بررسی کامل سریال نام من فرح است

بررسی کامل سریال نام من فرح است
02.04.05

 

 

پس از مدت‌ها، تلویزیون فاکس ترکیه با سریالی جذاب دیگری به نام سریال نام من فرح است بر سر زبان‌ها افتاد. سریال نام من فرح است یک سریال اکشن، درام و پر از هیجان است که از شبکه فاکس تی وی نمایش داده می‌شود. سریال نام من فرح است که با بازیگران و داستان قوی خود به روی پرده آمد، با اولین قسمتش مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفت. فرح که پس از اطلاع از باردار بودنش در هنگام فرار از ایران به فرانسه مجبور شد در استانبول بماند، ناخواسته شاهد یک قتل است و زندگی آنها با طاهر که با او آشنا شده تلاقی می‌کند. در این مقاله به بررسی سریال نام من فرح است پرداخته‌ایم، برای آشنایی با داستان و بازیگران این سریال با ما همراه باشید.

خلاصه سریال نام من فرح است

داستان سریال نام من فرح است درباره یک زن ایرانی به نام فرح است. فرح (دمت اوزدمیر) یک زن 28 ساله ایرانی است که با پسر 6 ساله‌اش زندگی مشترک دارد. او 6 سال است که به طور غیرقانونی در استانبول زندگی می‌کند. فرح هنگام فرار از ایران به فرانسه، پس از پی بردن به بارداری خود در استانبول می‌ماند و به عنوان یک فراری در استانبول زندگی می‌کند. او با وجود اینکه دارای مدرک دانشکده پزشکی از دانشگاه ایرانیان است، نمی‌تواند شغل خود را انجام دهد و به عنوان نظافتچی در استانبول کار می‌کند و برای حمایت از پسرش دست به هر کاری می‌زند.

در ادامه داستان سریال نام من فرح است مشخص می‌شود که کریمسه پسر فرح از بدو تولد دچار یک بیماری نادر است. او از مشکل ضعف سیستم ایمنی رنج می‌برد و باید در یک محیط استریل زندگی کند. فرح تمام تلاش خود را می‌کند تا به درستی از پسرش مراقبت کند و اطمینان حاصل کند که پسرش سلامت خود را بازیابد و مانند سایر کودکان زندگی عادی داشته باشد. او برای درمان مناسب پسرش و همچنین پس‌انداز کردن پول برای رفتن به فرانسه بسیار تلاش می‌کند.

زندگی دشوار فرح در سریال نام من فرح است یک شبه زیر و رو می‌شود. او به محل کار خود می‌رود و طبق معمول شروع به تمیز کردن می‌کند. با این حال، او شاهد یک قتل در آنجا می‌شود و با وجود اینکه سعی می‌کند از دست مافیا پنهان شود، شناخته می‌شود. فرح سعی می‌کند افراد مافیا را متقاعد کند که در مورد این قتل به کسی چیزی نخواهد گفت. یکی از اعضای مافیا به نام طاهر (انگین آکیورک) به فرح به بهای جانش اجازه می‌دهد صحنه جنایت را بدون هیچ ردی تمیز کند. با این حال، او پس از آن قصد دارد او را بکشد.

طاهر یکی از اعضای مافیا در سریال نام من فرح است که بسیار بی‌باک و بی‌رحم است. او بدون هیچ ترسی کار خود را انجام می‌دهد و سعی می‌کند از تجارت زیرزمینی خود محافظت کند. مردی که مرتکب قتل شده است پسر یک رهبر مافیا علی گالیپ آکینجی (مصطفی آوکیران) است. بنابراین طاهر قصد دارد با کشتن شاهد عینی از او محافظت کند.

در ادامه داستان سریال نام من فرح است فرح موفق می‌شود از دست طاهر فرار کند. با این حال طاهر روز بعد به راحتی خانه‌اش را پیدا می‌کند. طاهر برای اولین بار در زندگی خود در موقعیتی چالش برانگیز قرار می‌گیرد که باید سرنوشت یک زن و یک کودک بی‌گناه را رقم بزند. او فرح را تنها می‌گذارد به شرطی که او سکوت کند و این پرونده قتل را فراموش کند.

داستان سریال نام من فرح است زمانی پیچیده‌تر می‌شود که مشخص می‌شود فردی که توسط کان آکینجی (اوکتای کوبوک) به قتل رسیده است، یک پلیس مبدل است. یک کمیسر موفق رئیس پلیس مهمت (فیرات تانیس) در یافتن مقصران این پرونده قتل وسواس پیدا می‌کند. فرح در شرایط بسیار سختی قرار می‌گیرد. او یا ساکت خواهد ماند و از جان خود محافظت می‌کند یا برای برقراری عدالت با پلیس صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانیدکدام بازیگران ترک در فیلم و سریال‌های ایرانی بازی کردند؟

خلاصه سریال اسم من فرح است.
در سریال اسم من فرح است، دمت نقش فرح یک زن ایرانی را بازی می‌کند که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود.

تاریخ انتشار سریال نام من فرح است

اولین قسمت از سریال نام من فرح است به طور رسمی در تاریخ 1 مارس 2023 از کانال تلویزیون فاکس منتشر شد. پروژه جدید شبکه تلویزیونی فاکس در شب‌های چهارشنبه از شبکه فاکس تی وی ترکیه پخش می‌شود و یکی از بهترین پروژه‌های آغازین این فصل این کانال است.

بازیگران اصلی سریال نام من فرح است

سریال نام من فرح است که اقتباسی از نمایش اسپانیایی «La chica que limpia» یا «بانوی تمیزکننده» است، دارای بازیگران قدرتمندی است. در ادامه به معرفی شخصیت‌های اصلی سریال نام من فرح است می‌پردازیم.

انگین آکیورک در نقش طاهر لکسیز

انگین آکیورک یک هنرپیشه عالی ترک است که اخیراً در مجموعه‌ای از دیزنی به نام «کاچیس» یا «فرار کن» دیده شده است. او در سریال نام من فرح است به یک گروه مافیایی قدرتمند در استانبول تعلق دارد. او وظیفه کشتن خانم نظافتچی همان فرح را بر عهده گرفت، اما بیماری کریمسه پسر فرح او را مجبور به تغییر نظر می‌کند. او سعی می‌کند برای بهبود وضعیت پزشکی پسر فرح یک اهدا کننده پیدا کند.

دمت اوزدمیر در نقش فرح ارسادی

دمت اوزدمیر بازیگر نقش فرح در سریال نام من فرح است، با بازی خود نمره کامل تماشاگران را گرفت. این هنرپیشه موفق که از ماه‌ها قبل آماده شدن برای نقش خود را آغاز کرده بود، برای جلوگیری از مشکلات در صحنه‌هایی که فارسی صحبت می‌کرد، آموزش زبان فارسی را گذراند.

دمت اوزدمیر بازیگر زیبای ترکیه‌ای با مهارت‌های بازیگری عالی است. او نه تنها به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی شهرت دارد، بلکه در مورد فیلم‌های ترکی نیز فوق‌العاده است. با این حال، در سریال نام من فرح است، دمت نقش نظافتچی را بازی می‌کند که متعلق به ایران است.

دریا پینار در نقش گونول

دریا پینار با ظاهر زیبا یکی از جوان‌ترین هنرمندانی است که در سریال نام من فرح است بازی می‌کند. طرفداران دریا فرصتی برای دیدن این دختر زیبا به عنوان گونول در سریال نام من فرح است دارند. او به عنوان پرستار بچه برای کریمسه پسر فرح کار می‌کند.

راستین پاکنهاد در نقش کریمسه

راستین پاکنهاد جوان‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین قسمت سریال نام من فرح است. این پسر کوچک نقش کریمسه پسر فرح را بازی می‌کند. راستین ایرانی است، اما در ترکیه متولد شده است. پدرش که اصالتاً ایرانی است و سال‌ها پیش در ترکیه ساکن شده، هم کارگردان و نویسنده است.

اوکتای چوبوک در نقش کان آکینجی

اوکتای چوبوک یک ستاره نوظهور ترکیه‌ای است. کان در مقایسه با آخرین نقش‌های اوکتای چوبوک شخصیت متفاوتی است. این شخصیت در وضعیت ذهنی ضعیفی قرار دارد اما در مقابل دیگران وانمود می‌کند که یک مرد قوی است. می‌توانید او را در نقش پسر ورا آکینجی و علی گالیپ آکینجی در سریال نام من فرح است ببینید.

ژانر سریال اسم من فرح است
سریال ترکی اسم من فرح است ژانر اکشن، درام و جنگی دارد.

فیرات تانیس در نقش مهمت کوسانر

فیرات تانیس در این درام جدید در تلویزیون فاکس، شخصیت مهمت کوسانر را به تصویر می‌کشد. او اساساً یک ناظر پلیس است که در تلاش برای حل معمای پرونده قتلی است که فرح شاهد آن بوده است. به عنوان یک پلیس صادق، مهمت سخت تلاش می‌کند تا حقیقت را فاش کند و عاملان قتل را مجازات کند.

سنان کارا در نقش ورا آکینجی

سنان کارا بازیگر جذاب ترکیه‌ای است که در نقش ورا آکینجی در سریال نام من فرح است دیده می‌شود. او مادر کان آکینجی و همسر علی گالیپ آکینجی است. متأسفانه او از فعالیت‌های جنایت‌کارانه شوهرش آگاه است و برای محافظت از پسرش کان از دنیای سیاه همسرش تلاش زیادی می‌کند.

علی سورملی در نقش اورهان کوسانر

علی سورملی بازیگر اسطوره‌ای ترکیه‌ای است که در چندین فیلم سینمایی و سریال بازی کرده است. می‌توانید او را در شخصیت اورهان کوسانر در سریال نام من فرح است تماشا کنید. او در شهربانی خدمت کرده است و به عنوان فردی شریف شناخته می‌شود. علاوه بر این، او پدر سرپرست فیرات تانیس و گونول است.

مصطفی آوکیران در نقش علی گالیپ آکینجی

زمان صحبت در مورد قدرتمندترین مرد است یا می‌توانید او را رئیس مافیا بنامید. بله، این علی گالیپ آکینجی است که پشت این قتل است. او دنیای تاریکی را اداره می‌کند و فعالیت‌های جنایت‌کارانه‌اش تأثیر بدی بر خانواده‌اش، به ویژه پسرش می‌گذارد.

طاهر در سریال نام من فرح است.
طاهر یکی از اعضای مافیا در سریال نام من فرح است مامور کشتن فرح می شود.

اگر علاقه‌مند به سریال‌های ترکیه‌ای هستید، خواندن مطالب زیر را به شما توصیه می‌کنیم:

سخن پایانی

داستان سریال نام من فرح است درباره زنی مهاجر است که با پسرش که از بیماری رنج می‌برد، زندگی می‌کند. در این سریال فرح که مجبور به فرار از کشورش شده و برای زنده ماندن با پسرش مبارزه می‌کند. راهنمای ما بررسی این سریال است، امیدواریم نقد و بررسی سریال نام من فرح است ام تی سی هوم به شما این امکان را بدهد که همه چیز را در مورد داستان و بازیگران این نمایش فوق‌العاده ترکی بدانید.