اجاره مغازه در ازمیر چگونه است؟

اجاره مغازه در ازمیر چگونه است؟
00.04.15

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه به عنوان شهری بندری، صنعتی و تجاری دارای موقعیتی ممتاز و منحصر به فرد است، به گونه‌ای که سالانه افراد بسیار زیادی از سراسر جهان به ویژه ایرانیان، شهر ازمیر را برای اقامت و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. اجاره مغازه در ازمیر نیز یکی از مواردی است که از طرف اتباع ایرانی بارها مورد بررسی قرار گرفته است. از این رو اگر شما نیز قصد دارید که از شهر زیبای ازمیر برای راه اندازی کسب و کارتان مغازه اجاره کنید، در این مقاله از ام تی سی هوم با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

چرا اغلب مهاجران ازمیر را برای اجاره مغازه انتخاب می‌کنند؟

بدون شک پایین بودن هزینه‌های زندگی در ازمیر نسبت به استانبول و آنکارا یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجران برای اجاره مغازه است. به طور کلی در ازمیر با هر سطح درآمدی می‌توان از زندگی لذت برد و همین امر سبب شده تا این شهر نسبت به دیگر شهرهای ترکیه به جای مناسب‌تری برای زندگی تبدیل شود. به علاوه در شهر ازمیر وجود حراجی‌های دائمی در کنار مراکز خرید مدرن باعث شده تا همه مردم این شهر با هر سطح درآمدی از قدرت خرید برخوردار باشند. از این رو شما می‌توانید در این شهر زیبا با قیمتی مناسب مغازه مورد نظرتان را اجاره نمایید و کسب و کار خود را راه‌ اندازی کنید.

بیشتر بخوانید:

اجاره مغازه در شهر ازمیر

قطعا پیدا کردن شغل مناسب با درآمدی منطقی در شهر ازمیر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های اتباع خارجی خواهد بود. اما لازم است گفته شود که ازمیر نسبت به مساحت خود از جمعیت کمی برخوردار است و همین امر نیز فرصت شغلی فراوانی را در زمینه‌های مختلف فراهم کرده است.

اجاره مغازه در شهر زیبای ازمیر

با این حال به نظر می‌رسد ادامه یک کسب و کار راه اندازی شده از قبل در ازمیر بهترین و ساده‌ترین راه برای دستیابی سریع به درآمد است، زیرا در چنین شرایطی اغلب مردم هویت بیزینس را به خوبی می‌شناسند. به علاوه در این صورت دیگر برای برندینگ نیازی به هزینه اضافی نیست و کافی است که همان فرایند قبل را با ایده‌های جدید خود ادامه دهید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که در صورت تمایل نمایندگی برندهای معروف و معتبر ترک نظیر زارا، H&M، مانگو، آکر، ماوی و… را دریافت کنید و با رعایت استانداردهای برندهای ذکر شده نسبت به اجاره مغازه در ازمیر اقدامات لازم را به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره‌ی راه‌اندازی کافه در ازمیر

قیمت اجاره مغازه در ازمیر

درباره قیمت اجاره مغازه در شهر ازمیر نمی‌توان یک حکم قطعی صادر کرد، زیرا منطقه و موقعیت مغازه، سن بنا، نوع کسب و کار، کاربری، امکانات، امنیت و… همگی به طور قابل توجهی قیمت اجاره مغازه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما همان‌طور که گفته شد هزینه زندگی در شهر ازمیر نسبت به دیگر شهرهای ترکیه پایین‌تر است که این امر بدون شک شامل قیمت اجاره مغازه نیز می‌شود.

قیمت اجاره مغازه در ازمیر

فراموش نکنید که برای اجاره مغازه علاوه بر قیمت باید به موارد مهم دیگری نیز توجه کنید. به عنوان مثال محلی که برای اجاره مغازه در نظر گرفته می‌شود باید به مرکز شهر و یا جاده‌های اصلی شهر نزدیک باشد. بهتر است مغازه انتخابی شما در یک پاساژ بزرگ و یا در محلی باشد که با تراکم زیاد جمعیت و گردشگران مواجه شود. بنابراین سعی کنید مغازه‌ای را برای اجاره انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب از سایر امکانات ذکر شده نیز برخوردار باشد تا بتوانید در کمترین زمان به بهره‌برداری و سود مورد نظر خود دست یابید.

بهترین محله‌های ازمیر برای اجاره مغازه

در این بخش از مقاله به معرفی بهترین محله‌های شهر ازمیر برای اجاره مغازه خواهیم پرداخت:

1. منطقه کارشیاکا

منطقه کارشیاکا یکی از مناطق لوکس و مدرن شهر ازمیر به حساب می‌آید که یالی محله، ماوی شهیر، بوستانلی و گیرنه بولواری را نیز در خود جای می‌دهد. از مراکز خرید فوق‌العاده زیبا، سرباز و مدرن این منطقه می‌توان به مرکز خرید فروم برنوا اشاره کرد که شما نیز می‌توانید در صورت تمایل یکی از مغازه‌های این مرکز خرید را اجاره کنید و کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

2. منطقه گوزل باغچه

اجاره مغازه از منطقه گوزل باغچه

منطقه گوزل باغچه از دیگر مناطق بسیار مناسب برای اجاره مغازه در ازمیر است که ویلایی‌هایی نوساز و دیدنی بسیاری را در کنار ساحل در خود جای داده است و محل تجمع جمعیت به ویژه در روزهای گرم سال است.

3. مرکز خرید کناک پییر

این مرکز خرید نیز جزء دیدنی‌های شهر ازمیر به حساب می‌آید و سالانه مورد استقبال گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان واقع می‌شود.

4. مجموعه تجاری اوت لیت نوادا

مجموعه تجاری اوت لیت نوادا ازمیر نیز از مدرن‌ترین امکانات دنیا برخوردار است و برای اجاره مغازه بسیار مناسب است. از طرفی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای این مجموعه نیز بسیار مورد توجه محلی‌ها واقع شده است.

سخن پایانی

در این مقاله از ام تی سی هوم سعی کردیم اطلاعات جامعی از اجاره مغازه در ازمیر در اختیارتان قرار دهیم. اگر به فکر خرید ملک در ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «خرید مغازه در ازمیر برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟» را هم مطالعه کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از طریق شماره 00902122587828 یا شماره واتس اپ 09129533230 با مشاوران مجرب و حرفه‌ای ام تی سی هوم در ترکیه در ارتباط باشید تا شما را به طور کامل در روند اجاره مغازه همراهی کنند.