این پروژه در منطقه بی اغلو (نزدیک میدان تقسیم) قرار دارد و در نزدیکی مراکز هنری، موزه ها، سالن های تئاتر، سینما و کنسرت قرار گرفته است. دسترسی به مناطق تاریخی و فرهنگی، نزدیکی به خطوط مترو و حمل و نقل عمومی ارزان و امتیازات برجسته دیگر، این پروژه را به فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری در استانبول تبدیل کرده است.

این منطقه در قلب استانبول قرار گرفته است. با خرید آپارتمان در این منطقه می توانید به مراکز دانشگاهی، مراکز خرید بزرگ و بیمارستان های مجهز استانبول دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر این منطقه در کنار میدان تکسیم قرار گرفته است.

این پروژه با معماری فوق العاده در زمینی به مساحت 7000 مترمربع دارای 9 بلوک، 245 واحد مسکونی، 15 دفتر اداری و 20 باب فضای تجاری است. علاوه بر دسترسی آسان به کل استانبول، می توانید از آب و هوای مطبوع و محیط سرسبز این منطقه لذت ببرید. منطقه تکسیم بدلیل توریستی بودن در ترکیه یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید ملک در ترکیه است.

خرید آپارتمان در شهر استانبول ترکیه، محله بی اوغلو

این پروژه مسکونی توسط یک شرکت ساخت و ساز مشهور در ترکیه، واقع در منطقه Beyoğlu/Taksim ساخته شده است. این آپارتمان ها شامل اتاق خواب هایی یک خوابه و دو خوابه و سه خوابه هستند. همچنین واحد تجاری و اداری هم دارد. در حقیقت خریدارانی که قصد سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک در استانبول را دارند، می توانند بر روی این منطقه به عنوان یک سرمایه گذاری بی نظیر حساب کنند.

فروش آپارتمان دوبلکس 2 خواب در منطقه Beyoğlu/Taksim استانبول، بهترین امکانات در دسترس شما

آپارتمان های منطقه Beyoğlu/Taksim استانبول بهترین امکانات را در اختیار خریدار قرار می دهند. به این ترتیب علاقه مندان می توانند در کنار خرید آپارتمان در ترکیه از تمامی امکانات رفاهی استفاده کنند. لیستی از بهترین امکانات رفاهی آپارتمان های این منطقه را مشاهده می فرمایید:

  • نگهبانی 24 ساعته
  • پارکینگ
  • آسانسورهای متعدد
  • سالن ورزش حرفه ای با مربی خصوصی
  • استخر سرپوشیده با آبگرم و جکوزی
  • سونای خسک و سونای بخار
  • حمام ترکی با ماساژور حرفه ای

2 خوابه دوبلکس در منطقه Beyoğlu/Taksim، بهترین دسترسی به تمام استانبول

منطقه بی اوغلو/تکسیم بهترین دسترسی ممکن را برای خریداران فراهم می کند. آپارتمان های این منطقه به تمامی نقاط مهم شهر استانبول دسترسی دارند. به این ترتیب خریداران این آپارتمان ها می توانند در سریع ترین زمان ممکن خود را به تمامی نقاط مهم شهر استانبول برسانند.

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر و کمک به شما برای تصمیم گیری جهت خرید آپارتمان، مهمترین نقاط شهر و زمانبندی دسترسی به آنها را بررسی می کنیم:

  • فاصله تا  فرودگاه جدید 50 دقیقه
  • فاصله تا  اتوبوس 10 دقیقه
  • فاصله تا  مراکز خرید انواع برندها 1 دقیقه
  • فاصله تا میدان تکسیم 3 دقیقه
  • فاصله تا بیمارستان 5 دقیقه
  • فاصله تا محل برگزاری جشن ها 5 دقیقه

خرید واحد 2 خوابه در شهر استانبول و منطقه بی نظیر Beyoğlu/Taksim در ام تی سی هوم

آپارتمان دو خوابه در بخش اروپایی استانبول قرار دارد، باتوجه به متراژ 149 متری این آپارتمان شیک با معماری روسی و دسترسی های مناسب، همچنین امکانات موجود، قیمت در نظر گرفته شده برای خرید آپارتمان 2 خوابه برابر با 3.313.000 لیر است. در صورت تمایل به مشاوره خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در استانبول می توانید با کارشناسان ما در ام تی سی هوم در تماس باشید تا جزئیات لازم برای خرید آپارتمان را در اختیار شما قرار دهند.

ام تی سی هوم تنها شرکت فروش املاک در کشور ترکیه است که در شهرهای تهران، استانبول و آنکار دفتر فیزیکی دارد. علاقه مندان به خرید آپارتمان در استانبول می توانند با کارشناسان مجرب ام تی سی هوم مشورت کنند. پیشنهاد می کنیم برای خرید ملک در ترکیه با مشاوران ام تی سی هوم تماس بگیرید. همکاران ما از صفر تا صد انجام کار، همراه شما هستند.