گران‌ترین ویلاهای استانبول کدامند؟

گران‌ترین ویلاهای استانبول کدامند؟
99.11.20

وقتی پیشوند (ترین) کنار برخی صفات می‌آید موضوع صحبت جالب می‌شود؛ مثل گران‌ترین‌، زیباترین، مرتفع‌ترین و …. زیرا ما همیشه دوست داریم بدانیم که ترین‌ها در اقصی نقاط دنیا به چه شکل و شمایلی هستند. اغلب افراد تمایل دارند از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند و بهترین خاطره‌ را برای خود و اطرافیان‌شان به جای بگذارند. این افراد همیشه به دنبال (ترین‌ها) می‌گردند. در این مطلب از ام تی سی هوم قصد داریم گران‌ترین ویلاهای استانبول را به شما معرفی کنیم؛ ویلاهایی که بهترین تجربه‌ها را برای اقامت‌کنندگان‌شان رقم خواهند زد.

بگذارید قبل از شروع شدن متن به شما بگوییم که شاید دل‌تان نیاید از این ویلاها دل بکنید! شاید به خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور زیبا فکر می‌کنید، در هر صورت تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم خرید خانه در ترکیه رویا نیست!

1- پرزیدنتال ویلا PRESIDENTIAL VILLA – MANDARIN ORIENTAL BODRUM

این ویلا که مساحتی نزدیک به 910 مترمربع دارد یکی از زیباترین ویلاهای موجود در استانبول محسوب می‌شود. در طراحی داخلی این ویلا، نهایت تجمل و زیبایی را می‌توان دید. اینجا بخش‌های بکر و دست نخورده شبه جزیره بدروم را می‌توان دید و لذت برد، چون این ویلا چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به منظره خیره کننده اطراف دارد. ایده‌های متفکرانه در طراحی معماری، معماری داخلی و چیدمان این ویلا به سبک مدرن، باعث شده فضای داخلی ویلا هرچه زیباتر به چشم بیاید. آشپزخانه این ویلا یکی از مجهزترین آشپزخانه‌های موجود در یک مجموعه شخصی‌ست. میز نهارخوری بزرگ داخل ویلا کاملا مناسب پذیرایی از مهمان‌هاست، البته یک میز غذاخوری بزرگ هم در قسمت باغ در نظر گرفته شده.

PRESIDENTIAL VILLA - MANDARIN ORIENTAL BODRUM

2- پرزیدنتال ویلا، – هتل لوجو بدروم PRESIDENTIAL VILLA – LUJO HOTEL BODRUM

این ویلا آنقدر زیبا و خاص طراحی شده که مطمئنا می‌تواند بهترین تجربه تعطیلات را رقم بزند. از این ویلا منظره‌ی باشکوه و بی‌نظیری از دریا قابل دیدن است. این ویلا مساحت بسیار زیادی دارد به طوریکه فقط مساحت پنج اتاق خواب این ویلا روی هم 500 متر مربع می‌شود. باغ هم بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده که ساعات حضور در ویلا را بسیار لذت بخش می‌کند، اما جذابیت این ویلا فقط منحصر به باغ آن نیست؛ اینجا نقاط هیجان‌انگیز دیگری از جمله یک تراس بزرگ، یک سالن بزرگ، استخر روباز و استخر سرپوشیده با آب بسیار گرم، یک حمام ترکی مجهز، سونای شیک خشک و سونا بخار نیز دارد. صندلی‌های خصوصی برای آفتاب گرفتن هم کنار استخر در نظر گرفته شده تا این ویلا تبدیل به یک محل خاص برای اقامت رویایی شود.

PRESIDENTIAL VILLA - LUJO HOTEL BODRUM
حمام ترکی مجهز در ویلا داشته باشید!

3- ویلا – هتل دی ماریس بای VILLA – HOTEL D MARIS BAY

این ویلا یک اقامتگاه منحصر به فرد است چرا که چشم‌انداز بسیار زیبا و وسیعی را کنار خود دارد. نشستن در تراس بسیار بزرگ ویلا می‌تواند لحظات به یاد ماندنی را خلق کند. این ویلا یک استخر روباز بزرگ اختصاصی با یک چتر بزرگ آفتاب دارد. منظره زیبای شبیه جزیره را از استخر می‌شود تماشا کرد. این ویلای بزرگ دو اتاق خواب مهمان دارد که هرکدام دارای حمام اختصاصی تزئین شده با سنگ مرمر کالاتا، کمد دیواری و یک اتاق نشیمن گسترده با میز کار هستند. باغ این ویلا که مساحتی حدود 454 متر مربع دارد علاوه بر استخر درختچه‌های متعددی را در خود جای داده تا همراه با میز ناهارخوری وسط باغ یک تجربه لذت بخش را برای مهمانانش رقم بزند.

VILLA - HOTEL D MARIS BAY
دید این ویلا منحصر به فرد است

4- ویلا پانوراما PANORAMA VILLA – RIXOS PREMIUM BODRUM RESORT

پانوراما ویلا یک خانه لوکس دو طبقه‌ست که مساحت هر طبقه به 400 متر مربع می‌رسد. اتاق خواب‌ها در طبقه بالا و اتاق نشیمن اصلی در طبقه پایین قرار دارد. طبقه پایین شامل یک تراس بزرگ با چشم اندازهای نفس‌گیر است که همراه با استخر بزرگ و روباز ویلا لحظات خوشی را برای اقامت کنندگان رقم می‌زند. این ویلا دسترسی اختصاصی به ساحل دریا دارد. صندلی‌های تعبیه شده مخصوص آفتابگیری در کنار استخر از دیگر ویژگی‌های خوب ویلا پانوراما به شمار می‌رود.

5- پرزیدنتال ویلا، گلوریا سرنیتی PRESIDENTIAL VILLA – GLORIA SERENITY RESORT

این ویلا معماری بسیار متفاتی دارد و یکی از دلایل جذابیتش هم دقیقا همین موضوع است. استفاده از متریال خاص برای جلوه دادن به نمای ساختمان ویلا و طراحی داخلی مجلل از ویژگی‌های منحصر به فرد این ویلا محسوب می‌شود. اتاق‌های اینجا بسیار بزرگ و وسیع در نظر گرفته شده و با چیدن مبلمان‌های لوکس جلوه‌ی بی‌نظیری پیدا کرده. باغ علاوه بر طراحی زیبایش آلاچیق خوش‌ساختی دارد که فضای باغ را زیباتر کرده، همچنین استخر بزرگی نیز در باغ ساخته شده تا جذابیت این ویلا تکمیل شود.

PRESIDENTIAL VILLA - GLORIA SERENITY RESORT
معماری متفاوت ویلا، آن را جذاب‌تر کرده

6- ویلا دوکاله، کایا پلازو گلف VILLA DUCALE – KAYA PALAZZO GOLF RESORT

در این مجموعه چهل و پنج هزار متری 13 ویلای خصوصی قرار دارد. این مجموعه که دارای باشگاه گلف است امکانات متعدد دیگری نیز در خود جای داده. هر ویلا یک استخر اختصاصی به مساحت 200 متر مربع دارد که بسیار زیبا طراحی شده. کنار همه استخرها هم صندلی‌های آفتابگیر تعبیه شده. هر ویلا 434 متر مربع فضا در اختیار دارد که 184 متر مربع به داخل خانه‌ و 250 متر مربع به فضای باز اختصاص داده شده. همه ویلاها سه اتاق خوابه هستند. فضای کلی باغ هم بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده و به خوبی فضای خصوصی بین ویلاها با گیاهان از یکدیگر جدا شده است.

 

7- ویلا سوپریور SUPERIOR VILLA – TITANIC DELUXE GOLF BELEK

این ویلا که به صورت دوبلکس ساخته شده مساحتی حدود 610 متر مربع دارد. از ویژگی‌های این ویلا داشتن چشم اندازی به زمین گلف است. آشپزخانه ویلا به سبک آمریکایی ساخته شده که در نوع خود می‌تواند دیدنی و جالب توجه باشد. داشتن 4 اتاق خواب و 4 حمام این ویلا را تبدیل به مکانی مناسب و راحت برای اقامت کرده. در باغ اختصاصی این ویلا استخری روباز به مساحت 105 قرار دارد. کنار استخر چندین صندلی‌ آفتابگیر با طراحی زیبا در نظر گرفته شده که اوقات حضور در ویلا را لذت بخش می‌کند.

SUPERIOR VILLA - TITANIC DELUXE GOLF BELEK
غذاخوری ویلا

8- کرون ویلا CROWN VILLA – REGNUM CARYA

کرون ویلا یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین ویلاهایی است که می‌توانید در استانبول پیدا کنید. این ویلا بیشتر برای برگزاری مهمانی‌های مجلل و یا پذیرایی از مهمانان خاص در نظر گرفته شده. در طراحی داخلی این ویلا از نفیس‌ترین متریالی که می‌شود پیدا کرد استفاده شده است. اقامت‌کنندگان این ویلا از بهترین‌ها در مدت حضورشان برخوردار خواهند بود. فضای داخلی ویلا آنقدر گسترده است که برای برگزاری یک مهمانی بزرگ روی آن حساب کرد. نکته جالب این که فضای نشیمن و ناهارخوری در فضای باز هم دارد که این ویژگی کرون ویلا را از سایر ویلاهای گرانقیمت استانبول جدا می‌‌کند. مهمانان در مدت حضورشان مناسب‌ترین شکل خدمات را دریافت خواهند کرد و آنطور که شایسته آنان است پذیرایی خواهند شد. اقامت‌کنندگان در این ویلا بالاترین سطح زیبایی را تجربه خواهند کرد.

CROWN VILLA - REGNUM CARYA
کرون فضای نشیمن و ناهارخوری در فضای باز هم دارد

9- اونر ویلا، مکس رویال بلک OWNER VILLA – MAXX ROYAL BELEK

زیباترین زمین گلف را این ویلا دارد، زمینی بزرگ با طراحی منحصر به فرد. اما وجود زمین گلفی خاص تنها ویژگی فوق‌العاده این ویلا نیست؛ داشتن سالن ورزش هم از نکات مثبت و قابل توجه ویلاست. مساحت ویلا به 630 متر مربع می‌رسد که 495 آن فقط به فضای داخلی اختصاص دارد. داشتن یک اتاق مخصوص برای ناهارخوری از خصوصیات فضای داخلی بزرگ اینجاست. 4 اتاق خواب به همراه 1 اتاق نشیمن و یک آشپزخانه دیگر بخش‌های فضای داخلی را تشکیل می‌دهد. قسمت‌های هیجان‌انگیز اما فقط به این‌ها ختم نمی‌شود؛ داشتن حمام با جکوزی و دوش، حمام با جکوزی و دوش با لایه‌برداری و ماساژ، حمام با دوش، حمام ترکی، حمام با سونا و دوش آن چیزی است که اقامت در این ویلا را به خاطره به یاد ماندنی تبدیل می‌کند. نشستن در تراس بزرگ ویلا و لذت بردن از چشم‌انداز اطراف هم از دیگر کارهای آرامش بخش در مدت اقامت می‌تواند باشد. علاوه بر تراس، ویلا 3 بالکن بزرگ دیگر هم دارد.

OWNER VILLA - MAXX ROYAL BELEK
3 بالکن و بزرگ و یک تراس با دید عالی؛ تنها گوشه‌ای از جذابیت این ویلاست

10- لئو ویلا، اقامتگاه لوکس کالیستا VILLA LEO – CALISTA LUXURY RESORT

یک اقامتگاه رویای را در لئو ویلا می‌شود تجربه کرد. اینجا جایی‌ست که می توانید شکوه طبیعت را در میان درختان کاج و آواز پرندگان در باغ خود احساس کنید. این ویلا یک باغ بزرگ با طراحی زیبا دارد. تازه لئو ویلا وقتی خیلی جذاب‌تر می‌شود که بدانید یک سالن اختصاصی سینما نیز دارد؛ پس اینجا می‌شود تعطیلاتی سینمایی با چاشنی طبیعت داشت.

VILLA LEO - CALISTA LUXURY RESORT
بهترین امکانات اسپا در این ویلاست

استخر خصوصی با آب گرم و جکوزی هم آماده پذیرایی از اقامت‌کنندگان هست. اما صبر کنید باز هم ویژگی‌های خوب ویلا ادامه دارد، حمام ترکی و اسپا همان چیزی‌ست که مهمانان برای ریلکس کردن به آن احتیاج دارند، اینجا بهترین امکانات اسپا را دارد. نمی‌شود از سالن ماساژ ویژه اینجا هم اسمی نبرد که تجربه حضور در لئو ویلا را صدبرابر به یادماندنی‌تر می‌کند.

11- پرزیدنتال ویلا، مکس رویال کمر PRESIDENTIAL VILLA – MAXX ROYAL KEMER

شاید بتوان گفت خوش‌منظره‌ترین ویلای استانبول همین ویلاست. با حضور در اینجا چشم‌اندازی وسیع از دریا را به طور اختصاصی می‌توان در اختیار داشت. این ویلا دوبلکس 450 مترمربع فضای ساختمانی دارد. در فضای داخلی یک دفتر کار مجهز قرار دارد تا مهمانان در مدت حضور خود به راحتی بتوانند به کارهایشان هم بپردازند و خیالشان بابت آن راحت باشد.

PRESIDENTIAL VILLA - MAXX ROYAL KEMER
تخت آفتاب و این دید عالی!

ویلا شامل 4 اتاق خواب است که اتاق خواب اصلی آن جکوزی اختصاصی دارد. البته در فضاهای دیگر ویلا حمام با دوش، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی تعبیه شده. بخش جذاب ویلا اما جکوزی آن در تراس طبقه دوم است؛ تجربه‌ای که همراه با منظره دریا یک خاطره همیشگی از تعطیلات می‌سازد. استفاده از استخر روباز یا استخر سرپوشیده هم به انتخاب اقامت‌کنندگان بستگی دارد.

به اقامت در ویلاهای گران‌قیمت علاقه دارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات شما را درباره آن‌ها بدانیم.

اگر تصمیم شما برای خرید ملک در ترکیه جدی است، کافی‌ست از طریق شماره تماس واتساپ استانبول 00905312699346 با کارشناسان ام‌تی‌سی هوم در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را برای خرید ملک مدنظرتان در شهرهای ترکیه در اختیارتان قرار دهند.