محله های ارزان استانبول کجاست؟

محله های ارزان استانبول کجاست؟

ترکیه کشوری با بهترین موقعیت جغرافیایی و یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت است. از بارزترین ویژگی‌های ترکیه، همسایگی بخشی از آن با آسیا و بخش دیگر با اروپا است. همین مسئله باعث شده است تا عده‌ای از افراد به خرید ملک در ترکیه علاقه‌مند شوند. به نظر می‌رسد، خرید ملک در محله های ارزان ‌استانبول اولین انتخاب برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه است، که بودجه‌ی زیادی ندارند.

اگر شما هم به دنبال خرید ملک در این کشور مدیترانه‌ای هستید، تا انتهای این مقاله با MTC Home همراه باشید. قرار است محبوب‎ترین و ارزان‌ترین محله‌‌های استانبول را به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را برای خرید ملک تجربه کنید.

خرید آپارتمان ارزان در استانبول، جادوی شهر استانبول

استانبول از بهترین شهرهای توریستی‌ ترکیه و دارای 39 منطقه شهری است که هر کدام از این مناطق محله های مخصوص به خود را دارند. در نظر افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، استانبول همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. پلتفرم تجزیه‌ و تحلیل املاک ترکیه هر سال نتایجی در مورد قیمت خانه‌های استانبول در اختیار عموم قرار می‌دهد. استانبول تقسیم بندی به عنوان بالای شهر و پایین شهر ندارد اما قیمت ملک در محله‌های مختلف استانبول با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل در ادامه به بررسی محله‌های مناسب خرید ملک در استانبول می‌پردازیم.

خرید ملک در استانبول ترکیه، شهر جاذبه‌های توریستی

محله‌های متوسط استانبول برای خرید خانه کدام‌اند؟

‌یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید ملک در ترکیه، انتخاب محله‌ی متناسب با شرایط مالی هر فرد است. استانبول به دو بخش آسیانشین و اروپانشین تقسیم می‌شود. مناطق باستانی این شهر بزرگ ترکیه، بسیار موردتوجه است. اما املاک در برخی مناطق استانبول قیمت بالایی دارند. برخی از این مناطق با ساختار ظاهری سایر مناطق آن متفاوت‌اند و تمدن یا سابقه تاریخی ندارند.

بررسی‌های تجربی نشان می‌دهد، برای خرید آپارتمان در استانبول می‌توان در مناطق حومه یا اطراف شهر استانبول اقدام کرد. ازجمله این مناطق می‌توان: بیلیکدوزو، باهچه شهیر، اسنیورت و باشاک شهیر را نام برد. در ادامه به بررسی تعدادی از محله های ارزان استانبول برای خرید ملک می‌پردازیم.

بیلیک دوزو، منطقه مورد توجه ایرانیان برای خرید ملک

یکی از محله‌های مورد توجه ایرانیان، بیلیک دوزو است. بیلیک دوزو در قسمت غربی استانبول قرار دارد که در جنوب آن دریای مرمره واقع شده است. با افزایش مدارس بین‌المللی و دانشگاه‌ها در این منطقه از شهر استانبول، تقاضا برای خرید واحد‌های مسکونی بالا رفته است.

نتیجه این بررسی نشان می‌دهد، بیلیک دوز یکی از مناسب‌ترین مناطق برای خرید ملک محسوب می‌شود. عواملی ازجمله فاصله نزدیک به دریاچه ای بزرگ و زیبا، ایستگاه اتوبوس و مترو، اتوبان، فضاهای سبز و کیفیت ساختمان‌های ساخته شده در بیلیک دوز در قیمت این منطقه مؤثرند. لازم به ذکر است بیلیک دوز خود به 10 ناحیه تقسیم می‌شود، که دارای آپارتمان‌هایی آماده فروش است.

بیلیک دوزو، خرید ملک با بهترین دسترسی برای نیازهای روزمره

اسن یورت، محبوب‌ترین محله استانبول با بهترین دسترسی

ساده‌ترین کاری که برای خرید خانه باید انجام دهید، بررسی دسترسی مناطق شهری، برای تأمین نیازهای روزمره است. با توجه به بررسی‌های تجربی، منطقه اسن یورت استانبول در مقایسه با مرکز این شهر محبوبیت بیشتری دارد. به دلیل دسترسی منطقه اسن یورت به دانشگاه‌های استانبول و دانشگاه اسن یورت اغلب متقاضیان خرید ملک را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

بسیاری از مکان‌های دیدنی مانند کوزا پارک، سیمبل، کریستال شهیر و دلتا در اسن یورت قرارگرفته‌اند. علاوه بر این به دلیل دسترسی به بیمارستان، ایستگاه مترو و مرکز خرید، اسن یورت گزینه مناسبی برای خرید ملک محسوب می‌شود.

اسن یورت، رقیبی برای مرکز شهر استانبول

باشاک شهیر، جوان‌ترین منطقه استانبول

یکی از مناطق ارویاپی نشین استانبول منطقه باشاک شهیر است. جالب است بدانید درصد بیشتری از جمعیت این منطقه را جوانان زیر 40 سال تشکیل می‌دهند. طبق آمار به‌دست‌آمده باشاک‌شهیر از بین مناطق استانبول بالاترین درصد افزایش خانه‌سازی را در مناطق مسکونی دارد. باشک شهیر نیز دارای دسترسی مناسب برای حمل‌ و نقل، مراکز خرید، مراکز درمانی و سایر نیاز‌های ضروری است. درنتیجه برای خرید ملک باقیمت مناسب پیشنهاد می‌شود.

آرناووت کوی، همسایه با دو منطقه جذاب استانبول

توزلا، از آسیا نشینان ترکیه باشید

توزلا یکی از مناطق آسیا نشین در شهر استانبول است. در شمال این منطقه سلطان بیلی و در جنوب آن دریای مرمره قرار دارد. از ویژگی‌های بارز این منطقه دسترسی به مراکز آموزشی و حمل‌ونقل دریایی را می‌توان نام برد. در توزلا ماهیگیری و کشاورزی مورد توجه بسیاری از افراد است. منطقه توزلا در شهر استانبول، تابستانی خشک و زمستانی معتدل دارد. توزلا یکی از مناطق پیشنهادی برای خرید ملک در ترکیه باقیمت مناسب است.

توزلا، آسیا نشینی در ترکیه را تجربه کنید

خرید ملک در ترکیه می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری در این کشور توریستی باشد. باید در نظر داشت خرید ملک در کنار کارآفرینی و ثبت شرکت در ترکیه که به‌عنوان راه‌های دیگر سرمایه‌گذاری شناخته ‌شوند، مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار می‌گیرد. با خرید ملک در ترکیه و سکونت در این کشور تاریخی بافرهنگی تازه از مردم گوشه‌ و کنار دنیا آشنا می‌شوید.

آیا خرید ملک در ترکیه به‌صرفه است؟ تجربه‌ای متفاوت از سرمایه‌گذاری در ترکیه

از رایج‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری خرید ملک در ترکیه با جاذبه‌های توریستی فراوان است. پیشنهاد ما به شما این است که برای بهره‌گیری از تجارب و امور مهاجرتی با مشاوران خبره و قابل‌اعتماد مشورت کنید. MTC Home جهت سرمایه‌گذاری در بخش املاک ترکیه، اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار شما قرار می‌دهد. از این طریق با طی کردن مراحل قانونی خرید ملک می‌توانید اهداف خود را تحقق بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره واتساپ 0905312699346 تماس حاصل کنید.