منطقه باهچه شهیر یکی از مناطق جذاب و مناسب ترکیه است. در این منطقه ساختمان های مسکونی و آپارتمان های زیادی وجود دارد. در حال حاضر امکان خرید یک آپارتمان یک خوابه واقع در پروژه ای بی نظیر در منطقه باهچه شهیر توسط ام تی سی هوم فراهم شده است. این آپارتمان شیک و کوچک مناسب زوج های جوان یا دانشجویانی است که در این منطقه سکونت دارند.

اگر بخواهیم درباره منطقه باهچه شهیر صحبت کنیم، باید بگوییم که این منطقه یکی از مناطق نسبتا ارزان ترکیه است. باهچه شهیر دسترسی آسان و ارزانی به تمام نقاط شهر استانبول دارد و به دانشگاه های معروف هم نزدیک است به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

دسترسی منطقه باهچه شهیر به مرکز شهر استانبول از طریق اتوبوس و مترو میسر است. منطقه باهچه شهیر فقط 10 دقیقه تا مرکز خرید آک باتی فاصله دارد و متروی این منطقه در حال ساخت است. سند آپارتمان حاضر است و تحویل فوری است. منطقه باهچه شهیر بدلیل دسترسی فوق العاده ای که به تمام نقاط شهر استانبول دارد، یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید ملک در ترکیه است.

خرید آپارتمان 1 خوابه در منطقه مسکونی Bahçeşehir، بهترین دسترسی استانبول

منطقه Bahçeşehir بهترین دسترسی ممکن را در میان تمامی محله های استانبول دارد. ساکنین آپارتمان های این منطقه می توانند به سرعت به تمامی مراکز مهم فرهنگی، تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند. در ادامه برخی از مهم ترین دسترسی های این منطقه را بررسی می کنیم:

  • سوپر مارکت: 2 دقیقه پیاده روی
  • نمایشگاه: 20 دقیقه با ماشین
  • دانشگاه: 10 دقیقه پیاده روی
  • مدرسه: 3 دقیقه با ماشین
  • پارک: 1 دقیقه پیاده روی
  • ساحل: 3 دقیقه با ماشین
  • کافی شاپ: 2 دقیقه پیاده روی
  • ایستگاه اتوبوس: 10 دقیقه پیاده روی
  • اداره پلیس: 5 دقیقه با ماشین
  • بیمارستان: 5 دقیقه با ماشین
  • مراکز خرید: 2 دقیقه پیاده روی

مزایای خرید آپارتمان 1 خوابه در شهر استانبول و منطقه Bahçeşehir 

این پروژه مسکونی در بخش اروپایی استانبول واقع است. پروژه باهچه شهیر در عرصه ای به مساحت ۴۳ هزار مترمربع و در 6 بلوک سی طبقه ای قرار دارد که شامل ۱۴۰۰ واحد مسکونی است.
تیپ واحدها به صورت یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه با متراژهای مفید ۷۲ الی ۱۶۵ مترمربع طراحی شده است. طراحی این پروژه به گونه ای است که ۷۰ درصد مساحت آن را فضای سبز و امکانات رفاهی تشکیل می دهد.
باهچه شهیر یکی از بهترین مناطق استانبول است که در سالهای اخیر توجه سرمایه گذاران بخش مسکن را به خود جلب کرده است و مجتمع های زیادی در آن ساخته شده است. در این میان همزمان با عمران و آبادانی منطقه پارک ها و مراکز فرهنگی زیادی در آن ساخته شده است. خانه های ساخته شده در اسنیورت و باهچه شهیر بدلیل قیمت مناسب نسبت به مناطق مرکزی استانبول، در سالهای اخیر متقاضیان بسیاری پیدا کرده است.

 

خرید آپارتمان 1 خوابه در شهر استانبول و منطقه Bahçeşehir با بهترین قیمت و امکانات در ام تی سی هوم

قیمت آپارتمان یک خوابه در این منطقه با تمامی امکانات برابر با 360.000 لیر است. در صورت تمایل به مشاوره فروش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در استانبول می توانید با کارشناسان ما در ام تی سی هوم در تماس باشید تا جزئیات لازم برای خرید آپارتمان را در اختیار شما قرار دهند.

 

فرآیند خرید آپارتمان 1 خوابه در شهر استانبول و منطقه Bahçeşehir

ام تی سی هوم امکان خرید آپارتمان در ترکیه را فراهم کرده است. فعالیت های شرکت ام تی سی هوم کاملا قانونی است و در شهرهای تهران، استانبول و آنکارا دفتر فیزیکی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و برای خرید آپارتمان در ترکیه با مشاوران ام تی سی هوم تماس بگیرید. همکاران ما شما را در تمام فرآیند خرید آپارتمان راهنمایی کرده و از صفر تا صد انجام کار، همراه شما هستند.