامی هیلفیگر، زارا و مانگو و همچنین فروشگاه‌های ترکیه را خواهید دید. همچنین سینما، کافه و رستوران در محل وجود دارد تا پس از خرید به آرامش برسید.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید آنکارا

مراکز تفریحی قاضی عثمان پاشا آنکارا

اگر چه آنکارا در مقابل استانبول مراکز تفریحی زیادی ندارد، اما آنکارا که پایتخت ترکیه است نیز زیبایی‌های زیادی دارد و گزینه‌های تفریحی متنوعی از جمله پارک‌های خانوادگی، جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی دارد.

آنیت کبیر

آنیت کبیر (Anıtkabir) مقبره مصطفی کمال آتاتورک، اولین رئیس‌جمهور ترکیه و پیش‌گام اصلاحات است. این بنا در آنیتپه (Anıttepe) که قبلاً به عنوان رصدخانه شناخته می‌شد، واقع شده است. بر اساس تصمیم و خواست مشترک مردم ترکیه ساخته شد. پس از 9 سال ساخت و ساز در سال 1953 تکمیل شد.

آتاکوله

آتاکوله (Atakule) برجی است که با مراکز خرید و رستوران‌هایش در طول سال میزبان هزاران نفر از مردم داخلی و خارجی است. این برج با طول 125 متر دارای طراحی سیستم چرخشی است و با منطق برج گردان خود، نمای 360 درجه را از یک نقطه ثابت ارائه می‌دهد.

دریاچه ایمیر

دریاچه ایمیر (Eymir Gölü) برای پیک نیک، ماهیگیری و فعالیت‌های قایقرانی بسیار مناسب است. این دریاچه در قلمرو متیو (METU) واقع شده است. بر اساس یادداشت‌های سیده کندمیر که در سال 1932 توسط فرمانداری آنکارا منتشر شد، این نام از نام یکی از قبیله‌های ترکمن به نام «ایمور» گرفته شده است.

مسجد کوجاتپه

مسجد کوجاتپه (Kocatepe Camii) بزرگ‌ترین مسجد آنکارا، با مناره‌های برافراشته و ردیف‌های گنبدی‌اش، جذابیت خاصی دارد. این مسجد به نمادی در خط افق شهر تبدیل شده است که از اکثر نقاط شهر در یک روز صاف قابل مشاهده است. مسجد کوجاتپه در مرکز آنکارا، درست در جنوب شرقی میدان معروف شهر، میدان کیزیلای قرار دارد.

موزه تمدن‌های آناتولی

موزه تمدن‌های آناتولی (Anatolian Civilizations Museum) خانه صدها هزار آیتم جذاب از گذشته این منطقه است. در مورد هر جنبه‌ای از تاریخ بشر در آناتولی از عصر پارینه سنگی تا ورود جدیدتر یونانیان و رومی‌ها در این موزه خواهید آموخت. آثار این موزه در دو ساختمان که به دوران حکومت عثمانی بازمی‌گردد، پراکنده شده است.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی آنکارا

هتل‌های منطقه قاضی عثمان پاشا آنکارا

  • هتل بوتیک توئینز (Twins Boutique Hotel)
  • هتل ای ان ان هاووس (Inn House Loft Spa)
  • هتل آدن لایف (Aden Life)
  • هتل هیلتون آنکارا (Ankara Hilton)
  • هتل شرایتون آنکارا و مرکز همایش (Sheraton Ankara Hotel & Convention Center)

هزینه زندگی در قاضی عثمان پاشا آنکارا

هزینه زندگی در محله قاضی عثمان پاشا آنکارا بخش غیر قابل چشم‌پوشی زندگی در این منطقه است، اطلاع از هزینه‌ها شما را در مدیریت زندگی موفق‌تر خواهد کرد. به طور کلی هزینه‌ها در آنکارا برای یک خانواده چهارنفره در طول یک ماه بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره خانه 1.463 دلار (12.342 لیر) است.

مدارس و دانشگاه‌های قاضی عثمان پاشا آنکارا

محله قاضی عثمان پاشا آنکارا دارای مؤسسات آموزشی بسیاری از جمله مدارس، مؤسسات و دانشگاه‌ها است و روند آموزشی شامل مراحل (مهدکودک، ابتدایی و مقدماتی) است که به مدارس دولتی و خصوصی از جمله مدرسه متوسطه قاضی عثمان پاشا تقسیم می‌شود. در ادامه دانشگاه قاضی عثمان پاشا و دانشگاه آنکارا که دو دانشگاه مطرح این منطقه هستند را معرفی خواهیم کرد.

دانشگاه قاضی پاشا
ورودی دانشگاه قاضی پاشا
  • دانشگاه قاضی (Gazi University) یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور ترکیه است که در سال 1926 در شهر آنکارا تأسیس شد. از دانشکده‌های مهم آن می‌توان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، اقتصاد، حقوق و مهندسی را نام برد. شهریه دانشگاه قاضی عثمان پاشا در حدود 5 تا 30 هزار لیر است.
  • دانشگاه آنکارا (Ankara University) در سال 1946 تأسیس شد. این دانشگاه 40 برنامه فنی و حرفه‌ای، 120 برنامه کارشناسی و 110 برنامه تحصیلات تکمیلی را ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

آنکارا که پایتخت ترکیه زیبایی‌های، جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی زیادی دارد. محله قاضی عثمان پاشا آنکارا منطقه‌ای خرده فروشی با انواع کافه‌ها و رستوران‌های شیک، همراه با شیرینی فروشی‌ها، جواهر فروشی‌ها و بوتیک‌های طراحان در شهر است. اگر به دنبال راهی برای لذت بردن از خریدهای مجلل هستید، از این محله دیدن کنید.