با تاكسى اينترنتى در استانبول آشنا شوید

با تاكسى اينترنتى در استانبول آشنا شوید
98.12.29

استانبول شهر بزرگى است. يكى از مهمترين اركان مسافرت به اين شهر جابه جايى و تردد داخل شهر است. هرچند اين شهر از لحاظ وسايل نقليه عمومى مانند اتوبوس، تراموا، مترو، متروبوس و غيره اشباع است ولى گاها شما به دلايل مختلف و يا پيمودن مسيرهاى مختلف نياز به تاكسى داريد. وقتى جايى را نميشناسيد و يا دسترسى به جاده اصلى نداريد و نياز به تاكسى داريد يك اپليكيشن به داد شما ميرسد! اپليكيشن “بى تاكسى”. اين برنامه قابل نصب بر روى سيستم هاى اندرويد و ios را داشته و با شماره تلفن فعال ميشود. اين اپليكيشن مزيتهاى زيادى دارد كه در ادامه مطلب به آنها ميپردازيم؛

مديريت زمان: هنگامى كه شما به كرايه تاكسى از طريق اين اپليكيشن ميپردازيد، در نقشه موجود؛ جايى كه شما هستيد،تاكسى هاى خالى اطراف شما، و اينكه تاكسى مربوط در چه مدت زمانى به شما ميرسد و مسير شما چقدر طول ميكشد براى شما مشخص ميشود.

گزينه هاى متفاوت براى پرداخت كرايه: شما ميتوانيد هزينه تاكسى هايى مه از اين طريق اجاره ميشود را به دو صورت نقد و يا كارت اعتبارى پرداخت كنيد.

تخفيف و خدمات ويژه: شما با گرفتن كد اشتراك از طريق ثبت نام در اين برنامه ميتوانيد از خدمات ويژه اين اپليكيشن از جمله تخفيف ويژه و خدمات مخصوص شما برخوردار شويد.

اعتماد و امنيت مشترى: شما از طريق اين برنامه ميتوانيد قبل از آمدن تاكسى مشخصاتى مانند مدل، رنگ و پلاك خودرو، مشخصات كامل راننده تاكسى، امتيازاتى كه مسافران قبل شما به راننده داده اند را ببينيد.