ما در این مقاله سعی داریم دقیقترین اطلاعات راجع به خرید خانه در استانبول مخصوصا منطقه باهچه شهیر را در اختیارتان بگذاریم. اکنون چند سالی هست که کمپانی های معروف ساخت و ساز در منطقه باهچه شهیر متمرکز شده اند و با توجه به مرغوب بودن زمین های منطقه و دسترسی سریع و ارزان آن به مرکز شهر، آن را تبدیل به پرطرفدارترین منطقه استانبول کرده اند. در این منطقه ساختمان های مسکونی و آپارتمان های زیادی برای خریداران وجود دارد.

این منطقه یکی از مناطق قیمت مناسب استانبول است که هم به دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و هم به مراکز خرید معروف نزدیک است. دسترسی منطقه باهچه شهیر به مرکز شهر استانبول از طریق اتوبوس و مترو میسر است. منطقه باهچه شهیر فقط 10 دقیقه تا مرکز خرید آک باتی فاصله دارد بنابراین یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید ملک در ترکیه است.

خرید آپارتمان 1 خوابه در منطقه مسکونی Bahçeşehir، بهترین دسترسی استانبول

منطقه Bahçeşehir بهترین دسترسی ممکن را در میان تمامی محله های استانبول دارد. ساکنین آپارتمان های این منطقه می توانند به سرعت به تمامی مراکز مهم فرهنگی، تجاری و تفریحی دسترسی ارزانی داشته باشند. اگر تصمیم دارید برای آینده خود و خانواده تان برنامه ریزی کنید و ملکی در منطقه باهچه شهیر خریداری کنید، ما به شما می گوییم که دسترسی شما به این شکل است:

  • سوپر مارکت: 2 دقیقه پیاده روی
  • دانشگاه: 10 دقیقه پیاده روی
  • مدرسه: 3 دقیقه با ماشین
  • پارک و فضای سبز: 1 دقیقه پیاده روی
  • ساحل: 3 دقیقه با ماشین
  • کافی شاپ: 2 دقیقه پیاده روی
  • ایستگاه اتوبوس: 10 دقیقه پیاده روی
  • اداره پلیس: 5 دقیقه با ماشین
  • بیمارستان: 5 دقیقه با ماشین
  • مراکز خرید: 2 دقیقه پیاده روی

مزایای خرید آپارتمان 1 خوابه در شهر استانبول و منطقه Bahçeşehir 

این پروژه مسکونی در بخش اروپایی استانبول واقع است. پروژه باهچه شهیر در عرصه ای به مساحت ۴۳ هزار مترمربع و در 6 بلوک سی طبقه ای قرار دارد که شامل ۱۴۰۰ واحد مسکونی است. تیپ واحدها به صورت یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه با متراژهای مفید ۷۲ الی ۱۶۵ مترمربع طراحی شده است. طراحی این پروژه به گونه ای است که ۷۰ درصد مساحت آن را فضای سبز و امکانات رفاهی تشکیل می دهد.
باهچه شهیر یکی از بهترین مناطق استانبول شمرده می شود که در سالهای اخیر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و مجتمع های زیادی در آن ساخته شده است. در این میان همزمان با ساخت پروژه های مسکن، شهرداری منطقه باهچه شهیر به سرسبزی فضای پارک ها و مراکز فرهنگی بسیار توجه کرده است.

خرید آپارتمان 1 خوابه در شهر استانبول و منطقه Bahçeşehir با بهترین قیمت و امکانات در ام تی سی هوم

قیمت آپارتمان یک خوابه 64 متری در این منطقه با تمامی امکانات برابر با 528.000 لیر است. در صورت تمایل به مشاوره فروش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در استانبول می توانید با کارشناسان ما در ام تی سی هوم در تماس باشید تا جزئیات لازم برای خرید آپارتمان را در اختیار شما قرار دهند.

فرآیند خرید آپارتمان 1 خوابه در شهر استانبول و منطقه Bahçeşehir

ام تی سی هوم امکان خرید آپارتمان در ترکیه را فراهم کرده است. فعالیت های شرکت ام تی سی هوم کاملا قانونی است و در شهرهای تهران، استانبول و آنکارا دفتر فیزیکی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و برای خرید آپارتمان در ترکیه با مشاوران ام تی سی هوم در استانبول تماس بگیرید. همکاران ما شما را در تمام فرآیند خرید آپارتمان راهنمایی کرده و از صفر تا صد انجام کار، همراه شما هستند.