5 مركز خريد مهم قسمت اروپايى استانبول

5 مركز خريد مهم قسمت اروپايى استانبول

شما هم دلباخته‌ی مراکز خرید و گشت‌وگذار در مجتمع‌های خرید علی‌الخصوص در کشور ترکیه هستید؟ در این مطلب از ام تی سی هوم قصد داریم 5 مرکز خرید قسمت اروپایی استانبول را به شما معرفی کنیم. برای سفر به ترکیه لیست این 5 مرکز خرید قسمت اروپایی استانبول را همراه خود داشته باشید تا بتوانید بهترین خریدها را انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید.

مراکز خرید در استانبول

ایرانیان زیادی به قصد خرید به ترکیه سفر می‌کنند. مراکز خرید استانبول به حدی متنوع هستند که تقریبا هیچ سلیقه‌ای دست خالی از آن‌ها برنمی‌گردد. دلیل دیگر این محبوبیت به حضور فروشگاه‌های مارک‌دار در ترکیه و حراج‌های فصلی‌ست که موحب می‌شود بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. در ادامه 5 مرکز خرید قسما اروپایی استانبول را به شما معرفی کردیم..

اگر برایتان سوال پیش آمده که قسمت اروپایی چه فرقی با قسمت آسیایی ترکیه دارد، حتما مطلب تفاوت قسمت اروپایی و آسیایی استانبول را بخوانید.

لیست مراکز خرید مهم قسمت اروپایی استانبول

  1. مركز خريد كانيون

نمايندگى بهترين مارك هاى تركيه و دنيا در اين مركز خريد موجود ميباشند.اين مركز خريد در منطقه لونت قرار دارد و در ٤ مرتبه و با ١٦٠ مغازه ارائه خدمات ميكند. اين مركز خريد داراى فود شاپ هاى متنوع و با كيفيت زيادى است. به علاوه ٩سالن سينما را نيز دارا ميباشد.

      2.مركز خريد ايستينيه پارك

اين مركز خريد در منطقه سارى يِر قرار دارد و ميزبان مارك هاى معروغ از جمله luiss vuitton,Dior, miu miu و غيره ميباشد. به دليل سقف شيشه اى و فضاهاى سبز موجود حتى در فضاى بسته نيز راحتى و آرامش فضاى بيرون را دارد. ايستينيه پارك ١٤٧ مغازه و ٤١ مارك متفاوت را در خود جاى داده است. به علاوه در طبقه زيرين اين مركز خريد بازارى شبيه هفته بازار موجود است كه بسيار متفاوت و جذاب است.

     ٣-مركز خرير آك مركز

اين مركز خريد در منطقه اِتيلر قرار دارد. داراى مساحت ١٨٠٠٠٠مترى ميباشد. به دليل استقبال ساكنين شهر و توريست ها عنوان “بهترين مركز خريد دنيا” را دريافت كرده است. علاوه بر نمايندگى مارك هاى معروف دنيا، ميزبان رستوران هاى معروف زيادى از جمله رستوران زنجيره اى paper moon ايتاليايى ميباشد.

     ٤- مركز خريد فُروم استانبول

در محله بايرام پاشا قرار دارد و بزرگترين مركز خريد اروپا است. اين مركز خريد ميزبان ٢٦٥ مارك بومى و غير بومى ميباشد. علاوه بر مغازه هاى تجارى داراى اولين و بزرگترين آكواريوم و جوراسيك پارك تركيه است. فُروم ميتواند هم براى خريد و هم براى تفريح و خوشگذرانى گزينه هيجان انگيزى باشد.

    ٥-مركز خريد جواهر

اين مركز در منطقه شيشلى قرار دارد و در ٦ طبقه با بيش از ٢٠٠ مغازه آماده ارائه خدمات در هر ساعت روز است. اين مركز خريد داراى نمايندگى مارك هاى يزرگ تركيه و دنيا بوده و يه علاوه كافه و رستوران نيز دارد. پارك بازى سرپوشيده اين مركز خريد نيز براى خانواده ميتواند هيجان انگيز باشد.


تا به حال به این مراکز خرید سر زده‌اید؟ شاید هم دوست داشته باشید فقط یک مسافر نباشید و با خرید ملک در ترکیه یا سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف ساکن دائمی این شهر بشوید و و با خیال راحت و هر موقع دلتان خواست به بهترین مراکز خرید دسترسی داشته باشد. کارشناسان ما در ام تی سی هوم می‌توانند شما را برای خرید ملک موردنظرتان در ترکیه و بهترین راه مهاجرتی به این کشور راهنمایی کنند. با ما در تماس باشید.