7 شهر امن ترکیه برای زندگی ایمن و آرام را بشناسید

7 شهر امن ترکیه برای زندگی ایمن و آرام را بشناسید

سال‌های طولانی است که خانواده‌ها برای بالا بردن سطح کیفی زندگی خود به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. در هنگام مهاجرت امنیت شهری که برای زندگی انتخاب می‌شود به اندازه هزینه‌‌ها و امکانات آن شهر اهمیت دارد. در سال‌های اخیر کشور ترکیه به یکی از مقصدهای مهم برای مهاجرت خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است. کشور ترکیه ۸۱ استان و بیش از ۶۳۰ شهر دارد که شاید هر کدام از این شهرها، توسط مهاجرین برای زندگی انتخاب شود. اما امنیت شهر موضوع مهمی است که باید پیش از مهاجرت مورد بررسی قرار گیرد. با ما در مجله اینترنتی ام تی سی هوم همراه باشید تا 7 تا از امن ترین شهرهای ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

1- شهر استانبول ترکیه؛ بهترین مقصد برای خرید خانه در ترکیه

اولین شهر و دوست‌داشتنی‌ترین شهر ترکیه، قطعا استانبول است. برخلاف تصور عده‌ای استانبول پایتخت ترکیه نیست اما به‌راحتی می‌توان گفت این شهر، قطب اقتصادی و فرهنگی این کشور اوراسیایی است. استانبول به‌عنوان یکی از شهرهای بزرگ ترکیه در امنیت کامل قرار دارد. همین امنیت باعث سفر روزانه بیش از هزاران توریست یا اقامت مهاجرین به این شهر شده است. به جرات می‌توان گفت استانبول امن ترین شهر برای زندگی ایران به حساب می‌آیند پس اگز قضد زندگی و مهاجرت به این کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم استانبول را مبدا امن خود قرار دهید.

هزینه‌های زندگی در استانبول نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است. خرید خانه در این شهر بستگی به بودجه شما دارد. می‌توانید خانه‌هایی افسانه‌ای در محله‌های لوکس یا خانه‌هایی مقرون به صرفه در محله‌های ارزان استانبول بخرید. به‌یاد داشته باشید مهم‌ترین مزیت خرید آپارتمان در شهرهای ترکیه اخذ اقامت دائم این کشور است.

امنیت در استانبول، مهم‌ترین اصل در پایتخت امپراطوری‌های ترکیه

 

2- زندگی در شهر بورسای ترکیه، امن‌ترین شهر ترکیه برای زندگی

بورسا یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است که بناهای تاریخی و دریای مرمره آن را به شهری دوست‌داشتنی تبدیل کرده‌اند. این شهر که در نزدیکی استانبول قرار دارد، رتبه چهارم جمعیت در ترکیه را به خود اختصاص داده است. بورسا پیش از استانبول، پایتخت ترکیه در دوران عثمانی بوده است و ریشه و فرهنگ اصیل و غنی دارد. طبیعت زیبا، آرامش و امنیت و آب‌وهوای مطبوع این شهر را به محل مناسبی برای زندگی خانوادگی تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، کارشناسان ام تی سی هوم شما در کلیه مراحل خرید و انتقال سند همراهی خواهند کرد.

شهر بورسا در رتبه اول امنیت در بین شهرهای ترکیه

3- آنکارا پایتخت ترکیه، زندگی آرام و امن در قلب ترکیه

آنکارا پایتخت و دومین شهر بزرگ ترکیه است. آنکار از نظر جمعیت و هزینه‌های زندگی در وضعیت متوسطی قرار دارد. به دلیل حضور وزارتخانه‌‌ها و اداره‌های دولتی، بیشتر افراد برای اهداف تجاری و بازرگانی به این شهر سفر می‌کنند. با این حال آنکارا جاذبه‌های دیدنی و امکانات تفریحی متعددی برای گردشگران و مهاجرین دارد. امنیت در پایتخت ترکیه به‌طورکامل برقرار است و در وضعیت صلح کامل قرار دارد.

آنکارا آب‌و‌هوای مطبوع و چهار فصلی دارد. در بیشتر روزهای پاییز این شهر بارانی و ابری است و در زمستان‌ها سرمای شدید و بارش برف و تابستانی‌هایی گرم دارد. با اینکه آنکارا یک شهر صنعتی است و کارخانه‌های بسیاری در این شهر قرار دارند اما آب‌وهوای تمیزتری نسبت به تهران دارد.

آنکارا قلب تپنده ترکیه؛ شهری امن برای یک زندگی آرام

4-  آیا ازمیر ترکیه برای زندگی مناسب است؟

ازمیر به‌عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه در حاشیه دریای اژه قرار دارد و علاه‌بر طبیعت زیبا، از لحاظ صنعت، تجارت و اقتصاد از موقعیت خوبی برخوردار است. زیبایی‌های ازمیر هر کسی را به سمت مهاجرت و ادامه زندگی در این شهر، وسوسه می‌کند. آب‌و‌هوای مطبوع، موقعیت مناسب شغلی، هزینه‌های پایین زندگی تاریخ و پیشینه فرهنگی شاید از عواملی باشند که ارزش زندگی در ازمیر را بالا می‌برند.

اما تعداد کم جمعیت و امنیت این شهر مهم‌ترین عاملی است که می‌توانید در زمان تصمیم‌گیری در اولویت قرار دهید. با مهاجرت به ازمیر یک زندگی آرام و بدون تنش‌های روانی و اجتماعی در انتظار شما خواهد بود. البته با توجه به مزایای شهروندی در ترکیه فرقی نمی‌کند به کدام شهر این کشور اوراسیایی مهاجرت کنید. شما با خرید ملک در استانبول می‌توانید تابعیت ترکیه را به دست آورید و از زندگی در یک شهر پیشرفته و اروپایی لذت ببرید.

شهر ازمیر ترکیه؛ یکی از بزرگ‌ترین بندرهای ترکیه و شهری پر از امنیت و آرامش

5- آنتالیا در ترکیه؛ یکی از بهترین شهرهای ترکیه از نظر امنیت

اگر اهل سفر و گردشگری باشید حتما نام شهر آنتالیای ترکیه برای شما آشنا خواهد بود. آنتالیا یکی از قطب‌های گردشگری ترکیه است که سالانه توریست‌های زیادی به این شهر سفر می‌کنند. حضور گردشگران به رونق اقتصادی و ایجاد موقعیت‌های مختلف شغلی در این شهر کمک بسزایی کرده است.

این شهر زیبا بین کوه‌های تاروس و دریای مدیترانه قرار گرفته است. آنتالیا از لحاظ امنیت نیز در سطح بالایی قرار دارد. شما همراه با خانواده می‌توانید به این شهر مدیترانه‌ای ترکیه مهاجرت کرده، در امنیت کامل زندگی کنید و مشغول به کار شوید.

شهر آنتالیا ترکیه، مروارید دریای مدیترانه شهری مناسب سفر و مهاجرت

6- شهر دیدیم ترکیه، جایی امن و آرام مناسب خانواده‌های ایرانی

در این بخش از مقاله می‌خواهیم شما را با شهری زیبا در استان آیدین و در غرب ترکیه آشنا کنیم. شهر دیدیم ترکیه یکی از شهرهای توریستی و ساحلی این کشور است که در تابستان‌ها محلی برای انجام بازی‌ها و مسابقه‌های آبی در دریاست. این شهر در کنار دریای اژه قرار گرفته است و آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای دارد. با مهاجرت به این شهر شاهد تابستان‌هایی گرم و پاییز و زمستان بارانی و برفی خواهید بود.

با توجه به اینکه دیدیم یک شهر توریستی محسوب می‌شود امنیت آن به‌طور‌کامل توسط دولت ترکیه تامین شده است. علاوه‌بر امنیت مناسب و آب‌و‌هوای مطبوع، هزینه‌های پایین زندگی نسبت به شهرهای بزرگ‌تری مانند آنکارا و استانبول، شهر کوچک دیدیم را برای مهاجرت و خرید ملک به شهرت رسانده است.

اگر قصد مهاجرت و زندگی در ترکیه را دارید، کارشناسان MTC HOME شما را با مراحل کامل خرید ملک در ترکیه آشنا خواهند کرد.

شهر تاریخی دیدیم ترکیه، کوچک اما مناسب برای کار و زندگی در ترکیه

7- بدروم ترکیه کجاست؟ ارزان‌ترین شهر ترکیه برای زندگی

اگر قصد شما از مهاجرت، زندگی در یک شهر آرام، امن و به دور از هیاهوست ما زندگی در بدروم را پیشنهاد می‌کنیم. بدروم از شهرهایی است که در امنیت کامل قرار دارد و وجود مکان‌های گردشگری و تفریحی متعدد به محبوبیت آن اضافه کرده. در این شهر ساحلی خانه‌های مدرن و شیک بسیاری قرار دارد و از شهرهای تمیز ترکیه محسوب می‌شود.

بدروم، شهر خانه‌های سفید؛ یکی از ۷ شهر امن در ترکیه

با ام تی سی هوم، خرید خانه در امن‌ترین شهرهای ترکیه در یک قدمی شماست

در این مقاله سعی کردیم به رده‌بندی شهرهای ترکیه بر اساس امنیت و آرامش بپردازیم. امیدواریم آشنایی با ۷ تا از امن‌ترین شهرهای ترکیه برای شما در انتخاب شهر مورد نظرتان، کاربرد داشته باشد. خرید خانه در شهری امن یکی از مهم‌ترین الویت‌های مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه است. کارشناسان ام تی سی هوم با داشتن سال‌ها سابقه و تخصص با شماره واتساپ استانبول 00905312699346  راهنمای شما در زمینه خرید خانه در ترکیه خواهند بود.