منطقه اسنیورت (به ترکی استانبولی Esenyurt) در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و در غرب ترین بخش استانبول واقع شده است که در شرق آن دریاچه کوچوک چکمجه Küçükçekmece  قرار دارد و دریاچه بویوک چکمجه Büyükçekece در غرب آن قرار دارد. محله Hoşdere و بزرگراه TEM در شمال آن، بزرگراه Firuzköy و E-5 در جنوب اسنیورت است. این منطقه بطور دقیق در مجاورت دریاچه زیبایی قرار دارد که نام آن Büyükçekmece است که در غرب قرار گرفته و Başakşehir در شمال، Arnavutköy در شمال غربی، Avcılar در شرق و جنوب شرقی و Beylikdüzü در جنوب آن قرار دارد.

در بخش جنوبی این منطقه نیز دسترسی مناسبی.برای رفت و آمد به بیلیکدوزو و مسیر E-5 فراهم شده است. بدین ترتیب با سکونت در محله اسنیورت (Esenyurt) علاوه بر دسترسی.مناسب به بخش های مختلف استانبول، از آب و هوایی بهتر و فضای سبز وسیع تر بهره مند هستید و در مجموع اسنیورت یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید ملک در ترکیه است.

خرید آپارتمان در شهر استانبول ترکیه، محله اسنیورت

پروژه مسکونی یک بلوک 21 طبقه می باشد. در طبقات مختلف این بلوک مسکونی در مجموع 103 آپارتمان وجود دارد و البته امکان انتخاب.طراحی واحد ها نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

طراحی نقشه واحد ها نیز به گونه ای است که امکان خرید آپارتمان در ترکیه را به دلخواه شما برایتان فراهم می کند. برای مثال در بنای موجود امکان انتخاب آپارتمان با 1+1 اتاق و 1+2 اتاقی در اختیار شما قرار دارد و 8 واحد تجاری نیز برای استفاده در این بلوک ساختمانی.در دسترس است.

فروش آپارتمان مسکونی 3 خواب با متراژ 170 متر در منطقه Esenyurt استانبول

آپارتمان معرفی شده در این بلوک ساختمانی با داشتن متراژ 170 متر دارای 3 اتاق خواب مجزا است. با اینکه این آپارتمان فاقد تراس است، اما با داشتن امکاناتی بسیار مناسب، محیطی ایده آل برای زندگی است. از جمله مهمترین امکانات موجود در این واحد آپارتمانی باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • نگهبانی 24 ساعته
  • پارکینگ
  • آسانسور
  • سالن ورزش
  • استخر سرپوشیده
  • سونا
  • حمام ترکی

با توجه به متراژ مناسبی که برای این بنا در.نظر گرفته شده و آپارتمان مناسبی برای زندگی خانواده هاست، تلاش بر آن بوده تا دسترسی مناسبی به امکان مهم شهری نیز برای بنا درنظر گرفته شود. بدین ترتیب مطابق با ارزیابی انجام شده واحد 3 خوابه آپارتمان منطقه اسنیور بطور میانگین در حدود 15 دقیقه تا بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه و مراکز خرید مطرح استانبول فاصله دارد.

پروژه مسکونی Ist-124 در منطقه Esenyurt استانبول

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر برای تصمیم گیری در حین خرید آپارتمان به ارائه اطلاعات کاملی در زمینه میزان زمان مورد نیاز برای دسترسی به مهمترین مراکز شهر استانبول از این پروژه مسکونی نیز پرداخته ایم. مهمترین مقاصد و دسترسی هایی که در نزدیکی این پروژه مسکونی قرار دارند به شرح زیر است:

  • فاصله تا فرودگاه آتاتورک 25 دقیقه
  • فاصله تا فرودگاه جدید استانبول 40 دقیقه
  • فاصله تا متروبوس 15 دقیقه
  • فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید 5 دقیقه
  • فاصله تا بزرگراه E5 10 دقیقه
  • فاصله تا بزرگراه E80 حدود 5 دقیقه

قیمت خرید واحد 3 خوابه در شهر استانبول و منطقه Esenyurt چقدر است؟

آپارتمان سه خوابه پروژه Ist-124 در بخش اروپایی.استانبول قرار دارد، به همین دلیل.دارای قیمت بالاتری است. باتوجه به متراژ 170 متری این بنا، دسترسی های مناسب ساختمان.و همچنین امکانات موجود، قیمت در نظر گرفته شده برای خرید آپارتمان 3 خوابه پروژه Ist-124 برابر با 925.000 لیر است. ام تی سی هوم تنها شرکت فروش املاک در کشور ترکیه است که در شهرهای تهران، استانبول و آنکار دفتر فعال دارد. علاقه مندان به خرید ملک در ترکیه می توانند با کارشناسان مجرب ام تی سی هوم مشورت کنند. پیشنهاد می کنیم برای خرید آپارتمان در استانبول با  مشاوران ام تی سی هوم در استانبول تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی مراحل خرید و قرارداد، همراه شما هستند.