5 رستوران گیاهی در آنکارا برای گیاهخواران

5 رستوران گیاهی در آنکارا برای گیاهخواران
99.03.11

پیدا کردن غذای وگان و رستوران گیاهی یکی از دغدغه‌های گباهخواران در هنگام سفر به یک مقصد جدید است. اگر قصد سفر به پایتخت ترکیه یعنی آنکارا را دارید و به دنبال بهترین رستوران گیاهی در آنکارا هستید، در ادامه همراه ما باشید. در این مطلب از ام تی سی هوم قصد داریم 5.رستوران مخصوص گیاهخواران.در.آنکارا را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر قصد سفر به آنکارا را دارید یا با خرید ملک در آنکارا، اشتغال، سرمایه‌گذاری و اقامت توریستی ساکن این شهر هستید، با ما همراه شوید.

 

رستوران‌های گیاهی در آنکارا

با افزایش جمعیت و گرایش.بیشتر افراد جامعه به سوی گیاه خواری، رستوران و کافه با این تم، روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر، تقریباً تمام.کافه‌هایی که در شهرهای بزرگ ترکیه در حال.خدمت رسانی هستند، منو با یک یا چند مورد.غذای وگان پیشنهاد می‌کنند و یا شما.با این نوشته رو به رو می‌شوید که; “در کوتاه‌ترین زمان.ممکن.منو جدید.با گزینه‌های وگان را اضافه خواهیم کرد، این.درخواست را از بسیاری از افراد دریافت می کنیم”. همچنین در پایتخت.ترکیه یعنی در آنکارا مانند هر شهر.بزرگ دیگری، امکان.دسترسی.به بسیاری از محصولات و گزینه‌های وگان در سوپر مارکت‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد. در ادامه 5 رستوران برتر گیاهی آنکارا را معرفی کرده‌ایم:

1. رستوران گیاهخواران وگانکا

می‌توان گفت که رستوران “وگانکا” همواره با تغییرات منوی خود از لحاظ پیش غذا، غذای اصلی، دسر.و نوشیدنی، رتبه اول را در آنکارا به خود اختصاص داده است. در این رستوران زیبا، شگفتی های دلپذیری.در انتظار شما می باشد. همچنین این رستوران از.طریق برگزاری.کارگاه ها و دورهمی ها، گیاهخواران.را گرد هم می آورد  و آگاهی مردم را.نسبت به گیاهخواری بالاتر می برد.

آدرس: منطقه چانکایا- خیابان تونوس- پلاک 49

 

2.رستوران گیاهخوارانوگیسو

شما می توانید.در محیط آرامی که میزبانتان صاحب رستوران “یاسین کسکین” است، غذاهای بسیار لذیذی را امتحان کنید. در این مکان می توانید از لحاظ صمیمیت و راحتی، خود را در خانه خود احساس کنید و از لذایذ.متنوع و رنگارنگ پیش رویتان لذت ببرید. فراموش.نکنید که غذاهای معروف این رستوران.از قبیل “فلافل”.و “سیتان” را امتحان کنید. دقت کنید که.رزرو میز از قبل مفید خواهد بود.

آدرس: منطقه کوچوک اسات- محله تیناز تپه- کوچه آکیوز- پلاک 27/4

 

3.رستوران گیاهخوار دوست رتوکس

این رستوران که تابستان سال 2017 از لحاظ.منو و دکوراسیون نوسازی شد، گزینه های وگان را نیز به.منوی خود اضافه کرده است و.هم اکنون انواع همبرگرهای.لذیذ و فابل اطمینان وگان را در منو خود دارد.

آدرس: منطقه چانکایا- خیابان تونوس- پلاک53

 

4.کافه گیاهخوار دوست اورتا دونیا

در این کافه شما می توانید یک همبرگر وگان دلچسب و لذیذ موجود در منو را انتخاب کنید.

آدرس: منطقه کیزیلای- محله.کوجاتپه- کوچه کیزیل ایرماک- پلاک 35/3

 

5.رستوران گیاهخوارانهایماتلوس مکان

در این رستوران معمولا فلافل.و دسرهای مخصوص و.سفارشی آماده میشوند. علاوه بر اینها، توصیه می کنیم.که طعم سوپی را که یکشنبه ها پخته.میشود و معمولاً با سبزیجات و حبوبات جمع آوری شده از بازارهای هفتگی و تازه اطراف تهیه میشود، را امتحان کنید.

آدرس: محله کیزیلای- کوچه کونور- پلاک 37 آپارتمان اینجلر