معرفی کامل معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول

معرفی کامل معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول
99.07.23

استانبول شهر بزرگی است که امکانات رفاهی بی شماری دارد. شما می‌توانید ساعت‌ها در محله‌ها و خیابان‌های این شهر به گشت‌وگذار بپردازید بدون اینکه متوجه گذشت زمان یا دچار خستگی شوید. یکی از تفریح‌های ایرانی‌هایی که در استانبول زندگی می‌کنند بازارگردی است. مراکز خرید استانبول علاوه‌بر فروش مایحتاج مردم، امکانات رفاهی فراوانی دارند که گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کنند. اگر قصد خرید و تفریح در استانبول را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چون قصد داریم معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول را معرفی کنیم.

مرکز خرید استانبول مال کجاست؟ مدرن‌ترین مرکز خرید در استانبول

استانبول مال یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود. مساحت این مرکز خرید در حدود 156 هزار متر مربع است و در آن نزدیک به 350 فروشگاه یا مغازه وجود دارد. معروف‌ترین برندهای فرانسوی و انگلیسی را می‌توانید در استانبول مال پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید. Moipark یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های سرپوشیده ترکیه است که در Istanbul Mall قرار دارد. رستوران‌های این مجتمع تجاری غذاهای ترکی و بین‌المللی متعددی را سرو می‌کنند و به فروش می‌رسانند.

هتل استانبول مال و یک مجتمع سینمایی بزرگ با ۱۶ پرده و 3050 صندلی از امکانات دیگر این مرکز خرید در استانبول به شمار می‌روند. نکته جالب درباره این مرکز خرید این است که اگر شما قصد خرید هم نداشته باشید با رفتن به این مجتمع با سرگرمی‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید و اوقات خوشی را در آن خواهید گذراند. برای رفتن به استانبول مال می‌توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. با خرید ملک در ترکیه می‌توانید از هزاران مزیت شهروندی در این کشور بهره‌مند شوید و بازدید از مکان‌های تفریحی و پیشرفته را از دست ندهید.

ساعت کار مرکز خرید استانبول مال: 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید استانبول مال: منطقه باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله ضیا گوکالپ

مرکز خرید استانبول مال، بهترین جا برای خرید برند‌های معروف دنیا

مرکز خرید فروم استانبول، معروف‌ترین مرکز خرید در ترکیه

مرکز خرید فروم در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در ترکیه به شمار می‌رود. سالانه نزدیک به 20 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید می‌کنند و علاوه‌بر خرید، از امکانات تفریحی و رفاهی آن بهره‌مند می‌شوند. مساحت این مجتمع 495 هزار متر مربع است و بیش از 280 برند ترکیه‌ای و خارجی در آن وجود دارد. برند ایکیا که بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارد در این مجتمع فعال است؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما به این فروشگاه مراجعه و خرید جذاب و به صرفه‌ای را تجربه کنید.

وجود آکواریوم و تونل در زیر آب از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید فروم بوده که مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است. پارکینگ با گنجایش 5500 خودرو، سالن بولینگ، رستوران‌های مختلف، اتاق‌های بازی کودکان، سالن‌های همایش، زمین اسکی روی یخ و سینماهای پیشرفته بخشی از امکانات تفریحی این مجتمع عظیم تجاری در استانبول هستند که گردشگران و ساکنین استانبول ساعت‌های طولانی را در آن‌ها به تفریح می‌گذرانند. امکانات زندگی در استانبول بی پایان است؛ شما می‌توانید با خرید آپارتمان در ترکیه برای اخذ اقامت ترکیه اقدام کنید و از هزاران امکانات و خدمات شهروندی بهره‌مند شوید.

ساعت کار مرکز خرید فروم: 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید فروم در استانبول: محله کوکاتپه، جاده پاشا

مرکز خرید فروم استانبول، دنیایی از سرگرمی‌ها و اجناس با کیفیت

مرکز خرید جواهر استانبول، لذت بازارگردی در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید اروپا

جواهر یک مرکز تجاری و تفریحی در استانبول است که در سال ۲۰۰۵ در ۱۰ طبقه و ۳۴۳ فروشگاه ساخته و افتتاح شد. مرکز خرید جواهر یا جواهیر در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان به شمار می‌رود. در این مرکز خرید اروپایی آخرین پوشاک مد روز که تولید معروف‌ترین برندهای جهان هستند به فروش می‌رسد. خرید از این مرکز خرید جواهر برای افرادی که به‌دنبال خریدهای لوکس و گران قیمت هستند مناسب است.

در مجتمع تجاری جواهر امکانات تفریحی بسیاری برای گردشگران فراهم شده است. یک شهربازی سرپوشیده با امکانات کامل و وسایل بازی مناسب هر گروه سنی از مهم‌ترین بخش‌های تفریحی این مجموعه است. ظرفیت پارکینگ این مرکز تجاری برای 2500 خودرو در نظر گرفته شده است، بنابراین نگران جای پارک ماشین خود نباشید. با توجه به اینکه با ایستگاه مترو فقط سی ثانیه فاصله دارد، با مترو هم می‌توانید به مرکز خرید جواهر در استانبول مراجعه کنید.

ساعت کار مرکز خرید جواهر: از 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید جواهر در استانبول: منطقه شیشلی، محله مرکزی، خیابان بیوک دره، پلاک ۲۲

مرکز خرید جواهر در استانبول، دومین مرکز خرید و تجاری بزرگ در اروپا

مرکز خرید اولیویوم استانبول، ارزان‌ترین مرکز خرید استانبول مناسب تهیه سوغات

در بین بهترین مراکز خرید استانبول، بیشتر مراکز خرید لوکس و گران قیمت معرفی می‌شوند. اما ما در این قسمت می‌خواهیم یکی از ارزان‌ترین مرکزهای خرید در استانبول را معرفی کنیم تا خریدی به‌صرفه و اقتصادی داشته باشید. مرکز خرید اولیویوم در استانبول یکی از مراکز تجاری این شهر است که قیمت اجناس آن ارزان‌تر و منصفانه‌تر بوده و همه قدرت خرید در این مجتمع را دارند.

یکی از حسن‌های رفتن به این مرکز خرید حضور ایرانی‌هاست. با رفتن به اولیویوم اصلا تصور نمی‌کنید که در کشور دیگری قرار دارید چون بیشتر افرادی که آنجا حضور دارند هم‌زبان شما و ایرانی هستند. خرید ارزان اجناس با کیفیت قابل قبول یکی دیگر از ویژگی‌های خرید از این مجتمع تجاری است. مرکز خرید اولیویوم در محله زیتین بورنو قرار دارد که جزو ارزان‌ترین محله‌های استانبول شناخته می‌شود. اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید با شناخت ارزان‌ترین محله‌ها و ارزان‌‌ترین شهر ترکیه برای زندگی می‌توانید برای خرید خانه و شروع زندگی در این کشور اوراسیایی برنامه‌ریزی کنید.

ساعت کار مرکز خرید اولیویوم استانبول: از 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید اولیویوم در استانبول: محله زیتین بورنو

مرکز خرید اولیویوم استانبول، محلی برای خرید سوغات ارزان در استانبول

آیا تجربه خرید از این مراکز خریدی که معرفی کردیم را دارید؟ به نظر شما کدام‌یک از مجمتع‌های تجاری را می‌توانیم در لیست بهترین مراکز خرید استانبول قرار دهیم؟ لطفا نظر و تجربه خرید خود را درباره مراکز تجاری و تفریحی استانبول در پایین همین مقاله با ما و خوانندگان ام تی سی هوم به اشتراک بگذارید.