با رستوران های ايرانى در ترکیه آشنا شوید

با رستوران های ايرانى در ترکیه آشنا شوید
99.01.02

رستوران های ایرانی در ترکیه آشنا شوید:

رستوران ريحون: داراى فضاى كاملا ايرانى و البته مدرن،غذاهاى با كيفيت با مقدار پرس زياد، داراى منوى ايرانى، گوشتى و آسياى ميانه، از ساعت ١٢ظهر تا ٢٤ نيمه شب و در منطقه “بى اوغلو” حاضر به خدمت رسانى ميباشد.

رستوران نائب: داراى فضاى كاملا سنتى و ايرانى، غذاهاى لذيذ و با كيفيت ايران، منوى ١٠٠٪؜ ايرانى، پخش موسيقى زنده، ارائه وعده هاى صبحانه و شام، از ساعت ٩صبح تا ٢٤ نيمه شب و در منطقه “فاتح” حاضر به خدمت رسانى ميباشد.

رستوران شيراز: رستورانى با حال و هواى شهر شيراز، مكانى دنج و آرام، غذاهاى با كيفيت و لذيذ، داراى منوى غذاى ايرانى و تركى، ارائه دهنده وعده هاى ناهار و شام، از ساعت ١٥بعد از ظهر تا ٢٤ نيمه شب و در منطقه “مدا” حاضر به خدمت رسانى ميباشد.

رستوران شهرزاد: داراى محيط بسيار آرام و دلنشين، طعم بسيار عالى و كيفيت بالاى غذاها، داراى منوى اصيل ايرانى و آسياى ميانه، ارائه دهنده وعده هاى صبحانه،ناهار و شام، از ساعت ٨صبح تا ٢٤ نيمه شب و در منطقه “ميدان تقسيم” حاضر به خدمت رسانى ميباشد.

رستوران آسمان: داراى محيط ساده و صميمى، غذاهايى با طعم و پخت عالى، قيمت مناسب، داراى منوى كاملا ايرانى، ارائه دهنده وعده هاى نهار و شام، از ساعت ١٢ ظهر تا ٢١ شب و در منطقه “آكساراى” حاضر به خدمت رسانى ميباشد.