مزایای زندگی در ترکیه چیست؟

مزایای زندگی در ترکیه چیست؟

چرا در ترکیه زندگی کنیم؟ این کشور همسایه چه مزایایی دارد که ایرانیان را تا این حد مشتاق مهاجرت به خود کرده است؟ اقامت در ترکیه به شما کمک می‌کند به زندگی آزادتر و بدون محدودیت‌های بین‌المللی دست پیدا کنید. در ادامه همراه ام تی سی هوم باشید تا با هم مزایای زندگی در ترکیه را مرور کنیم.

امکان افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه، مهم‌ترین مزیت زندگی در ترکیه

به جرات می‌توان گفت مزایای زندگی در ترکیه قابل شمارش نیست و ما فقط می‌خواهیم به چند مورد خیلی مهم بپردازیم. امکان افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه یکی از مهم‌ترین امتیازهای زندگی و دریافت حق شهروندی ترکیه است. با افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه از امکاناتی به شرح زیر برخوردار خواهید شد:

  • نقل و انتقال پول از کشورهای دیگر با استفاده از حساب شخصی
  • مدیریت حساب‌های شخصی با استفاده از سیستم آنلاین بانکینگ
  • دریافت مستر کارت
  • افتتاح حساب‌های سپرده و طولانی مدت با امکان دریافت سود

جالب است بدانید مهاجرت به ترکیه مانند بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی کار سخت و غیر ممکنی نیست. دولت این کشور با قرار دادن امکان خرید ملک در ترکیه ،مشکلات را از سد راه افرادی که می‌خواهند به ترکیه مهاجرت کنند و از بالاترین مزایا و حقوق شهروندی برخودار شوند، برداشته است.

دریافت مستر کارت و افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه، مهم‌ترین مزیت زندگی در ترکیه

امکان دریافت وام‌های بانکی با سود کم، یک مسیر ایده‌آل برای پیشرفت در زندگی

از سال ۲۰۱۲ به بعد قوانین بانکی ترکیه تغییر کرد و در برخی از این قوانین امکان دریافت وام توسط مهاجرین ترکیه فراهم و آسان شد. بر اساس این قوانین اتباع خارجی هم می‌توانند مانند سایر شهروندان ترکیه نسبت به دریافت وام‌های بانکی با بهره‌های بسیار پایین اقدام کنند.

یکی از شرایط دریافت وام بانکی داشتن اقامت دائم ترکیه است. اخذ اقامت دائم ترکیه راه‌های متعددی دارد اما همه آن‌ها در طولانی مدت پاسخگو خواهند بود. دریافت وام‌های بانکی هم با توجه به پیشرفت اقتصادی ترکیه راهی به سوی پیشرفت و سرمایه‌گذاری در بازارهای معتبر جهانی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اقامت دائم ترکیه نسبت به خرید ملک در استانبول اقدام کنید. چون در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به اخذ شهروندی و استفاده از مزایای بی شمار زندگی در ترکیه خواهید شد.

امکان دریافت ویزای کشورهای بزرگ جهان با بهترین شرایط زندگی در انتظار مهاجرین ترکیه

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که به دنبال اخذ شهروندی ترکیه در انتظار مهاجرین است، سهولت در دریافت ویزای اقامت در کشورهای بزرگ جهان است. به‌عنوان مثال با داشتن کارت اقامت ترکیه می‌توانید برای دریافت ویزای آمریکا اقدام کنید. جالب است بدانید با این روش امکان رد شدن درخواستتان خیلی کمتر از راه‌های دیگر خواهد بود. به این ترتیب با داشتن کارت اقامت ترکیه می‌توان به راحتی برای ویزای شینگن و ویزای آمریکا اقدام کرد.

قابل ذکر است زندگی در ترکیه هم این روزها شرایط ایده‌آلی دارد و به یکی از کشورهایی تبدیل شده است. امکانات رفاهی و تسهیلات زندگی مهم‌ترین دلیلی است که که عده بسیاری آن را برای زندگی دائمی انتخاب می‌کنند. حتی ساخت و ساز آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مختلف با امکانات عالی، تجهیزات کافی و قیمت مناسب، انگیزه خرید خانه در ترکیه را ایجاد می‌کند. یکی از این واحد‌ها که امکانات قابل توجهی دارد آپارتمان 1خوابه در منطقه Zeytinburnu است. با مشاهده امکانات و بررسی ویژگی‌های این واحد می‌توانید به سادگی در یکی از بهترین منطقه‌های استانبول صاحب خانه شده و از مزایای شهروندی کشور ترکیه استفاده کنید.

دریافت ویزای کشورهای معتبر جهان با زندگی در ترکیه

با زندگی در ترکیه صاحب کارت اعتباری ویزا و مستر شوید

حتما می‌دانید که کارت اعتباری ویزا و مستر از کارت‌های اعتباری شناخته شده و قابل استفاده در بیشتر کشورهای جهان است. شما پس از اخذ اقامت در ترکیه می‌توانید برای دریافت این کارت‌های اعتباری و استفاده از مزایای بی شمار آن‌ها اقدام کنید. امکان تبادل پول در سطح بین المللی، خرید از کلیه فروشگاه‌های بین المللی، خرید آسان از کل فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی جهان، کارمزد کم و سهولت در انتقال ارز برخی از ویژگی‌های استفاده از کارت اعتباری ویزا و مستر است.

شاید تصور کنید این مزایا در مقابل حس غربت و دوری از هم وطنان موارد ارزشمندی نباشد. خوشبختانه ترکیه از نظر فرهنگی به کشور ایران خیلی شباهت دارد. همچنین ایرانی‌های بسیاری در این کشور زندگی می‌کنند. به همین دلیل شما با خرید خانه در محله‌های ایرانی نشین استانبول دیگر نگران حس غریبی نخواهید بود. در هر لحظه هم‌میهنان ایرانی در کنار شما حضور خواهند داشت و با استفاده از تجربیات آن‌ها می‌توانید به سادگی از هزاران مزیت مهاجرت به ترکیه لذت ببرید.

دریافت ویزا کارت و کارت اعتباری، یکی از مزایای زندگی در ترکیه

خرید خانه در استانبول، سریع‌ترین راه برای زندگی رویایی و  اخذ اقامت دائم ترکیه

مهم‌ترین مزیت زندگی در ترکیه برخوداری از یک زندگی راحت‌ و با امکانات رفاهی ارزان است. در کنار همه مزایایی که در این مطلب عنوان کردیم مزیت‌هایی مانند هزینه بسیار پایین درمان، امکان تحصیل در دانشگاه‌های بین المللی، اخذ اجازه کار، اخذ پاسپورت معتبر، امکان خرید بهترین مدل‌های خودرو و خرید خودروهای معاف از مالیات هم اضافه می‌شود.

بهره‌مندی از مزایای زندگی در کشور ترکیه با خرید خانه در استانبول

مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به اقامت دائم ترکیه خرید و برخورداری از مزایای شهروندی آن، خرید ملک در این کشور است. بنابراین بهتر است وقت را از دست ندهید و برای شروع یک زندگی پر از آرامش برنامه‌ریزی کنید. اگر سوالی در زمینه خرید خانه در استانبول دارید کارشناسان ام تی سی هوم با شماره تماس واتس اپ استانبول 00905312699346 پاسخگوی شما هستند. نظرات خودتان را نیز می‌توانید درباره زندگی در ترکیه پایین همین صفحه با خوانندگان سایت ام تی سی هوم در میان بگذارید