با جدیدترین سریال‌های ترکی آشنا شوید

با جدیدترین سریال‌های ترکی آشنا شوید
00.03.30

بازار فیلم‌ها و سریال‌های ترکی با ژانرهای متفاوت نظیر درام، کمدی و خانوادگی همچنان در ایران داغ است، به گونه‌ای که برخی از آن‌ها حتی بارها بازپخش شده‌اند و هنوز هم بیننده دارند. به جرات می‌توان گفت که شروع این محبوبیت از سریال‌های تقریبا قدیمی نظیر عشق ممنوع، فاطما گل و کوزی گونی که چند سال قبل پخش شد‌ه‌اند، نشات می‌گیرد. اگر شما نیز جزو ببینده‌های سریال‌های ترکی هستید، در این مقاله از ام تی سی هوم با ما همراه باشید تا جدیدترین سریال‌های پرطرفدار در حال پخش را به شما معرفی کنیم.

معرفی جدیدترین سریال‌های ترکی در حال پخش

1. دختر پشت پنجره

سریال دختر پشت پنجره با ژانر درام یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی است که هر پنج شنبه ساعت 21:30 به وقت ترکیه از کانال D پخش می‌شود. داستان این سریال به نویسندگی گلسرن بودایجی اوغلو از رمان معروف دختر پشت پنجره برگرفته شده است. از بازیگران مطرح این سریال می‌توان به بورجو بیرجیک و فیاض شریف اوغلو اشاره کرد که به ترتیب نقش‌های نالان و سِدات را به تصویر می‌کشند.

سریال دختر پشت پنجره

خلاصه داستان

سریال دختر پشت پنجره روایت زندگی دختری زیبا و جوان به نام نالان است که به عنوان تنها فرزند خانواده در شرایطی بسیار ایده‌آل بزرگ شده است. نالان دختری محبوب و موجه است که توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند و اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد. او پس از فارغ‌التحصیلی به عنوان طراح داخلی در یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای ترکیه مشغول به کار می‌شود و در آن‌جا با وارث هتل یعنی سدات کوروغلو نامزد می‌کند. اما نالان و سدات هر دو رازهای بسیاری در زندگی داشته‌اند که از یکدیگر پنهان کرده‌اند و گمان می‌کنند که در آینده درگیر این رازهای پنهان نخواهند شد، اما این رازها منجر به اتفاقات عجیبی می‌شود که زندگی آن‌ها را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

2. روزگارانی در چوکوروا

روزگارانی در چوکوروا یک مجموعه تلویزیونی عاشقانه و درام است که انتشار اولیه آن در سپتامبر 2018 بود و پخش آن هم‌اکنون نیز از شبکه آی تی وی ادامه دارد. این سریال تاکنون در سه فصل به کارگردانی مورات سراچ اغلو و نویسندگی یلدیز تونچ، سو ارسوز و درم چیرای ساخته شده است. مورات اونالمیش، هلال آلتینبیلک، اغور گونش، وحیده پرچین و کرم آلیشیک از بازیگران اصلی این مجموعه هستند که به ترتیب نقش‌های دمیر یامان، زلیخا یامان، ییلماز آکایا، هولیا یامان (خانم بزرگ) و علی رحمت تکین (فکلی) را برعهده دارند.

سریال روزگارانی در چوکوروا

خلاصه داستان

در دهه 70 میلادی، دو جوان فقیر به اسم زلیخا و ییلماز عاشق یکدیگر هستند که زندگی خود را با خیاطی و کار در مکانیکی سپری می‌کنند. در این بین برادر ناتنی زلیخا در قمار بر سر خواهرش شرط‌بندی می‌کند که ییماز مجبور به کشتن آن مرد می‌شود. پس از این اتفاق ییلماز و زلیخا از استانبول به آدانا (چوکوروا) فرار می‌کنند و در مزرعه دمیر یامان به عنوان خواهر و برادر مشغول به کار می‌شوند. اما پس از مدتی پلیس‌ها ییلماز را دستگیر می‌کنند و حکم اعدام او صادر می‌شود. دمیر یامان (خان چوکوروا) نیز عاشق زلیخا می‌شود. دمیر پس از این اتفاق به دیدن ییلماز در زندان می‌رود و ییلماز به او می‌گوید که آن‌ها خواهر و برادر نیستند و یکدیگر را دوست دارند، اما با این وجود دمیر باز هم زلیخا را مجبور به ازدواج با خود می‌کند. سپس ییلماز از زندان آزاد می‌شود و به دلیل این اتفاق با دمیر دشمن خونی می‌شود و…

 

خرید خانه در ترکیه با ام تی سی هوم

3. تو درم را بزن

تو درم را بزن با ژانر کمدی و رمانتیک نیز یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی ترکیه است که قسمت اول آن در ژوئیه 2020 به نویسندگی عایشه اونر و کارگردانی آلتان دونمز منتشر شد و پخش آن هم‌اکنون نیز از شبکه فاکس تی وی ادامه دارد. کرم بورسین و هانده ارچل از بازیگران اصلی این سریال هستند که به ترتیب در نقش سرکان بولات و ادا ییلدیز هنرنمایی می‌کنند.

سریال تو درم را بزن

خلاصه داستان

ادا دختری زیبا و پرتلاش به دنبال بورسیه تحصیلی است که در این مسیر با سرکان بولات که بورس تحصیلی خود را رها کرده آشنا می‌شود. سرکان بولات نیز به دلیل مشکلات شخصی به دنبال کسی است تا به مدت دو ماه نقش نامزد او را بازی کند. از این رو سرکان بولات به ادا پیشنهاد می‌دهد که اگر بتواند دو ماه در نقش نامزدش در بین مردم حاضر شود، بورسش را به صورت کاملا رایگان به ادا می‌دهد. اگر چه ادا و سرکان در ابتدا از هم متنفر هستند اما به مرور زمان ضمن نقش بازی کردن، رابطه‌ای چالش‌ برانگیز و پرهیجان را با هم تجربه می‌کنند که باعث می‌شود تمامی برنامه‌ریزی‌ها و قراردادها را به فراموشی بسپارند.

4. بی‌صداقت

از دیگر مجموعه‌های جدید تلویزیونی ترکیه می‌توان به سریال بی‌صداقت در ژانر درام و روانشناختی اشاره کرد که اولین قسمت آن در اکتبر 2020 منتشر شد. نقش‌های اصلی این سریال را جانسو دره (آسیه)، جانر جیندوروک (ولکان) و ملیس اقتباس (درین) برعهده دارند.

سریال بی صداقت

خلاصه داستان

داستان سریال در مورد ولکان و همسرش آسیه است که به همراه پسرشان زندگی پر از آرامش و شادی را تجربه می‌کنند. اما این زندگی آرام تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که آسیه متوجه خیانت همسرش با دختری به نام درین می‌شود و طلاق می‌گیرند. پس از طلاق، درین و ولکان با هم ازدواج می‌کنند، اما ولکان متوجه می‌شود که هنوز هم همانند قبل عاشق آسیه است و…

5. سیب ممنوعه

سیب ممنوعه یک سریال کمدی، درام و عاشقانه است که اولین قسمت آن در مارس 2018 از شبکه فاکس تی وی منتشر شد و پخش آن هم‌اکنون نیز ادامه دارد. در حال حاضر شوال سام (اندر چلبی)، ادا اجه (ییلدیز ییلماز/ کویوجو)، اردال اوزیاغجیلار (حسنعلی کویوجو) و برک اوکتای (چاتای کویوجو) نقش‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده دارند. البته ناگفته نماند که بازیگران مطرح دیگری نظیر نسرین جوادزاده، طلعت بولوت، سودا ارگینجی، انور تونا و گوکان آلکان نیز در این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند که دیگر نقش آن‌ها پایان یافته است.

سریال سیب ممنوعه

خلاصه داستان

ییلدیز و زینب دو خواهر هستند که بسیار به هم وابسته‌اند، اما آرزوهای‌شان کاملا با هم متفاوت است و همین امر سبب می‌شود تا دو خواهر مسیرهای متفاوتی را برای زندگی خود در پیش گیرند. در این بین شاهزاده‌ی اشراف یعنی اندر آرگون نیز تلاش می‌کند تا بدون از دست دادن ثروت همسرش از او طلاق بگیرد و به همین دلیل با استفاده از ییلدیز می‌خواهد تا همسرش هالیت آرگون را در دام خیانت بیندازد. اما ییلدیز تمامی اتفاقات را با صداقت کامل برای هالیت تعریف می‌کند و خودش با او وارد رابطه می‌شود و…

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از ام تی سی هوم به معرفی جدیدترین سریال‌های ترکی در حال پخش پرداختیم. اگر به خواندن مطالب سینمای ترکیه علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب معرفی محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای و معروف‌ترین بازیگران ترکیه را می‌شناسید؟ را هم بخوانید.