گواهینامه رانندگی در ترکیه

با تاكسى اينترنتى در استانبول آشنا شوید

نویسنده: admin-najafi
مدت زمان مطالعه: 1 دقیقه

استانبول شهر بزرگى است. يكى از مهمترين اركان مسافرت به اين شهر جابه جايى و تردد داخل شهر است. هرچند اين شهر از لحاظ وسايل نقليه عمومى مانند اتوبوس، تراموا، مترو، متروبوس و غيره اشباع است ولى گاها شما به دلايل مختلف و يا پيمودن مسيرهاى مختلف نياز به تاكسى داريد. وقتى جايى را نميشناسيد و يا دسترسى به جاده اصلى نداريد و نياز به تاكسى داريد يك اپليكيشن به داد شما ميرسد! اپليكيشن “بى تاكسى”. اين برنامه قابل نصب بر روى سيستم هاى اندرويد و ios را داشته و با شماره تلفن فعال ميشود. اين اپليكيشن مزيتهاى زيادى دارد كه در ادامه مطلب به آنها ميپردازيم؛

مديريت زمان: هنگامى كه شما به كرايه تاكسى از طريق اين اپليكيشن ميپردازيد، در نقشه موجود؛ جايى كه شما هستيد،تاكسى هاى خالى اطراف شما، و اينكه تاكسى مربوط در چه مدت زمانى به شما ميرسد و مسير شما چقدر طول ميكشد براى شما مشخص ميشود.

گزينه هاى متفاوت براى پرداخت كرايه: شما ميتوانيد هزينه تاكسى هايى مه از اين طريق اجاره ميشود را به دو صورت نقد و يا كارت اعتبارى پرداخت كنيد.

تخفيف و خدمات ويژه: شما با گرفتن كد اشتراك از طريق ثبت نام در اين برنامه ميتوانيد از خدمات ويژه اين اپليكيشن از جمله تخفيف ويژه و خدمات مخصوص شما برخوردار شويد.

اعتماد و امنيت مشترى: شما از طريق اين برنامه ميتوانيد قبل از آمدن تاكسى مشخصاتى مانند مدل، رنگ و پلاك خودرو، مشخصات كامل راننده تاكسى، امتيازاتى كه مسافران قبل شما به راننده داده اند را ببينيد.

برچسب ها

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *