خرید ارزان و باکیفیت در اسکیجی بازار ترکیه

خرید ارزان و باکیفیت در اسکیجی بازار ترکیه
01.02.15

سنت ایجاد بازار در ترکیه به دوران امپراتوری عثمانی برمی‌گردد. هر هفته بیش از 200 بازار در مرکز شهر استانبول راه‌اندازی می‌شود. بازارهای استانبول بیشتر میوه و سبزیجات عرضه می‌کنند. بازارهایی مانند اسکیجی بازار ترکیه تمایل دارند بر روی منسوجات تمرکز کنند، بنابراین جای تعجب نیست که افراد مشهور و چهره‌های عالی جامعه بدون اینکه اصلاً خجالتی به نظر برسند در این بازارها دیده می‌شوند. بازدید از بازارها و اسکیجی بازار استانبول یکی از بهترین سرگرمی‌ها در استانبول است! اگر قصد دارید برای خانه جدید خود در استانبول اقلامی بخرید، یا تصمیم به خرید سوغاتی دارید به شما توصیه می‌کنیم به اسکیجی بازار ترکیه بروید، جایی که مغازه‌های زیادی وجود دارد. در این مقاله ام تی سی هوم به معرفی یکی از ارزان‌ترین بازارهای ترکیه یعنی اسکیجی بازار می‌پردازیم و شما را با شعبات، ساعات کاری، محصولات و نحوه رفتن به آن‌ها آشنا می‌کنیم.

اسکیجی بازار ترکیه چیست؟

اسکیجی بازار ترکیه (Eskidji bazaar) که در سال 2004 در بدنه گروه اسکیجی تأسیس شد، یک بازار زنجیره‌ای است که فرهنگ بازار را فراتر از منطق مرکز خرید مرسوم پذیرفته است. صدها تولیدکننده، عمده‌فروش و فروشنده می‌توانند زیر یک سقف با هزینه‌های کم خرده‌فروشی انجام دهند و یک بازار و یک عادت کاملاً جدید در خرید خانگی ایجاد کنند. بازار اسکیجی تنها آدرسی است که ارزانی و کیفیت در آن جمع می‌شود.

شرکت اسکیجی می‌خواهد تا با مفهوم منحصر به فرد خود در تجارت ترکیه نمونه‌ای ایجاد کند و با رویکرد خدمات منحصر به فرد خود آن را در تمام نقاط ترکیه گسترش دهد. در تلاش است برای هر بودجه با تعدیل قیمت‌های کالاهای مورد نیاز یک خانه، برای حفظ سودآوری تولیدکنندگان و خرده فروشان خود و در عین حال اجرای همه این‌ها راه‌حل‌های مناسبی را ارائه کند. شرکت اسکیجی بازار ترکیه برای دائمی کردن این مفهوم با ایجاد یک مفهوم خرید خانگی که با گرد هم آوردن مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، در هزینه و زمان صرفه جویی می‌کند. برای ارائه خدمات جامع تمام نیازهای خانه را در زیر یک سقف با طیف گسترده‌ای از قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

شعبه استانبول اسکیجی بازار ترکیه
اسکیجی بازار ترکیه با بیش از 6 فروشگاه مختلف در سراسر ترکیه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

شعبات اسکیجی بازار ترکیه

بازارهای اسکیجی ترکیه با مجموع بیش از 200000 مترمربع فضای نمایشی در 6 مکان مختلف در استانبول (Istanbul)، ینیبوسنا (Yenibosn)، هارامیدره (Haramidere)، پندیک (Pendik)، آوجیلار (Avcılar)، آنکارا (Ankara)و غازی عینتاب (Gaziantep) در سراسر ترکیه در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

دفتر مرکزی این شرکت اسکیجی در شهیتکامل (Şehitkamil) یک منطقه مسکونی در استان غازی عینتاب واقع شده است. در بازار اسکیجی 1000 تا 5000 کارمند مشغول به کار هستند و درآمد بازار اسکیجی 100 تا 999 میلیون دلار است.

اجناس اسکیجی بازار دست دوم هستند؟

خیر، محصولات دست دوم در بازار اسکیجی به فروش نمی‌رسد. تمامی محصولاتی که در بازارهای اسکیجی به فروش می‌رسند، محصولات جدید هستند. بسیاری از مردم هنوز فکر می‌کنند که محصولات دست دوم در این‌جا فروخته می‌شود اما در واقع اجناس نو هستند و خرید بسیاری از محصولات بسیار کمتر از قیمت بازار در این فروشگاه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازار دست دوم استانبول برای خرید ارزان

در اسکیجی بازار ترکیه چه کالاهایی می‌توان خرید؟

اسکیجی بازار ترکیه همه نیازهای یک خانه یا محل کار شما را پوشش می‌دهد. در این بازار شما می‌توانید وسایل مورد نیاز برای تجهیز خانه یا دفتر کار خود در استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه را پیدا کنید. اسکیجی بازار ترکیه از دسته بازارهایی است که صدها غرفه مستقل دارد. در هر یک از شعبات این بازار حدود 150 تا 200 مغازه وجود دارد. مانند یک مرکز خرید دکوراسیون خانه است که در آن فروشگاه‌های زیادی در کنار هم هستند. در بازار اسکیجی تمامی نیازهای منزل شما از مبلمان گرفته تا کالاهای خرده ریز به فروش می‌رسد. کالاهایی مانند یخچال، ماشین لباس‌شویی، تجهیزات تهویه، تلویزیون LED، ماشین ظرف‌شویی در بخش‌هایی دیگر مبلمان، تختخواب، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی، تجهیزات خودرو و نساجی در اسکیجی بازار ترکیه به فروش می‌رسند. در واقع، هر کالا یا محصولی که با پول خرید و فروش می‌شود، در این بازارها یافت می‌شود. بسته به توافق شما با غرفه‌ای که از آن خرید می‌کنید، گزینه‌های خرید اقساطی نیز در بازارهای اسکیجی وجود است.

اسکیجی بازار استانبول
اسکیجی بازار ترکیه همه نیازهای یک خانه یا محل کار شما را پوشش می‌دهد.

ساعت کاری اسکیجی بازار ترکیه

اسکیجی بازار ترکیه با بیش از 6 فروشگاه مختلف در سراسر ترکیه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. ساعات کاری این شرکت که دارای فروشگاه‌های خیابانی و مراکز خرید است ممکن است تغییر کند. ساعت کاری بازارهای اسکیجی ترکیه به شرح زیر است:

  • فروشگاه‌های مال: فروشگاه‌های این مرکز خرید از ساعت 10:00 صبح باز می‌شوند و در ساعت 22:00 شب بسته می‌شوند.
  • فروشگاه‌های خیابانی: فروشگاه‌های خیابانی در ساعت 10:00 صبح باز می‌شوند و در ساعت 21:00 عصر بسته می‌شوند.
  • این شرکت در روزهای تعطیل رسمی و یکشنبه‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

چگونه به اسکیجی بازار ترکیه برویم؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم شرکت اسکیجی در 6 مکان مختلف در استانبول (Istanbul)، ینیبوسنا (Yenibosn)، هارامیدره (Haramidere)، پندیک (Pendik)، آوجیلار (Avcılar)، آنکارا (Ankara)و غازی عینتاب (Gaziantep) شعبه دائمی دایر کرده است. در ادامه نحوه دسترسی به دو شعبه نزدیک به میدان تکسیم را برای شما شرح می‌دهیم.

برای رسیدن به شعبه استانبول اسکیجی بازار ترکیه می‌توانید از ایستگاه مترو ینیبسنا (Yenibosna) خط 1 مترو استانبول (همان خط 1 که به فرودگاه آتاتورک می‌رود) به بازار بروید. در بیرون ایستگاه مترو، یک ون رایگان وجود دارد که هر یک ساعت بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر کار می‌کند، شما را به صورت رایگان به اسکیجی بازار می‌رساند.

برای رسیدن به شعبه اسنیورت اسکیجی بازار ترکیه از میدان تکسیم سوار خط اتوبوس 145 تی شوید و در ایستگاه سیتلار پیاده شوید. شعبه هارامیدره اسکیجی بازار نیز واقع در منطقه اسنیورت استانبول است.

بیشتر بخوانید: بازارهای هفتگی استانبول شبیه بازارهای رشت است؟

سخن پایانی

بازار اسکیجی، یکی از شرکت‌های معروف ترکیه است. صنعتی که بازار اسکیجی در آن فعالیت می‌کند فروشگاه بزرگ است. اگر برای تعمیر یا مونتاژ خانه جدید خود نیاز به خرید چیزی دارید، بدون شک اسکیجی بازار ترکیه تقریباً بهشت ​​است. در این بازار طیف گسترده‌ای از لوازم ضروری خانه را خواهید یافت. در این بازار اقلام بسیار متنوعی از تخت، صندلی، مبلمان، لوازم الکترونیکی و دکوراسیون ارائه می‌شود. اسکیجی بازار بیش از 6 فروشگاه مختلف در سراسر ترکیه دایر کرده است. توصیه می‌کنیم در سفر به ترکیه از یکی از شعبات اسکیجی بازار ترکیه بازدید کنید.