راهنمای خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول

راهنمای خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول
99.08.24

مجتمع‌های مسکونی در بزرگترین شهر ترکیه امکانات بی نظیری دارند که فرصت یک زندگی رؤیایی و کسب سود سرشار را برای شما فراهم می‌کنند. اگر به فکر خرید ملک در ترکیه و شروع یک زندگی امن یا سرمایه گذاری سودآور هستید، خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به همین دلیل در این مقاله از ام تی سی هوم قصد داریم با راهنمای قدم به قدم خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول، اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک سرمایه گذاری امن در جذاب‌ترین املاک و مستغلات ترکیه را در اختیار شما قرار دهیم.

سرمایه گذاری و خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول

خرید مجتمع مسکونی در استانبول یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاران خارجی

به طور کلی سرمایه گذاران خارجی از جمله ایرانی‌ها، به دلیل فرصت‌های فوق العاده ای مانند امکان اخذ اقامت و تابعیت ترکیه، کسب سود فراوان و زندگی در یکی از بهترین شهرهای جهان، علاقه زیادی به سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات ترکیه دارند. در گزینه‌های مختلفی که برای خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد، خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها است.

خرید آپارتمان و مجتمع مسکونی در استانبول با شرایط خاصی می‌تواند بهترین راه حل برای دریافت پاسپورت ترکیه باشد. علاوه بر این، مجتمع‌های مدرن در مناطق جدید شهری قرار دارند که بعد از مدتی با افزایش قیمت و کسب سود زیادی رو به رو می‌شوند. همچنین این مجتمع‌ها به امکانات سطح بالای رفاهی و امنیتی مجهز هستند که فرصت زندگی در بهترین شرایط را در اختیار شما و خانواده‌تان قرار می‌دهند. شما هم می‌توانید با خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در بخش مجتمع‌های مسکونی مدرن از این فرصت‌های استثنایی بهره مند شوید.

مزایای خرید مجتمع مسکونی در استانبول

مجتمع‌های مسکونی مدرن در استانبول چه مزایا و امکاناتی دارند؟

مهم‌ترین مزایای خرید مجتمع‌های مدرن در استانبول را به می‌توان به شکل زیر خلاصه کرد:

  1. امکانات پیشرفته: بالاترین سطح از امکانات رفاهی شامل استخر، سونا، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، رستوران و … را می‌توانید در مجتمع‌های مسکونی استانبول پیدا کنید.
  2. امنیت: مجتمع‌های مسکونی از چند آپارتمان محافظت شده تشکیل شده‌اند. نگهبانی و امکانات پیشرفته محافطتی مانند دورربین های امنیتی به صورت 24 ساعته در حال محافظت از مجتمع‌ها هستند.
  3. ایمنی بیشتر بنا: آپارتمان‌های مدرن و مجتمع‌های مسکونی جدید ترکیه در مقابل زلزله مقاومت بیشتری دارند.
  4. دسترسی به خدمات عمومی: معمولاً بسیاری از امکانات عمومی مانند مغازه، کافه، رستوران و … درون مجتمع‌ها یا در نزدیکی آن‌ها قرار دارند تا نیاز ساکنان را تأمین کنند.
  5. مناظر شگفت انگیز: مجتمع‌های مسکونی مدرن استانبول اکثراً در مناطقی ساخته شده‌اند که دارای منظره رو به دریا، فضای سبز یا مشرف به شهر باشند.
  6. گزینه‌های متنوع: تعداد زیادی مجتمع جدید با شرایط متنوع متناسب با نیاز افراد در قسمت‌های مختلف استانبول ساخته شده‌اند. شما می‌توانید با در صفحه خرید ملک در ترکیه از بین انواع گزینه‌های آپارتمان‌های یک خوابه تا چند خوابه، آپارتمان‌های لوکس و دوبلکس بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

به این ترتیب، این دسته از املاک و مستغلات، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری و زندگی در ترکیه هستند. در ادامه راهنمای خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول بیشتر با نحوه سرمایه‌گذاری در گزینه‌های جذاب بخش املاک بزرگترین و بهترین شهر ترکیه آشنا می‌شویم.

خرید مجتمع مسکونی مدرن در ترکیه

خرید مجتمع مسکونی در استانبول را از کجا شروع کنیم؟

دولت ترکیه به افراد خارجی نیز امکان خرید املاک و مستغلات در این کشور را فراهم کرده است. البته قوانین مشخصی در این زمینه وجود دارد. اگر تصمیم جدی برای خرید و سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه را دارید ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد قوانین خرید خانه و سرمایه گذاری در این کشور به دست آورید. مقاله مزایای سرمایه گذاری در ترکیه اطلاعات زیادی در مورد نحوه سرمایه گذرای در این کشور و مزیت‌های آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

قدم بعدی پیدا کردن یک مشاور املاک حرفه‌ای است که در تمام مراحل خرید در کنار شما باشد و بتواند به تمام سؤالات شما پاسخ دهد. انتخاب مشاور املاک امین و قابل اعتماد مانند ام تی سی هوم می‌تواند مسیر سرمایه گذاری در ترکیه را برای شما هموار کند.

آپارتمان های مدرن استانبول

بهترین گزینه برای خرید مجتمع مسکونی در استانبول را چگونه پیدا کنیم؟

بعد از انتخاب یک مشاور املاک قابل اعتماد در استانبول، باید به بررسی گزینه‌های موجود بپردازید. نوساز بودن، امکانات رفاهی، دسترسی به خدمات شهری از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید مجتمع مسکونی در نظر داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که استانبول همانند تهران یک شهر زلزله خیز است بنابراین حتماً از ایمنی بنا در مقابل زلزله مطمئن شوید.

البته اکثر مجتمع‌های مسکونی مدرن ترکیه تمام این امکانات رفاهی و ایمنی را در اختیار شما قرار می‌دهند. مجتمع‌های مسکونی نوسازی که در محله‌های جدید و مدرن قرار دارند می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تری باشند. در نهایت بازدید حضوری را فراموش نکنید و حتماً اطلاعات تکمیلی را از مشاور املاک خود دریافت نمایید.

بهترین محله استانبول برای خرید آپارتمان

کدام محله‌های استانبول برای خرید مجتمع مسکونی مناسب هستند؟

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید آپارتمان و مجتمع در بزرگترین شهر ترکیه به آن توجه کنید انتخاب محله مناسب است. استانبول به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می‌شود. محله‌های اروپایی مدرن‌تر و دارای امکانات بیشتری هستند به همین دلیل طرفداران بیشتری دارند و البته قیمت ملک در این محله نیز کمی بیشتر است. اما در قسمت‌های اروپایی نیز محله‌های جدیدی در حال گسترش هستند که قیمت‌های مناسبی دارند و فرصت مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند.

برای مثال خرید آپارتمان 1 خوابه در منطقه Sarıyer می‌تواند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد. با این حال نزدیک بودن محله‌ها به مرکز شهر و دسترسی مناسب به خدمات شهری مانند مترو و اتوبوس به همراه مراکز خرید و تأمین نیازهای روزانه نیز اهمیت زیادی دارند.

فرآیند خرید مجتمع مسکونی در استانبول

فرآیند خرید آپارتمان و مجتمع مسکونی مدرن در ترکیه چگونه است؟

بعد از پشت سر گذاشتن تمامی مراحلی که در راهنمای خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول تا به اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، نوبت به عقد قرار داد و تحویل سند مالکیت یا تاپو می‌رسد. قبل از دریافت سند حتماً استعلام‌های قانونی را انجام دهید تا از بدون مشکل بودن ملک برای خرید توسط افراد خارجی مطمئن شوید. همچنین با استعلام می‌توانید اصل بودن تاپو را بررسی کنید. کل فرآیند انتقال پول و تحویل سند می‌تواند در طی یک روز انجام بگیرد. شما می‌توانید به صورت حضوری در ترکیه حضور داشته باشید یا یک وکیل قانونی برای خود تعیین کنید تا این فرآیند را برای شما انجام دهد.

بعد از پایان نقل و انتقال و دریافت سند تاپو می‌توانید برای دریافت اقامت خود و خانوادتان اقدام کنید. ما درام تی سی هوم می‌توانیم با انجام کارهای حقوقی مربوط به وکالت قانونی، تمام روند مربوط به خرید ملک را به سرعت برای شما انجام دهیم. همچنین ما به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای در استانبول، در تمامی مراحل انجام فرآیند قانونی خرید مجتمع مسکونی در ترکیه تا زمان دریافت اقامت در کنار شما خواهیم بود.

ام تی سی هوم، بهترین مشاور املاک را برای خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول

در مقاله راهنمای خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول سعی کردیم تا مهم‌ترین اطلاعاتی که برای خرید آپارتمان و مجتمع در بهترین شهر ترکیه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. اگر درباره خرید مجتمع مسکونی مدرن در استانبول سوالی دارید یا به راهنمایی‌های جزئی‌تر و بیشتری نیاز دارید می‌توانید با همکاران و مشاوران حرفه‌ای ما درام تی سی هوم تماس بگیرید. مشاورین ام تی سی هوم با شماره تلفن واتساپ در استانبول 00905312699346 پاسخگوی سؤال‌های شما در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه خرید و فروش ملک در ترکیه هستند.